تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر نزد خداوند عبادتى بهتر از شكرگزارى در همه حال بود كه بندگان مخلصش با آن عبادتش ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821330373




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كارلوس كي.روش: دايي و فيگو سوپر استار به دنيا نيامده.اند عاشق بازيكني.ام كه حرفش را در زمين بزند نه خارج از آن


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: سرمربي تيم ملي فوتبال ايران با بيان اين كه فرقي ميان تيم ملي بزرگسالان و اميد نيست و همه براي يك هدف مبارزه مي.كنند، گفت: عاشق بازيكني هستم كه حرفش را درون زمين بزند نه خارج از آن.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، كارلوس كي.روش در نشست خبري بعد از بازي حضور پيدا كرده بود، درباره اردوهاي برگزار شده تيم ملي اظهار كرد: يك اردوي سه روزه ديگري را در راستاي كمپ.هاي كوچك.مان به پايان رسانديم. هدفمان اين بود كه راجع به بازيكنان به شناخت برسيم و در اين سه روز به هدفمان رسيديم.
وي افزود: در حال حاضر فصل به پايان رسيده است و وقت استراحت بازيكنان است و بعضي از آن.ها خسته هستند، اما از تعهد بازيكنان تيم ملي رضايت دارم و مرحله اردوهاي ما براي آماده سازي مسابقات جام جهاني است.
كي.روش درباره تاريخ برگزاري گفت: فكر مي.كنم در كنفرانس.هاي قبلي در مورد اين موضوع صحبت شده است و روي سايت فدراسيون اعلام شده است. از هشتم تير اردوي اتريش شروع مي.شود و يك اردوي 10 روزه در اتريش داريم، پس از آن به كشور بر مي.گرديم و 9 روز تا بازي با مالي فرصت داريم.
وي با اشاره به تيم ملي اميد بيان كرد: مرحله بعدي آماده سازي تيم المپيك براي مسابقات انتخابي المپيك است. از همه دست اندركاران مي خواهم كه تمركزشان را بر روي اين موضوع معطوف كنند، چون بازي مقابل عراق براي ما بسيار مهم است.
كي.روش در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران كه پرسيد، شما بازيكناني همچون فيگو را به فوتبال معرفي كرديد، آيا در بازيكنان ايراني نيز اين پتانسيل وجود دارد؟ گفت: فكر مي.كنم در همه جاي دنيا كه ايران هم شامل آن مي.شود، پتانسيل وجود دارد. آن چيزي كه اهميت دارد،. درست بازي كردن است. بازيكناني همچون فيگو يا علي دايي سوپر استار به دنيا نيامده.اند، بلكه سخت كار كرده.اند كه به اين مرحله رسيدند. اگر يك بازيكني سوپر استار مي.شود با جادوگري نيست، بلكه سخت كار كرده است. تمام دست اندركاران بايد دست به دست هم بدهند و با هم تعامل داشته باشند. هر كسي به بهترين شكل بايد كار خود را انجام بدهد.
در ادامه اين نشست خبرنگاري پرسيد كه تذكر شما در ميان بازي به آرش افشين چه بود؟ كه كي.روش با خنده پاسخ داد: اين يك صحبت خصوصي بود.
خبرنگار ديگري هم به مطلب يكي از روزنامه.هاي انگليسي اشاره كرد و گفت: در اين روزنامه علت پيروز نشدن منچستر مقابل بارسلونا را نبودن كارلوس كي.روش در كنار فرگوسن مي.داند كه كي.روش نيز با شنيدن نام منچستر ابتدا با لبخند اظهار كرد: در مورد تيم من چيزهاي بدي نگوييد.
وي در ادامه بيان كرد: تمام مربيان دنيا برد و باخت را تجربه مي.كنند، اين اتفاقي است كه در مورد پرتغال و اسپانيا هم براي ما افتاد. پرتغال مقابل اسپانيا بد بازي نكرد، اما اسپانيا بهتر از ما بود، در فينال ليگ قهرمانان نيز همين طور است. بارسلونا از منچستر بهتر بازي مي.كرد.
كي.روش در ادامه در پاسخ به اين سوال كه فكر نمي.كند دعوت از 9 بازيكن پرسپوليس پيش از ديدار اين تيم برابر فولاد خوزستان انگيزه.هاي اين بازيكنان را بيشتر از حريف كرده است، اظهار كرد: من يك مربي حرفه.اي هستم و درباره نظرات ديگران درباره خودم دوباره صحبت نمي.كنم. در اردوي قبلي بازيكنان فولاد در تيم ملي حضور داشتند، ولي بازيكن پرسپوليس نبودند. دليل اين كه بازيكنان پرسپوليس و فولاد پيش از بازي. نيمه نهايي اعلام شدند، اين بود كه در صورت شكست هر دو تيم.ها ممكن بود اين بازيكنان به خارج از كشور سفر كنند و نتوانند در اردو شركت كنند، بنابراين بايد ليست را سريع.تر اعلام مي كرديم. ضمن اين كه همزمان با پرسپوليس بازيكنان فولاد نيز به تيم ملي دعوت شدند كه اين شرايط را براي هر دو تيم يكسان مي.كرد.
وي در ادامه با بيان اين كه تصور نمي.كند دعوت از بازيكنان پرسپوليس به تيم ملي روحيه بازيكنان فولاد را خراب كرده باشد، گفت: ذهنيت من كاملا برعكس است. اگر اين گونه باشد كه دعوت از بازيكن پرسپوليس انگيزه بازيكن فولاد را كم كرده باشد. آن بازيكن بايد با تلاش بيشتري بازي مي.كرد، من را مجاب مي.كرد كه او را به تيم ملي دعوت كنم. من عاشق بازيكني هستم كه حرفش را درون زمين بزند، نه بيرون آن.

سرمربي تيم ملي فوتبال در ادامه درباره ديدار تيمش برابر تيم ملي اميد نيز اظهار كرد: چيزي كه من امروز درون زمين ديدم، نه دو تيم كه يك تيم. و آن هم تيم ملي ايران بود. آنچه امروز ديده شد تمرين و بازي بازيكنان تيم ملي فوتبال ايران بود كه همه با يك هدف كه سربلندي ايران است، كار مي.كردند. بنابراين نتيجه. اصلا مهم نيست.

وي در ادامه در پاسخ به سوالي درباره علي كريمي و حميد بابازاده ، مربي و دروازه.بان.هاي تيم ملي خاطر نشان كرد: من درباره علي كريمي و هيچ بازيكني جداگانه صحبت نمي.كنم، بلكه همه بازيكنان تيم ملي در نظر من يكسانند.. درباره بابازاده هم نمي توانم پاسخي بدهم، چرا كه تكليف همكاري او با تيم ملي فدراسيون فوتبال مشخص مي.كند كه در آينده اي نزديك اعلام خواهد شد.

كي.روش در ادامه درباره برنامه.هايش براي ادامه اردوهاي تيم ملي تصريح كرد: اردوي كه در چند هفته اخير داشتيم ، براي ارزيابي بازيكنان بود كه البته بايد بگويم كه هنوز تمام نشده است، بلكه بايد از اين پس بازيكنان اميد را زير نظر بگيريم. ولي در اردوي اتريش كه پيش رو داريم، 30 بازيكن را دعوت مي.كنيم و در آن اردوي كه مدت طولاني.تري دارد با آن.ها تمرين مي.كنيم.

وي ادامه داد: اين كه مي گويم 30 نفر به تيم ملي دعوت مي.شوند ، به معني اين نيست كه درب.هاي تيم ملي بر روي ديگران بسته مي.شود. تيم ملي مانند يك قلعه محصور نيست كه كسي نتواند به آن داخل شود، بلكه مانند يك خانه بدون درب و پنجره است كه هر كس حقش باشد وارد آن مي.شود. همچنين بايد بگويم بازيكن ملي بودن، ضمانتي براي بازيكن ملي ماندن نيست و هر كس ضعيف كار كند، از تيم ملي خط مي.خورد.

كارلوس كي.روش در پايان نشست خبري به خبرنگاران گفت: دو نكته مهم وجود دارد كه مي خواهم به آن.ها اشاره كنم. اولين نكته اين است كه مي خواهم از مسئولان ورزشگاه دستگردي صميمانه تشكر كنم كه تيم ملي همكاري خوبي داشته.اند و نكته دوم دعوت از شما اهالي رسانه است كه با تمام وجودتان از تيم ملي اميد حمايت كنيد و تماشاگران را به ورزشگاه بكشانيد تا اين تيم بر حريفانش پيروز شود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 200]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن