تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821391414




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

۲ بار قصاص برای جنایتكار خانه ویلایی


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: براساس اوراق پرونده، مرد ۵۱ ساله كه علیرضا نام دارد شامگاه ۲۶ اردیبهشت ۸۸ عمه اش «مهشید» ۸۰ ساله – و شوهرش «حشمت» ۸۸ ساله – را در خانه ویلایی شمال شهر از پا درآورده و اجسادشان را حوالی كرج رها كرده بود. تجسس های كارآگاهان برای كشف سرنوشت زوج گمشده با مراجعه یكی از بستگان آنها به پلیس آغاز شد.
كارآگاهان در جریان تحقیقات دریافتند «حشمت» كارمند بازنشسته وزارت نفت بوده و فرزندی هم نداشته اند. زوج تنها از سال ها قبل در خانه ویلایی شان در محله فرمانیه زندگی می كردند.
آنها در بررسی خانه ویلایی با مشاهده آثار به هم ریختگی دریافتند لوازم با ارزش خانه سرقت شده است.
در همین حال خودروی مسروقه زوج گمشده سرنخ اصلی كارآگاهان بود. سرانجام برادرزاده «مهشید» چند روز بعد هنگام مسافركشی با پراید قربانیان شناسایی و دستگیر شد.
وی پس از اعتراف به قتل، محل رها كردن اجساد – در حوالی كرج و جاده چالوس – را به مأموران نشان داد.
حال آنكه كارآگاهان دریافتند خانواده یك زن گمشده به اشتباه جسد «مهشید» را به جای پیكر مادرشان شناسایی كرده و او را دفن كرده اند.
در همین حال مدتی بعد این زن در یك مركز بهزیستی شناسایی شد. جسد سوخته «حشمت» نیز پس از كشف به عنوان مجهول الهویه به خاك سپرده شده بود.


در دادگاه
در جلسه محاكمه دیروز كه در شعبه ۷۱ دادگاه كیفری استان تهران به ریاست قاضی «نورالله عزیزمحمدی» برگزار شد ابتدا نماینده دادستان با بیان كیفرخواست خواستار مجازات قانونی «علیرضا» به اتهام مباشرت در ۲ فقره قتل عمدی، سرقت و جنایت بر اجساد قربانیان شد.
«فرحناز» همسر علیرضا – نیز به اتهام مخفی كردن راز جنایت و تصاحب اموال مسروقه مجرم شناخته شد. سپس اولیای دم خواستار قصاص عامل اصلی جنایت و مجازات همسرش شدند.
در ادامه محاكمه متهم ردیف اول در دفاع از خود گفت: در كودكی پدرم رهایم كرد و به ناچار تحت نظر عمه ام تربیت شدم.
روز حادثه عمه ام تلفنی تماس گرفت و از من خواست آنها را به شمال ببرم اما همین كه به خانه آنها رسیدم طبق معمول به گلایه از پدرم پرداخت و به او ناسزا گفت.
من كه از رفتارهای تحقیرآمیزش همواره ناراحت بودم ناگهان عصبانی شده و تصمیم عجولانه ای گرفتم بنابراین وقتی شوهر عمه ام به زیرزمین رفت با چاقو به جان عمه ام افتادم. بعد هم شوهرش را كشتم. بعد از تاریك شدن هوا، اجساد را به داخل خودرو منتقل كرده و از یك پمپ بنزین مقداری بنزین خریدم. جسد شوهر عمه ام را به اطراف فرودگاه پیام بردم و به آتش كشیدم و جسد عمه ام را نیز حوالی تونل كندوان رها كردم. بعد به خانه شان بازگشته و با صحنه سازی وانمود كردم كه آنها به دست دزدان كشته شده اند.
فرحناز – همسر ۴۰ ساله عامل جنایت – نیز گفت: من از ماجرای قتل و سرقت اموال قربانیان بی خبر بودم تا این كه یك شب شوهرم یك تخته فرش خون آلود را به خانه آورد و راز جنایت را فاش كرد.
بعد از آن بارها اصرار كردم با اعتراف به قتل، من و خودش را از بحران روحی نجات دهد. اما زیر بار نرفت!
پس از آخرین دفاعیات متهمان و وكلای مدافعشان، قاضی «عزیز محمدی» و ۴ قاضی مستشار وارد شور شده و به اتفاق آرا «علیرضا» را به ۲ بار قصاص – اعدام ، ۳ سال زندان، ۷۴ ضربه شلاق و پرداخت یك دهم دیه و «فرحناز» را به ۴ سال زندان محكوم كردند






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 450]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن