تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821251561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

موبايل ايراني -وزير ارتباطات:ايرانسل الگوي ديگر اپراتورهاي كشور است


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: موبايل ايراني -وزير ارتباطات:ايرانسل الگوي ديگر اپراتورهاي كشور است
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در حاشيه بازديد از نمايشگاه الكامپ و غرفه ايرانسل، اين اپراتور را الگوي ديگر اپراتورهاي كشور دانست.


به گزارش ايلنا، محمد سليماني در هنگام بازديد از سالن 8 نمايشگاه تله‌‏كام، ضمن بازديد از غرفه شركت ايرانسل، اين اپراتور را الگوي ديگر اپراتورها دانست و فعاليت اين شركت را رضايت‌‏بخش عنوان كرد. وي در ادامه بازديد كوتاه خود از سالن تله‌‏كام، به تاليا براي استفاده از فرصت‌‏هاي موجود تذكر داد و از فعاليت‌‏هاي همراه اول هم تشكر كرد.
42 ساعته شدن GPRS تا يك ماه آينده
درحالي كه مدير كل روابط عمومي شركت ارتباطات سيار چندي پيش و در گفت‌وگو با موبنا خبر از 24 ساعته شدن GPRS همراه اول از ابتداي آذر داده بود، اما معاون نظارت و مديريت شبكه‌ اين شركت در گفت‌وگو با ايسنا بيان داشته كه اين سرويس حداكثر تا يك ماه آينده به صورت 24 ساعته فعال مي‌شود. فلاح اصغري يادآور شده است: در نظر داريم ابتدا اين سرويس را به صورت 24 ساعته فعال كنيم و آثار شبكه‌اي آن را بررسي كرده و پس از آن سرويس MMS را براي همه مشتركان راه‌اندازي كنيم. او همچنين تصريح كرد: اميدواريم تا يك ماه آينده MMS همراه اول وارد بازار شده و مورد استفاده مشتركان قرار بگيرد. وي همچنين اعلام كرده است كه مشتركان همراه اول كه خواستار عدم دريافت پيامك‌‌هاي تبليغاتي هستند مي‌توانند در تماس با09990 اين پيامك‌ها را مسدود كنند. به گفته وي هم اكنون به طور متوسط روزانه 60 تا 65 ميليون پيامك در شبكه همراه اول مبادله مي‌شود.
وي درباره اعمال تعرفه نرخ جديد پيامك سيم‌كارت‌هاي اعتباري همراه اول نيز گفت: ‌فونت فارسي با همكاري پيمانكاران در مراكز SMS همراه اول نصب شده است و پيامك‌هايي كه به شبكه هوشمند (tiv) از سوي مراكز smsارسال مي‌شود، فونت آنها فارسي يا انگليسي تشخيص داده مي‌شود. فلاح اصغري درباره اعمال نرخ جديد تعرفه پيام سيم‌كارت‌هاي اعتباري نيز گفت: اين فرآيند در شبكه اجرايي شده و پيامك‌هاي سيم‌كارت اعتباري همراه اول با نرخ جديد مصوب محاسبه مي‌شود.وي درباره هزينه پيامك‌هايي كه چندين بار براي يك مشترك از سوي مشترك ديگر به اشتباه ارسال مي‌شود، گفت: در سوئيچ موبايل فايل شارژينگ براي ارسال يا به مقصد رسيدن چندين بار پيامك تنها يك فايل شارژينگ تشكيل مي‌شود و هزينه يك پيامك كسر مي‌شود.
مكالمه از طريق سيم‌كارت اپراتورهاي عربستان ارزان‌تر است
كميته‌ ارتباطات و مخابرات ستاد حج در مدينه اعلام كرد: براساس تفاهم‌نامه‌ همراه اول و اپراتورهاي عربستاني، هزينه‌ ميزباني كه در گذشته در صورت تماس با تلفن همراه اول در عربستان با عنوان هزينه‌ رومينگ (جابه‌جايي) از زائران دريافت مي‌شد، از اول نوامبر امسال (آبان‌ماه) براي موسوم حج حذف شده است. به گزارش ايسنا، براساس اعلام اين كميته، هزينه‌ تماس با همراه اول تحت پوشش اپراتورهاي عربستان، حدود 0052 تومان و مبلغ هر پيام كوتاه حدود 046 تومان مي‌شود. درحالي‌كه هزينه‌ تماس با يكي از سيم‌كارت‌هاي اپراتورهاي عربستان با ايران در روز، ‌٢/٣ ريال و از ساعت ‌32 به بعد، سه ريال محاسبه مي‌شود.
مسوول كميته‌ ارتباطات و مخابرات ستاد حج در مدينه به خبرنگار ايسنا گفت: اگر از ايران با زائران داراي سيم‌كارت همراه اول يا يكي از اپراتورهاي عربستان تماس گرفته شود، تقريبا هزينه‌هاي اين تماس يكسان مي‌شود و تفاوت چنداني نمي‌كند؛ اما اگر زائران با سيم‌كارت‌هاي اپراتورهاي عربستان يا از طريق كابين‌هاي مخابراتي اطراف مسجدالنبي با ايران تماس بگيرند، هزينه مكالمه ارزان‌تر از تماس با اپراتور همراه اول با ايران مي‌شود.
 دوشنبه 4 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن