تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از آدم بد اخلاق توبه نمى‏پذيرد. عرض شد: اى رسول خدا، چرا؟ فرمودند: چون ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821227648




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تجمع دانشجويان تهراني مقابل سفارت قطر


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: تجمع دانشجويان تهراني مقابل سفارت قطر
سياست‌خارجي- همشهري آنلاين:
شماري از دانشجويان دانشگاه‌هاي تهران در اعتراض به اقدام برخي كشورهاي عربي براي عادي‌ سازي روابط با رژيم صهيونيستي روز شنبه25 آبان مقابل سفارت قطر در تهران تجمع كردند

به گزارش(ايرنا)، دانشجويان در اين تجمع، پلاكاردهايي با عناوين نه سازش نه تسليم؛ نبرد تا اضمحلال، يا ايها المسلمون اتحدوا اتحدوا، اسرائيل بايد از صفحه روزگار محو شود، و من‌ سمع رجلا ينادي مسلمين فلم يوجب فليس به مسلم را در دست داشتند.

اين تجمع كه به دعوت بسيج دانشجويي چند دانشگاه تهران بزرگ برگزار شد، با نمايشگاه عكس همراه بود و در پايان نيز بيانيه دانشجويان قرائت شد.

در اين بيانيه آمده است: چند دهه است كه چكمه‌هاي دشمنان بشريت بر حلقوم ملت‌ها بالاخص ملت مسلمان فشار مي‌آورد و در اين بين مردم مسلمان و مظلوم فلسطين بيش از همه قرباني شده‌اند.

فلسطين با خون‌هاي جاري خود تاوان جنايت‌هاي گذشته‌ استكبار درغرب و اكنون تاوان جنايت‌هاي ليبرال دموكراسي غرب را مي‌دهد پس آن چه بيش ازهمه موجب تشديد اين جنايت‌ها شده است به گونه‌اي كه حتي حيات و بقاي صهيونيزم جنايتكار در منطقه را تضمين كرده خيانت برخي مزدوران به اصطلاح مسلمان و همدستي با استكبار است.

لذا تنها به بقاي استكبار و صهيون مي‌انديشند و نه به حيات بشريت و اسلام. امروز نيزحركت‌هاي پنهاني با هدف سياست نرم جهت عادي سازي روابط با اسرائيل غاصب در جهان اسلام توسط ايادي غرب آغاز شده است كه آناپوليس به تاريخ پيوسته، از آن جمله بود.

اين بيانيه ضمن اين كه گفت و گوي اديان در نيويورك را حركتي مذموم در جهت سرپوش گذاشتن بر جنايت‌هاي به وقوع پيوسته درجهان اسلام (افغانستان، عراق، سومالي، يمن و فلسطين) و نجات غرب از بحران‌هاي موجود دانست با طرح اين پرسش كه گفتگوي اديان با حضور صهيونيزم چگونه ميسر است تصريح مي‌كند: حضور پاي يك ميز با صهيونيزم در هر جا و هر زمان و به هر عنوان محكوم است و صهيونيزم با آن جنايت‌ها چگونه مي‌تواند نمايندگي دين يهود را داشته باشد و چگونه مي‌توان دم از سازش و صلح با اين جرثومه فساد زد؟ مگر مسلمان‌كشي‌هاي ياغيان عرصه بين‌الملل كه هنوز جريان دارد را فراموش كرده‌ايم و مسلمين به خون تپيده در اقصي نقاط جهان اسلام را چگونه از ياد برده‌ايد؟
 شنبه 25 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن