تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيبايى مرد به شيوايى زبان اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820019765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده نيروي دريايي ارتش:يگان‌‏هاي نيروي دريايي ارتش به سامانه‌‏هاي موشكي پيشرفته مجهز است


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: فرمانده نيروي دريايي ارتش:يگان‌‏هاي نيروي دريايي ارتش به سامانه‌‏هاي موشكي پيشرفته مجهز است


تهران- خبرگزاري كار ايران
فرمانده نيروي دريايي ارتش، گفت: يگان‌‏هاي نيروي دريايي ارتش به سامانه‌‏هاي موشكي پيشرفته مجهز است و ما توان توليد موشك‌‏هاي بسيار مناسب با قدرت تخريبي و برد بالا را كه از توان بالايي براي دقت در هدف گيري برخوردار است، داريم.

به گزارش خبرنگار"ايلنا"، امير دريادار حبيب الله سياري در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفتم آذرماه روز نيروي دريايي اظهار داشت: همه تحركات در خليج فارس تحت كنترل است و هيچ كشوري نه اجازه خواهد داشت و نه به خود اجازه ورود به آب‌‏هاي سرزميني ايران را مي‌‏دهد.
وي افزود: نيروهاي بيگانه و نيروهاي فرامنطقه‌‏اي طبق قوانين بين المللي درآب‌‏هاي آزاد حضور دارند هرچند كه از نظر ماحضور آنها نامشروع است به همين خاطر كليه تحركات در درياي عمان و خليج فارس تحت كنترل ماست.
سياري در خصوص تاثير تحريم‌‏ها عليه ايران بر نيروي دريايي ارتش اظهار داشت: نيروي دريايي در وضعيتي است كه مي‌‏تواند نيازمندي‌‏ها و تجهيزات مورد نياز خود را تامين كند. ما معتقديم در بحث گلوگاه‌‏ها و تامين نيازمندي‌‏هاي دفاعي نبايد به ديگران متكي باشيم چون در زمان حساس مانند دوران دفاع مقدس دست ما را خالي مي‌‏كنند.
وي در پاسخ به سوال خبرنگار"ايلنا"، مبني بر اينكه آيا اگرتحريم‌‏ها افزايش يابد نيروي دريايي تنگه هرمز را مسدود خواهد كرد و يا از صدور نفت در اين منطقه جلوگيري مي‌‏كند؟ گفت: اين موارد سياست گذاري‌‏هايي است كه در سطح كلان در كشور انجام مي‌‏شود و نيروي دريايي ارتش آماده اجراي همه تصميمات مسوولين است.
سياري درپاسخ به سوال ديگري درباره اختلاف نظر بر سر سهم ايران در درياي خزر و اين كه نيروي دريايي ارتش چه تمهيداتي را اعمال خواهدكرد،اظهار داشت: 20 درصد درياي خزر را مشخص كرديم و نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران در همين منطقه كه مشخص شده حاكميت خود را اعمال مي‌‏كند.
فرمانده نيروي دريايي ارتش درخصوص ارزيابي از شرايط فعلي منطقه وتهديدهاي احتمالي گفت: تهديد هرچه باشد براي نظاميان تفاوتي ندارد. نيروي دريايي ارتش آمادگي خود را حفظ كرده چرا كه توان دفاعي كشور را بايد در هر شرايطي بالا ببريم و آمادگي اجرايي عمليات نظامي را در همه شرايط داشته باشيم.در حال حاضر دشمن فرامنطقه‌‏اي در منطقه حضور دارند و ما به صورت مرتب تمام حركات آنها را دنبال مي‌‏كنيم.
فرمانده نيروي دريايي ارتش افزود: نيروي دريايي آماده دفاع از مرزهاي آبي كشور است و ما هميشه اعلام كرديم كه تنگه هرمز را نمي‌‏بنديم اما جمهوري اسلامي ايران توان انجام اين كار را دارد و اگر منافع ما صدمه ببيند سلحشوران دريايي ارتش و سپاه از كشور دفاع مي‌‏كنند.
وي در خصوص احتمال برگزاري مانور مشترك با كشورهاي همسايه نيز اظهار داشت: نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران آمادگي دارد كه با كشورهاي دوست و همسايه مانور مشترك برگزار كنند و در حال حاضر نيز در حال انجام مقدمات مانور مشتركي هستيم كه در مراحل بعد اعلام مي‌‏شود.
سياري در پايان به دست آوردهاي عمليات مرواريد در دوران دفاع مقدس اشاره كرد و افزود: زماني كه اين عمليات طراحي مي‌‏شد هدف ما ضربه زدن به توان اقتصادي دشمن بود و در تمام دوران دفاع مقدس خطوط مفاصلاتي دشمن را قطع كرديم و اجازه واردات و صادرات تا پايان جنگ به عراق نداديم.
پايان پيام

كد خبر: 459351
 يکشنبه 3 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن