تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821249874




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امامان جمعه:بسيج بازوان پرتوان و حافظ انقلاب است


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: امامان جمعه:بسيج بازوان پرتوان و حافظ انقلاب است
گروه خبر- آيين عبادي سياسي نماز جمعه اين هفته نيز باشكوه خاصي در شهرهاي خراسان شمالي برگزار شد. گزارش علي نيا حاكي است امام جمعه بجنورد با دعوت نمازگزاران به رعايت تقواي الهي گفت: تقواي الهي پيش زمينه رشد وتعالي اخلاق است و مكرر به اين موضوع مهم در قرآن كريم اشاره شده است.

آيت ا... مهمان نواز افزود: قدرت تشخيص براي تعيين حق از باطل از فوايد تقواي الهي است. وي تصريح كرد: دشمنان اسلام مي خواهند با توطئه هاي خود، دوستداران امام زمان(عج) را منحرف كنند و شبهات بي محتوايي در اين زمينه به مسلمانان القا مي كنند.

وي با اشاره به هفته بسيج اظهار داشت: به دستور امام راحل(ره) بسيج مستضعفان در آذر ماه 58 تشكيل شد و از همان زمان تاكنون بسيج به عنوان بازوي پرتوان و حافظ انقلاب فعاليت هاي ارزشمندي انجام داده است.

امام جمعه گفت: فعاليت ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر براي جلوگيري و مقابله با هجمه هاي دشمنان بايد فراگير شود.

خطيب نماز جمعه بجنورد افزود: ايجاد پايگاه هاي احياي امر به معروف و نهي از منكر در روستاها ضروري است. آيت ا... مهمان نواز ادامه داد: افراد عالم و آشنا به امور ديني و مذهبي بايد با فساد برخورد كنند تا اعتبارو هويت اسلامي خدشه دار نشود.

وي بيان كرد: تبليغات دشمنان عليه برنامه هاي فرهنگي و ديني مسلمانان آغاز شده و هدف آنان تنها نابودي نظام اسلامي است.

به گزارش مهربان خبرنگار ما از فاروج، امام جمعه اين شهر با توصيه نمازگزاران به رعايت تقواي الهي و با اشاره به مسئله ازدواج گفت: انتخاب همسري صالح از خانواده اي مناسب سبب استحكام بناي زندگي مي شود.

حجت الاسلام شريعتي نژاد با تبريك هفته بسيج به نمازگزاران توصيه كرد: بر همه ما تكليف است كه در اين ركن اصيل انقلاب اسلامي تاثيرگذار باشيم و از برنامه هاي اين ارتش 20 ميليوني بهره مند شويم. وي عنوان كرد: از شرافتمندترين انسان ها در عرصه امور اجتماعي بسيجيان اند كه سبب وحدت ملت هستند.

به گزارش ستاد نماز جمعه شوقان، امام جمعه اين شهر با توصيه مردم به رعايت تقواي الهي گفت: بايد در محيط زندگي و كار به اخلاق الهي پايبند باشيم.

حجت الاسلام تاتاري با اشاره به هفته بسيج عنوان كرد: ارتش 20 ميليوني يكي از ابتكارات امام (ره) بود كه افق روشني را براي دفاع از انقلاب ترسيم كرد.

وي با اشاره به 23 ذي العقده روز زيارتي مخصوص امام رضا(ع) گفت: سعي كنيم در اين روز هر چند از راه دور زيارت آن بزرگوار را انجام دهيم و از ولي نعمت خود براي حل مشكلات جامعه و جوانان ياري بجوييم.

به گزارش رحماني خبرنگار ما از راز، امام جمعه اين شهر با تبريك هفته بسيج گفت: بسيج شجره طيبه انقلاب است و بسيجي بودن يك ارزش و خدمت در بسيج عبادت است.

حجت الاسلام منصوري افزود: بسيج فرهنگ، انديشه و تفكر است و كساني كه بسيج را انكار مي كنند يا ناآگاه هستند يا غرض ورزي مي كنند. وي اظهار داشت: بسيج از ارگان هاي خدمتگزار به اسلام و انقلاب است كه بسيجيان بدون چشم داشت در تمام صحنه ها حاضر مي شوند و از ارزش ها و نظام دفاع مي كنند.

به گزارش شريفان از اسفراين، امام جمعه موقت اين شهر با توصيه نمازگزاران به رعايت تقواي الهي و ترك معصيت و فراخواندن آن ها به قرآن گفت: اگر معصيت ها و فشارها به شما حمله كرد به قرآن پناه ببريد چرا كه قرآن است كه زندگي دنيا و آخرت ما را آباد مي كند.

حجت الاسلام بابايي با اشاره به اين كه اسفراين شهر قرآني است از مسئولان خواست با اختصاص زمين و با همكاري والدين دانش آموزان و خيران اقدام به تاسيس دارالقرآن كنند.

وي با تبريك هفته بسيج گفت: بسيج در تمام ابعاد زندگي ما تاثيرگذار است و ارتش 20 ميليوني در تمام صحنه ها حاضر و بهترين پشتوانه انقلاب به شمار مي رود.
 شنبه 2 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 215]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن