تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821370216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس‌پليس شهرستان اصفهان: برخورد با اراذل‌ و ‌اوباش ماموريت‌ مهم پليس است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس‌پليس شهرستان اصفهان: برخورد با اراذل‌ و ‌اوباش ماموريت‌ مهم پليس است
خبرگزاري فارس: رئيس پليس شهرستان اصفهان گفت: برخورد با اراذل و اوباش يكي از ماموريت‌هاي مهم پليس در جامعه است.


به گزارش خبرگزاري فارس از اصفهان، سيدمجيد خوانساري پيش از ظهر امروز در نشست خبري خود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به حساسيت شهروندان و تلاش مراجع قضايي در برخورد با اراذل و اوباش كه معمولا از منزل متواري و يا در مرخصي از زندان به سر مي‌برند، در تعامل با زندان مركزي تاكنون اقدامات پيشگيرانه‌اي انجام شده است.
وي با اشاره به دستگيري باند شش نفره اراذل و اوباش در اصفهان كه با سه دستگاه موتورسيكلت اقدام به شرارت در شهر اصفهان مي‌كردند، افزود: اين باند كه با تهديد و شرارت از مغازه‌ها و سوپرماركت‌ها زورگيري مي‌كردند از سوي ماموران پليس شناسايي و تاكنون به 45 مورد از جرائم خود اعتراف كردند.
رئيس‌ پليس شهرستان اصفهان از شناسايي باند دو نفره اراذل و اوباش در شب گذشته خبر داد و بيان داشت: اين باند كه در محدوده دروازه ‌تهران، خيابان امام ‌خميني (ره) و رهنان اقدام به شرارت مي‌كردند صبح امروز دستگير شدند.
وي افزود: ميانگين سني اراذل و اوباش در صفهان بين 19 تا 20 سال است.
خوانساري با اشاره به شناسايي و دستگيري 55 متهم متواري از زندان اصفهان تصريح كرد: اين افراد كه با گذاشتن وثيقه از زندان آزاد و در موعد مقرر برنگشته بودند شناسايي و با دستگيري تحويل مراجع قضايي و زندان شدند.
وي با تاكيد بر برخورد با خودروهايي كه با آلودگي صوتي در سطح شهر اصفهان براي مردم ايجاد مزاحمت مي‌كنند بيان داشت: با انجام طرح‌هاي نامحسوس و آشكار در سطح شهر، ماموران با ياداشت پلاك خودروهاي متخلف ابتدا با اخطار كتبي و در صورت ادامه آن برخورد قضايي با اين افراد خواهد شد.
رئيس ‌پليس شهرستان اصفهان از شناسايي و دستگيري سارقان قرض‌الحسنه در اصفهان پيش از سرقت و سارقان حرفه‌اي همچنين غافلگيري سارقان مسلح كه از استان‌هاي همجوار وارد استان شده بودند پيش از وقوع جرم در اصفهان خبر داد و خاطرنشان كرد: پليس آگاهي اصفهان طي هفته گذشته 10 سارق از گروه فيوج را كه از افاغنه سرقت كرده بودند را دستگير كردند.
وي با اشاره به سرقت طلاجات از اطفال با موتورسيكلت در محدوده خيابان امام‌خميني، ملك‌شهر و رباط در ساعات خلوت از سوي يك نفر در اصفهان خبر داد و تصريح كرد: اين متهم كه به طور متوسط 15 تا 20 مورد سرقت طلا از اطفال انجام مي‌دهد هنوز دستگير نشده است.
خوانساري خاطرنشان كرد: طي 25 روز گذشته تمام سرقت‌ها در اصفهان كاهش داشته است.
انتهاي پيام/ش20
 شنبه 25 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن