تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815538887




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پنج طرح عمراني در شهر قزوين به بهره برداري رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: پنج طرح عمراني در شهر قزوين به بهره برداري رسيد
اجتماعي. طرح . عمراني
قزوين - پنج طرح عمراني سازمان اتوبوسراني شهرداري قزوين با اعتباري بالغ بر ‪ ۳۳‬ميليارد ريال روز سه شنبه با حضور مدير عامل اتحاديه اتوبوسراني كشور به بهره برداي رسيد.

اين طرح‌ها شامل بهره برداري از ‪ ۳۰‬دستگاه اتوبوس درون شهري ، مركز مكانيزه معاينه فني خودرو، سالن كارواش ، چهار ايستگاه مكانيزه انتظار مسافر و سيستم جديد دستگاه كارت خوان بليت هوشمند است.

مديرعامل اتحاديه اتوبوسراني كشور دراين مراسم يكي از شعارهاي دولت نهم را توجه اساسي به حمل و نقل و افزايش كمي و كيفي آن اعلام كرد.

خسرو تاجيك افزود: زماني كه دولت در قالب تبصره ‪ ۱۳‬فعاليت خود را آغاز كرد تنها داراي دو كارخانه باظرفيت دو هزار و‪ ۵۰۰‬دستگاه اتوبوس درسال بود كه هم اكنون به هفت كارخانه با ظرفيت هشت هزار و ‪ ۵۰۰‬دستگاه افزايش يافته است .

وي اظهار داشت: زماني كه دو كارخانه شهاب و ايران خودرو در كشور فعاليت مي كردند نبود رقابت باعث افت كيفيت مي‌شد، كه با تدابير دولت درامر تبصره ‪ ،۱۳‬افزايش ظرفيت ناوگان حمل و نقل و توليدات در سرلوحه تمامي فعاليت‌ها قرار گرفت .

مديرعامل اتحاديه اتوبوسراني كشور گفت: درامر واگذاري ناوگان اتوبوسراني به بخش خصوصي در راستاي اصل ‪ ۴۴‬قانون اساسي ، استان قزوين به عنوان استاني نمونه در امر توسعه حمل و نقل ، در كشور معرفي شده است .

مدير عامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قزوين نيز عمده دليل موفقيت استان درامر حمل و نقل را واگذاري آن به بخش خصوصي اعلام كرد و افزود: در سال ‪۸۱‬ از مجموع ‪ ۲۵‬ميلياردريال هزينه اين سازمان تنها شش ميلياردريال درآمد كسب مي‌شد كه ‪ ۳۰‬درصداز اين هزينه‌ها صرف تهيه ، چاپ ، توزيع و امحابليط بوده است .

جواد صباغان افزود: تا قبل از خصوصي‌سازي ماهانه يك ميليارد و ‪۲۰۰‬ ميليون ريال حقوق به ‪ ۴۸۰‬نفر از پرسنل پرداخت مي‌شد كه باخصوصي‌سازي و دارا بودن ‪ ۲۱۱‬دستگاه اتوبوس ، اين مبلغ به ‪ ۸۰۰‬ميليون ريال كاهش يافته است .

وي ادامه داد: از سال ‪ ۸۲‬كار واگذاري ناوگان اتوبوسراني به بخش خصوصي آغاز شده كه هم اكنون شاهد واگذاري ‪ ۱۰۰‬درصدي آن به بخش خصوصي هستيم .

صباغان از افزايش اعتبار اين سازمان در سال جاري خبرداد و افزود: سال ‪۸۲‬ بودجه اين سازمان ‪ ۲۷‬ميليارد ريال بوده كه اين مقدار امسال به ‪ ۶۰‬ميليارد ريال افزايش يافته است .

وي همچنين از مجهزشدن تمام ايستگاه‌ها به اصول خط كشي ، سايه بان ، دوربين‌هاي مدار بسته و افزايش ناوگان اتوبوسراني خبر داد و افزود : اميد است با اين اقدامات گامي مهم در جهت روان‌سازي ترافيك شهر برداشته شود.

شهر قزوين با ‪ ۳۷۰‬هزار نفر جمعيت داراي ‪ ۲۱۱‬دستگاه اتوبوس است كه ‪۱۰۰‬ درصد آن به بخش خصوصي واگذار شده است .ك /‪۲‬
 سه شنبه 28 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن