تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816619435




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبرهايي از راديو


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: خبرهايي از راديو
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

*** راديو فرهنگ

ـ هفت‌اقليم در راديو فرهنگ

برنامه زنده هفت‌اقليم فردا ساعت ‌١٧ با حضور حبيب‌الله آيت‌اللهي هنرمند و پيشكسوت نگارگري از راديو فرهنگ به روي آنتن مي‌رود.

به گزارش ايسنا به نقل از روابط عمومي راديو فرهنگ برنامه هفت‌اقليم كاري از گروه فرهنگ و هنر شبكه راديويي فرهئگ است. اين برنامه فردا با حضور حبيب‌الله آيت‌اللهي، هنرمند، نگارگر پيشكسوت نگارگري و استاد دانشگاه پخش مي‌شود. در اين برنامه تاريخ نگارگري و شرايط نگارگري در دوران معاصر و همچنين همايش بين‌المللي مكتب شيراز مورد بحث و بررسي قرار مي‌گيرد.

گفتني‌ است در بخش ديگري از برنامه اخبار حوزه تجسمي و نگارگري به سمع شنوندگان رسيده و ارتباطي تلفني با موزة هنرهاي معاصر برقرار مي‌شود.

هفت‌اقليم به سردبيري آزاده سهرابي و كارشناس مجري ناصر قوام‌پور و هماهنگي مهدي آزادي و تهيه‌كنندگي طاهره نيافر از ساعت ‌١٧ تا ‌١٩ به صورت زنده به روي آنتن مي‌رود.

ـ معاون مشاركتهاي مردمي وزارت ارشاد در هنر هشتم

برنامه هنر هشتم دوشنبه ساعت ‌١١ با حضو معاون مشاركتهاي مردمي وزارت ارشاد به روي آنتن مي‌رود.

اين هفته دوشنبه ‌٤ آذر ساعت ‌١١ هنر هشتم با حضور علي جعفري معاون مشاركتهاي مردمي وزارت ارشاد به روي آنتن مي‌رود.

بحث و بررسي در خصوص عملكرد معاونت مشاركتهاي مردمي وزارت ارشاد موضوع گفتگوي اين برنامه است.

يادآور مي‌شود: هنر هشتم به نويسندگي مريم مقدسي و تهيه‌كنندگي مرتضي صداقت‌ و سردبيري دكتر داوود نعمتي و هماهنگي زهره كرمعلي از راديو فرهنگ به روي آنتن مي‌رود.

*** صداي آشنا

گروه جامعه و زندگي با برنامه «ادامه ماجرا»، سراغ چهره‌ها و مطرح‌ترين‌هاي ايران در دهه‌هاي گذشته در عرصه‌هاي مختلف مي‌رود.

به گزارش ايسنا به نقل از روابط عمومي شبكه ، گزارش، محور اصلي برنامه «ادامه ماجرا» است. در اين برنامه گزارشگر سراغ افرادي خواهد رفت كه روزي در عرصه كاري‌اش، حضور پررنگ داشته و در دهن مردم جاي داشتند، اما امروز همچون گذشته خبري از آن‌ها نيست. محمد مطيع بازيگر نقش وزير اعظم، فرشاد پيوس بازيكن تيم پرسپوليس، سعيد نيك‌پور بازيگر نقش اميركبير، جلال مقامي دوبلور، و ... از جمله افرادي هستند كه گزارشگر اين برنامه سراغ آن‌ها رفته تا از آن‌ها بپرسد كجا هستند و مشغول چه كاري‌اند.«ادامه ماجرا» به سردبيري و نويسندگي پروانه عبدالهي، توسط امير بني‌هاشمي تهيه مي‌شود. زهرا شنبه و يكشنبه ساعت ‌٠٠/٠٣ به وقت تهران برابر با ساعت ‌٣٠/٢٣ به وقت گرينويچ از كانال آمريكا شبكه جهاني صداي آشنا پخش خواهد شد. تكرار اين برنامه در همان كانال روزهاي يكشنبه و دوشنبه ساعت ‌٠٠/١٧ به وقت تهران برابر با ساعت ‌٣٠/١٣ به وقت گرينويچ خواهد بود.

ـ «سلام؛ صبح بخير»

جنگ صبحگاهي «سلام صبح بخير» هر روز از كانال ‌٣ شبكه جهاني صداي آشنا ويژه هم‌وطنان ايراني در حوزه آسيا و اقيانوسيه پخش مي‌شود.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، اين برنامه صبحگاهي توسط دو گروه تدارك ديده شده است، گروه نخست به سردبيري و تهيه‌كنندگي محمدتقي گلشن، از بخش‌هايي همچون تقويم تاريخ و مرور مناسبت‌هاي شمسي، قمري و ميلادي، آيتم‌هاي نمايش با درون مايه طنز، گزارش‌هاي اجتماعي با موضوع كسب و كار و حواشي آن، مرور خبرهاي مهم روز در زمينه‌هاي اجتماعي، خانوادگي، هنري و ورزشي، و خبرهاي عجيب، جالب، واقعي و شنيدني، تشكيل شده است. بخشي از اين صبحانه راديويي، به اطلا‌ع‌رساني خاص اهالي سيدني اختصاص دارد كه براين اساس اطلاعاتي از وضعيت آب‌وهوا، ترافيك، برپايي گالري‌هاي هنري و نمايشگاه‌ها در اماكن مختلف اين شهر، ارايه خواهد شد.

امير زنده‌دلان و كوروش زارع‌پناه بازيگران، زهرا تقي‌ملا و راضيه طالب‌زاده مجريان، ابوالقاسم صادقي و محمدتقي گلشن نويسندگان و احسا همتي كارشناس بخش خبري است. گروه دوم به سردبيري حديث حسن‌پور و تهيه‌كنندگي طاهره توفيقي، اين برنامه را با يك جمله كليدي و اپرانزي آغاز مي‌كنند و كل برنامه را بر همان اساس پيش مي‌برند. معرفي لهجه‌ها و گويش‌هاي مناطق ايران و گفت‌وگو با اهالي هر منطقه، معرفي جوانان موفق ايراني، گزارش از ورزش سالمندان، بررسي رابطه ورزش با موسيقي، هنر، و اخلاق و گفت‌وگوهاي خبري، بخش‌هاي مختلف اين گروه را تشكيل مي‌دهند. ميثم نيكنام گوينده، مريم دلجو و آزاده واحدي نويسنده، رضا نيك اختر و فهميه پناه آذر كارشناس و هانيه جوادي منش گزارشگر، عوامل گروه دوم برنامه «سلام صبح بخير» هستند.«سلام صبح بخير» هر روز ساعت ‌٠٥/٢٣ به وقت تهران برابر با ساعت ‌٣٥/١٩ به وقت گرينويچ از كانال آسيا و اقيانوسيه شبكه جهاني صداي آشنا پخش خواهد شد.

***راديو گفت وگو

ـ مديريت پسماند و بهداشت محيط

مديريت پسماند و بهداشت محيط، موضوع برنامه گفت و گوي روز شنبه دوم آبان ماه راديو گفت و گو است.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، سردبير برنامه گفت وگوي روز گفت: در اين برنامه با حضور دكتر سروش مدبري، مدير كل دفتر آب و خاك سازمان محيط زيست كشور و تقي عبادي، عضو هيئت علمي دانشگاه تاثير مديريت پسماند بر بهداشت محيط بررسي مي شود.

اسماعيل ميرفخرايي خاطرنشان كرد: احمد عامري، كارشناس بهداشت محيط از ديگر كارشناسان اين برنامه است كه پيرامون نقش ها و كاركردهاي سازمان محيط زيست بر مديريت پسماندها نظرات خود را ارائه مي دهد.علاقه مندان به اين برنامه مي توانند آن را ساعت ‌١٨ بر روي موج اف. ام رديف ‌١٠٣.9 مگاهرتز بشنوند.

ـ شاهين فرهت ميهمان چاي براي دو نفر

در برنامه اين هفته چاي براي دو نفر، شاهين فرهت از زندگي و آثار خود مي گويد.

سردبير برنامه چاي براي دو نفر گفت: علاقه مندان به اين برنامه مي توانند آن را يكشنبه سوم آذر ماه ساعت ‌٢٢ از راديو گفت و گو بر روي موج اف. ام رديف ‌١٠٣.9 مگاهرتز بشنوند.

ـ مبلمان شهري و ويژگي هاي آن

مبلمان شهري به مجموعه عناصري گفته مي شود كه در شهر، خيابان و در كل در فضاي باز نصب شده اند.

سردبير برنامه دنياي نو گفت: تقسيمات منطقه اي، عناصر شهري مختلف، معماري و بافت فرهنگي منطقه هاي شهري، علائم هدايتي و نوع رنگ از معيارها و ويژگي هايي است كه در طراحي و پياده سازي مبلمان شهري بايد در نظر گرفته شوند.وي خاطرنشان ساخت: در برنامه دنياي نو شنبه دوم آذر ماه ساعت ‌١٩.30 مهندس سيد رضا حسيني لاهيجي و سيد رضا مرتضايي به بحث درباره مبلمان شهري و ويژگي هاي آن مي پردازند.

***راديو تجارت

ـ R and D در" چهارسوق "

برنامه " چهار سوق " از برنامه هاي زنده شبكه راديويي تجارت است كه با محوريت قراردادن صادرات غير نفتي مسائل روز اقتصادي و تجاري ايران و جهان را بررسي مي كند. در برنامه روز يكشنبه قرار بر اينست R and D و جايگاه پژوهش در صادرات را بررسي نمايد . كارشناس و مسئولان ذيربط براي ارائه توضيحات مربوطه در برنامه حضور دارند كارشناس مجري برنامه نيز دكتر ايزديان مي باشد . اين برنامه روزهاي فرد هفته از ساعت ‌١١:35 تا ‌١٢:55 از راديو تجارت پخش مي شود .

ـ " عصر تجارت "با تجارت نوين

برنامه " عصر تجارت " كاري از گروه دانش و تجارت است كه هر روز هفته در ساعت ‌١٣:15 تا ‌١٤ بصورت مستقيم پخش شود . اين برنامه با موضوعات مختلف تجاري و اقتصادي و با حضور اساتيد دانشگاه تقديم علاقمندان به موضوعات اقتصادي مي شود . در روز يكشنبه سوم آذر ماه صحبت از راههاي گسترش حوزه هاي مرتبط با تجارت نوين است . كارشناس برنامه دكتر فرزاد هاشمي كارشناس اقتصادي است برنامه " عصر تجارت " با اجراي خزرائي و تهيه كنندگي بنائي پخش مي شود .

ـ " ميزان " با حقوق تجارت

" ميزان " عنوان برنامه جديدي از گروه جهان و تجارت است كه روزهاي يكشنبه و پنجشنبه از ساعت ‌١٦ تا ‌١٧ به مدت يك ساعت از راديو تجارت پخش شود . اين برنامه قصد دارد مسائل حقوقي و قضائي مطرح شده در زمينه تجاري و اقتصادي را بصورت شفاف بازگو نمايد . در روز يكشنبه يك موضوع خاص قضائي در حضور كارشناسان موشكافي مي شود و در روز پنجشنبه برنامه روايتي نمايشي است و در ادامه نظرات كارشناسي و راهنمائي هاي لازم ارائه مي شود . فردا با بحث ضمانت در اسناد تجاري اشنا مي شويد . ميهمانان برنامه دكتر موسوي شهري ، دكتر امير مقدم و آقاي محمد رضا صباحي پسنديده است . سردبير برنامه سيمين رياضتي نژاد است .

ـ بازار خبر

برنامه " بازار خبر " برنامه اي تحليلي با حضور كارشناسان مختلف است كه به بررسي اخبار و وقايع اقتصادي و تجاري در حوزه هاي توليد ، بازرگاني داخلي ، مناطق آزاد تجاري ، گمرگ ، ترانزيت ، كشاورزي ، بورس ، مسكن ، بانك ، بيمه و غيره ..... مي پردازد . اين برنامه خبري هر روز هفته به غير از روز جمعه از ساعت ‌١٠ تا ‌١١ صبح از راديو تجارت پخش مي شود . خبرهاي حوزه توسعه تجارت و آخرين اطلاعات مربوط به تجارت خارجي موضوع روز يكشنبه سوم آذز ماه است . غديري كارشناس مسكن كربلايي كارشناس بانكي و شجاعي مدير كل سازمان توسعه تجارت در برنامه حضور دارند گزارشگر برنامه نيك زاد ، سردبير ماكنعلي و گوينده برنامه زهره هاشمي است .

ـ كارت هاي بانكي در " يك پرسش ، چند پاسخ " بررسي مي شود

برنامه " يك پرسش ، يك پاسخ " عنوان برنامه اي از راديو تجارت است كه هر روز هفته از ساعت ‌١٣:45 دقيقه پخش مي شود . اين برنامه ‌١٥ دقيقه اي سعي دارد مسائل و مشكلات روز جامعه را انعكاس دهد و پاسخ سوالات مطرح شده را از كارشناسان مربوطه بصورت تلفني جويا شود . . در برنامه روز يكشنبه كارت هاي بانكي مزايا و كارائي آنها بررسي مي شود . يك پرسش ، يك پاسخ كاري از گروه دانش و تجارت است و به سردبيري حسينعلي ارائه مي شود .

ـ " روايت يك داستان " روايت حمل و نقل ريلي

برنامه " روايت يك داستان " برنامه اي مستند ي گزارشي است كه به بررسي وضعيت ، مشكلات توليد ، صادرات ، واردات ، وقايع اقتصادي ، همايش ها ، سمينارها مي پردازد . اين برنامه هر روز هفته از شنبه تا جمعه از ساعت ‌١٣ تا ‌١٣:15 دقيقه از راديو تجارت پخش مي شود . در روز يكشنبه همايش حمل و نقل ريلي بررسي مي شود در اين برنامه هاشمي معاون وزير راه و زيارتي رئيس راه آهن كشور حضور دارد . تهيه و سردبير برنامه كشاني است .

انتهاي پيام
 شنبه 2 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن