تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821244641




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار قزوين در ديدار معاون سينمايي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي: روند توسعه فضاهاي فرهنگي در قزوين بايد توسعه يابد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: استاندار قزوين در ديدار معاون سينمايي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي: روند توسعه فضاهاي فرهنگي در قزوين بايد توسعه يابد
خبرگزاري دانشجويان ايران - بندرعباس
سرويس: شهرستان‌ها

استاندار قزوين بر توسعه فضاهاي سينمايي استان به خصوص در شهرستان‌ها تأكيد كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) سيدعلي اكبر طاهايي، استاندار قزوين، در ديدار با محمدرضا جعفري جلوه، معاونت سينمايي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي اظهار كرد:موقعيت استان قزوين ايجاب مي كند تا روند توسعه فضاهاي فرهنگي به خصوص در بخش سينما گسترش يابد.

وي با اشاره به اهميت تقويت و گسترش صنعت توريسم بيان داشت: تقويت صنعت سينمايي قطعا به گسترش صنعت توريسم كمك كرده و در همين راستا با احداث مجتمع‌هاي چند منظوره با كاربري‌هاي اقتصادي، اقامتي و فرهنگي علاوه بر نياز اقتصادي نياز فرهنگي جامعه نيز تأمين مي‌شود.

در اين جلسه محمدرضا جعفري جلوه، معاونت سينمايي وزير ارشاد با اشاره به حمايت دولت از بخش خصوصي اظهار كرد: حمايت از بخش خصوصي، فرهنگ سازي جهت استقبال مردم از سينما و در نظر گرفتن جنبه اقتصادي احداث سينما از عواملي هستند كه با تكيه بر آنها مي توان به تقويت صنعت سينما و ارتقاء تعداد سينماهاي كشور پرداخت.

وي از بازسازي 700 سالن سينمايي در كشور خبر داد و افزود: براساس استاندارد‌هاي جهاني به ازاي هر 100 هزار نفر جمعيت در شهرها مي‌بايست يك سالن سينما وجود داشته باشد.

معاونت سينمايي وزارت ارشاد، نبود تسهيلات كافي، عدم حمايت از بخش خصوصي و وجود رقباء مختلف براي سينما را از مشكلات بخش سينمايي كشور اعلام كرد.

در اين جلسه همچنين مصوب شد كه با مشاركت استانداري و وزارت ارشاد در شهرستان‌هاي استان نيز سينما احدث شده و با حمايت از سينماي جوان و توليدات محلي گام‌هاي موثري در توسعه فرهنگي استان برداشته شود.

انتهاي پيام
 شنبه 2 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن