تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر (ع):هر چیزی قفلی دارد و قفل ایمان مدارا کردن و نرمی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812796387




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيداري نظام اسلامي اسرائيل را از بين خواهد برد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: بيداري نظام اسلامي اسرائيل را از بين خواهد برد
هاشمي شاهرودي با اشاره از الگوگيري جهان اسلام از مقاومت ملت ايران و پيروزي حزب‌الله لبنان در برابر رژيم صهيونيستي گفت: با بيداري كه نظام اسلامي ايجاد كرده اسرائيل هم از بين خواهد رفت.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، آيت‌الله سيد محمود هاشمي شاهرودي رئيس قوه قضائيه صبح امروز پنجشنبه در ديدار عمومي با اقشار مختلف مردم در استان خراسان جنوبي با بيان اينكه امروز نظام اسلامي ايران در منطقه و جهان مانند خورشيد مي‌درخشد گفت:‌ در حال حاضر همه امت‌هاي مسلمان چشم اميدشان به اين نظام و مردم دوخته شده است.
آيت‌الله هاشمي شاهرودي با تاكيد بر اينكه استكبار جهاني براي ملت‌ها و مردم منطقه همواره مشكلاتي ايجاد كرده است گفت: دنياي استكبار با دست‌اندازهايي كه در طول سال‌ها براي مردم منطقه ايجاد كرده اخيرا مانند دوران جنگ‌هاي صليبي به كشورهاي اسلامي منطقه لشكركشي كرده و با نيروي نظامي اقدام به اشغال برخي كشورها نموده است.
وي با اشاره به درگيري‌ها و كشتاري كه توسط نظام استكبار در نقاط مختلف جهان اسلام صورت مي‌گيرد گفت: با اين كشتارها آنان چهره واقعي خود را نشان داده و در اين بين نقطه اميد كشورهاي اسلامي به نظام مقدس ايران است.
آيت‌الله هاشمي شاهرودي با بيان اينكه ايران با لطف خداوند توانسته در مقابل نظام استكبار قد علم كند، افزود: نظام مقدس ايزان اسلامي توانسته راه درست اسلام خواهي و احياگري اسلامي و بازگشت به اصول را نشان دهد.
رئيس قوه قضائيه با تاكيد بر اينكه نظام جمهوري اسلامي در صدر جهان عظمت بسياري دارد تصريح كرد: مردم بايد قدر نظام اسلامي ايران را بدانند و در حال حاضر چهره واقعي استكبار به وسيله انقلاب اسلامي نشان داده شده است.
وي با اشاره به اينكه چالش اصلي امروز در جهان چالش ميان استكبار و نظام اسلامي شده است گفت: ما با شعارهايي مانند حفظ حقوق ملت‌ها، كرامت انساني و معنويت در دل ملت‌هاي جهان مطرح شده و توانسته‌ايم اين شعارها را به دنيا صادر كنيم.
رئيس قوه قضائيه با تاكيد بر اينكه اين راه و روش برگرفته از انبياء الهي است گفت: دنيا استكبار با تزوير سعي مي‌كند ملت‌ها را در غفلت نگه دارد در حالي كه انقلاب اسلامي توانسته‌ است چهره واقعي اسلام و غرب را براي همگان نمايان كند.
آيت‌الله هاشمي شاهرودي با اشاره به سياست‌مداران آمريكايي كه در انتخابات اخير مجبور به سردادن شعارهاي عدالت‌خواهي شده‌اند گفت: در انتخابات رياست جمهوري امريكا همه مشاهده كردند كه چگونه رئيس جمهور جديد اين كشور با طرح شعارهاي بشردوستانه و مخالفت با تجاوزگري نظامي توانست بر رقيبش پيروز شود.
وي با تاكيد بر اينكه طرح اين شعارها در حقيقت صدور انقلاب است افزود: در كشورهاي اسلامي مانند فلسطين، لبنان شاهد رواج فكري و سياسي ارزش‌هاي انقلاب در آن هستيم.
آيت‌الله هاشمي شاهرودي با اشاره به تلاش‌هاي دشمن براي عدم صدور انقلاب اسلامي گفت: دشمنان با وارد كردن تهمت‌هاي بسيار عليه ايران و ايجاد فتنه‌گري همواره سعي در صدور عدم انقلاب اسلامي داشته‌اند و ميان مذاهب اسلامي تفرقه ايجاد كرده‌اند.
وي تصريح كرد: اين ترفندها با رهبري علماي شيعه و سني خنثي شده است و برعكس فتنه‌گري آنها عاملي براي شكست خودشان گرديده است.
رئيس قوه قضائيه با تاكيد بر اينكه در حال حاضر جمهوري اسلامي ايران در منطقه علي‌رغم دشمني‌هاي نظام استكبار داراي امتيازات زيادي است، گفت: آنان با جنگ تحميلي، تحريم اقتصادي، تهاجم فرهنگي و اينگونه عداوت‌ها عليه نظام اسلامي اقدام كرده‌اند.
وي خاطرنشان كرد: به فضل الهي‌، با همت مردم و تدابير مقام معظم رهبري همه شگردهاي دشمنان عليه نظام اسلامي حالت عكس پيدا كرده و موجب رسوايي آنان در سطح بين‌الملل شده است.
آيت‌الله هاشمي شاهرودي با اشاره به چالش‌هايي كه در قضيه انرژي هسته‌اي از سوي اسكتبار براي نظام اسلامي بوجود آمد گفت: اكنون براي دنيا روشن شده كه ايران در بحث انرژي هسته‌اي بدنبال هيچگونه فعاليت غيرقانوني نيست.
وي با اشاره به سخنان برخي از كشورها كه خود را نتوانستند از وابستگي نظام اسكتبار نجات دهند و در ملاقات‌هايي كه با مسوولان نظام داشته و بر حق بودن مواضع نظام تاكيد داشته‌اند، گفت: به گفته يكي از مسوولان بحران اقتصادي اروپا و امريكا حاكي از اين است كه نگاه صنعتگران اين كشورها از رويه اقتصادي آنان برگشته است و بدنبال سرمايه‌گذاري در كشورهاي منطقه مخصوصا كشور ما هستند.
آيت‌الله هاشمي شاهرودي با بيان اينكه مبناي اقتصاد غرب زورگويي و عدم عدالت محوري است، گفت: اقتصادي كه مبناي آن ظالمانه است در نهايت به بحران كشيده مي‌شود.
وي تاكيد كرد: نظام استكبار در حال حاضر با شكست مواجه شده و در باطلاق گير افتاده است.
رئيس قوه قضائيه ادامه داد: نظام جمهوري اسلامي ايران با اراده خود جهان اسلام را بيدار و امريكا را به اين وضعيت كشانده است و اين درحالي است كه نظام سلطه در سطح منطقه به دنبال تقويت مولود نامشروع خود يعني اسرائيل است.
وي با بيان اينكه تبليغات نظام سلطه در منطقه جواب نداده است گفت: گروه‌هاي مبارز فلسطيني و لبناني با مشاهده مقاومت ملت ايران در عمل از آن الگوگيري و پيروي كردند.
رئيس قوه قضائيه تاكيد كرد: حزب‌الله لبنان يك نمونه و مدل انقلاب اسلامي است و توانسته با عملكرد خود براي جهان اسلام عظمت ايجاد كند.
وي با اشاره به شكست‌هاي قبلي مبارزين فلسطيني از رژيم صهيونيستي گفت:‌ پس از سال‌ها آنها در مقابل حزب‌الله لبنان شكست خورده‌اند و با بيداري كه نظام اسلامي ايجاد كرده اسرائيل هم از بين خواهد رفت.
آيت‌الله هاشمي شاهرودي تصريح كرد:‌ نظام‌هاي نوپا در جهان اسلام الگوبرداري‌شان از نظام اسلامي ايران است و در اكثر مسائل‌شان از رهنمودهاي امام راحل و مقام معظم رهبري استفاده مي‌كنند.
وي با تاكيد بر اينكه اختلافات قوميتي و مذهبي از ترفندهاي نظام استكبار در جهان اسلام است گفت:‌ تاكنون هيچ فردي را به اندازه مقام معظم رهبري معتقد به وحدت جهان اسلام نديده‌ام و هيچ زماني را به اندازه حال حاضر مشاهده نكرده كه قواي نظام با هم هماهنگ باشند و با اشراف كامل خود مسائل را هدايت كنند.
وي با اشاره به اينكه نظام قضائي كشورمان برگرفته از احكام اسلامي است گفت: همه كشورهاي اسلامي بر اين نكته اذعان دارند كه نظام ما صددرصد اسلامي است و دستگاه قضائي آنان علي‌رغم قدمت اين چنين نيست.
آيت‌الله هاشمي شاهرودي به لزوم توجه به بهداشت قضائي در جامعه اشاره كرد و گفت: تحقق بهداشت قضائي سبب مي‌شود تا نا امني‌هاي حقوقي در جامعه شكل نگيرد و آمار تخلفات كاهش يابد.
 پنجشنبه 30 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن