تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 25 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811201293




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

زن ترسو نمی گذارد شوهرش خانه بخرد


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: مردی در دادگاه خانواده گفت: همسرم بعد از گذشت ۸ سال از زندگی مشترك، می ترسد كه پول هایمان تمام شود و نمی گذارد برای خودمان خانه بخریم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، مردی ۲۸ ساله با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی یكی از شعب ارائه كرد.

این مرد در مقابل قاضی شعبه ۲۴۰ این مجتمع قضایی خانواده با بیان اینكه همسرم از نظر اخلاقی بسیار با من متفاوت است، گفت: همسرم حتی سر مسائل كوچك نیز با من اختلاف نظر دارد و این موضوع مرا بسیار عذاب می دهد.

وی با اشاره به اینكه ما هنوز مستأجر هستیم در واقع همسرم اجازه خرید مسكن را به من نمی دهد، ادامه داد: همسرم معتقد است كه نباید پول هایمان را خرج خرید خانه كنیم در حقیقت او می گوید كه باید به جای خرید خانه، پولی كه جمع آوری كردیم را در بانك بگذاریم.

مرد بار دیگر در حضور قاضی این شعبه افزود: اگر در خصوص موردی با همسرم اختلاف نظر داشته باشیم و من بخواهم آن موضوع را نقض كرده و اصرار در آن مورد داشته باشم، با من دعوا می كند بنابراین همیشه من كوتاه آمده و هر كاری كه او می خواهد، انجام می دهم ولی دیگر از این وضع خسته شدم.

وی با تأكید بر اینكه می خواهم از همسرم جدا شوم و به تنهایی به زندگی ام ادامه دهم، عنوان كرد: رفتار های همسرم بسیار مرا آزار می دهد و این موضوع من را مجبور به جدایی كرده است چرا كه با وجود همسرم من صاحب خانه نمی شوم.

مرد با اشاره به اینكه با وجود همسرم استقلال ندارم و با اینكه من گفته ام كه اگر خانه ای بخرم به نام او می كنم ولی او بار دیگر مانع است و این امر را قبول نمی كند، گفت: همسرم باید با این موضوع موافقت كرده و از من جدا شود چرا كه زندگی اجباری، فایده ندارد.

زن بعد از گذشت چند ساعت در جلسه حاضر شد و با بیان اینكه حدود ۸ سال از زندگی مشتركمان می گذرد، عنوان كرد: شوهرم به دنبال بهانه است و من از او جدا نمی شوم چرا كه در زندگی با یكدیگر اختلاف اساسی نداریم و تنها اختلاف سلیقه بین ما است.

وی با اشاره به این ما فرزندی نداریم، افزود: اگر نمی گذارم شوهرم خانه ای خریداری كند به دلیل این است كه او به مقدار كم قانع نیست و می دانم تمام سرمایه و پس انداز خود را خرج خرید خانه می كند و این موضوع مرا بسیار عذاب می دهد.

زن در پایان گفت: از شوهرم جدا نشده و به زندگی ادامه می دهم و اگر شوهرم می خواهد كه مسكن بخرد من مانع نبوده ولی از او در خواست دارم كه تمام پس انداز خود را صرف این امر نكند.

قاضی این پرونده بعد از شنیدن اظهارات زن و مرد، آن دو را به مصالحه دعوت كرد و حكمی با وجود درخواست مرد مبنی بر طلاق صادر نكرد و همچنین با اصرار مرد، پرونده را به كارشناسی دادگاه ارجاع داد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن