تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803783171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس جمهور در اجتماع پرشور مردم ساري: پيوند ملت با ولايت ، آينده ايران را تضمين كرده است


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: رئيس جمهور در اجتماع پرشور مردم ساري: پيوند ملت با ولايت ، آينده ايران را تضمين كرده است
ساري- خبرنگار كيهان:
رئيس جمهور با تأكيد بر رسالت خطير دولت اسلامي در رسيدگي به محرومان و اقشار ضعيف جامعه گفت: مهمترين وظيفه دولت اسلامي اجراي عدالت است كه در طرح تحول اقتصادي پيگيري مي شود.
دكتر «محمود احمدي نژاد» كه در دومين سفر استاني هيئت دولت به مازندران در اجتماع پرشور مردم ساري در ورزشگاه شهيد متقي اين شهر سخن مي گفت افزود: اجراي عدالت سخت ترين مرحله پياده سازي حاكميت اسلامي است.
وي با اشاره به مقاومت بيشماري كه در اجراي عدالت وجود دارد افزود: گروه ها، افراد و احزابي كه از فرصت هاي انحصاري استفاده مي كنند و مردم را به حساب نمي آورند، در برابر عزم و اراده دولت براي اجراي عدالت مقاومت مي كنند.
رئيس جمهور با اشاره به اينكه تاكنون 22.5 ميليون نفر از جمعيت كشور از سهام عدالت برخوردار شدند يادآور شد: تا پايان امسال شمار افراد بهره مند از برگه هاي سهام عدالت دركشور به 42 ميليون نفر بالغ خواهد شد.
وي با اشاره به بهره مندي 30 درصد افراد جامعه از 70 درصد امكانات كشور آن را مغاير با مصالح و اهداف انقلاب دانست و افزود: دولت نمي تواند بپذيرد برخي افراد، گروه ها و احزاب با اعمال نفوذ از منابع صدها ميلياردي ارزان قيمت استفاده كنند و در مقابل جوانان اين مرزوبوم براي 10 يا 15 ميليون تومان مقابل ادارات سرگردان باشند.
وي با يادآوري تغيير حاصله در حقوق بازنشستگان كشوري گفت: با برنامه ريزي صورت گرفته حقوق بازنشستگان تأمين اجتماعي نيز افزايش مي يابد. وي با تأكيد بر لزوم اجراي برنامه هاي توسعه اي با محورعدالت جويانه در كشور افزود: دولت تمامي برنامه ها و رفتار خود را بايد مبتني بر عدالت تنظيم كند و حتي در زمينه عزل و نصب مديران و مسئولان بايد عادلانه رفتار كند.
رئيس جمهور با اشاره به كارنامه دولت در عرصه سازندگي تصريح كرد: ظرف 3 سال اخير اجراي 100 هزار پروژه عمراني در سراسر كشور پايان يافته است.
«احمدي نژاد» همچنين با تأكيد بر ايستادگي دولت در راه آرمان هاي انقلاب و امام راحل در مورد تداوم فتنه انگيزي دشمنان و بدخواهان ملت هشدار داد و گفت: قدرت هاي زورگو نمي توانند با توسل به انواع تهديدها ملت با عزت ايران را از رسيدن به قله هاي سعادت محروم كنند.
وي تصريح كرد: ملت ايران هر قدرتي را كه بخواهد در مقابل او بايستد زيرگام هاي خود له خواهد كرد.
وي با اشاره به ناكامي استكبار در مسئله هسته اي گفت: دشمنان در مسئله هسته اي مهمتر از خود علم و منافع اقتصادي حاصل از آن مي خواستند به بهانه هاي گوناگون عزت ملت ايران را لگدمال كنند كه اگر اين چنين مي شد هيچ شأني از شئون ملت ما باقي نمي ماند و خوشبختانه با ايستادگي و مقاومت ملت توطئه آنان درهم شكسته شد.
رئيس جمهور با اشاره به درخشش ايران در بين كشورهاي اسلامي افزود: تا زماني كه ملت با ولايت پيوند ناگسستني دارد، هيچ قدرتي نمي تواند ذره اي از شرافت و عزت آن بكاهد.
وي در ادامه به مباحث جاري در عرصه اقتصاد كشور بويژه بحث ماليات ها اشاره كرد و افزود: ماليات يك حق عمومي است كه دولت بايد آن را جمع آوري و صرف تأمين نيازهاي مردم كند.
وي با انتقاد از كساني كه بيشترين بهره اقتصادي و كم ترين ميزان پرداخت ماليات را دارند افزود: مجموع ماليات دريافتي دولت به كمتر از 20 هزار ميليارد تومان مي رسد در حالي كه اگر از 5 درصد درآمد كلان كشور ماليات اخذ شود ميزان آن به 30 هزار ميليارد تومان خواهد رسيد.
وي از اصلاح نظام مالياتي كشور در قالب طرح تحول اقتصادي خبر داد و افزود: روابط ناسالم اقتصادي در جامعه بايد از بين برود. وي اضافه كرد: دولت سالانه 80 هزار ميليارد تومان و بانك هاي كشور نيز 90 هزار ميليارد تومان در كشور سرمايه گذاري مي كنند اما حاصل آن تمركز سرمايه ها نزد عده اي خاص است.
رئيس جمهور با تأكيد بر عزم قاطع دولت در به سامان رساني اوضاع اقتصاد كشور افزود: حركت دولت در اين عرصه مبتني بر عدالت و توزيع عادلانه امكانات و فرصت ها است.
وي در ادامه با اشاره به مشكلات اقتصادي مردم مازندران گفت: دولت در اين سفر در مورد علت اجرايي نشدن برخي از مصوبات سفر اول مانند پالايشگاه، خودروسازي، آزادسازي سواحل تصميم گيري خواهد كرد.
وي در اين اجتماع از رفع مشكلات قطعي گاز در مازندران خبر داد كه با تشويق حاضران در ورزشگاه مواجه شد.
رئيس جمهور اجراي 35 طرح بزرگ صنعتي و معدني، اتصال راه آهن رشت- گرگان، تصويب 56 منطقه جديد گردشگري و احداث 50 فضاي ورزشي جديد را هديه سفر دوم دولت نهم به مازندراني ها عنوان كرد.
احمدي نژاد همچنين با اشاره به معضل ترافيك و تردد در سطح شهرهاي مازندران گفت: «با همت دولت آزاد راه ساحلي در تمام شهرهاي مازندران احداث خواهد شد.»
افتتاح بندراقتصادي
اميرآباد بهشهر
با حضور رئيس جمهور مرحله اول بندر ويژه اقتصادي اميرآباد بهشهر با اعتبار 450 ميليارد توماني به بهره برداري رسيد.
دكتر احمدي نژاد در جمع متخصصان و كاركنان اين بندر با تأكيد بر بالندگي و اقتدار روزافزون ايران اسلامي گفت: ايران با تكيه بر فرزندان رشيد و متعهد خود كه سرمايه هاي اصلي براي توسعه همه جانبه محسوب مي شوند، پله هاي ترقي و شكوفايي را خواهد پيمود.
رئيس جمهور با اشاره به اهميت اجراي طرح عظيم بندري در اميرآباد بهشهر گفت: بندر اميرآباد دروازه كشور به سوي آسياي مركزي و اقتصاد جهاني است.
وي سرمايه گذاري 3 هزار ميليارد توماني براي بهره برداري از اين بندر را حائز اهميت دانست و افزود: مراحل توسعه بندر اميرآباد با سرمايه گذاري دولت ادامه خواهد يافت.
استاندار مازندران گفت: بندر اميرآباد با بهره گيري از اسكله هاي رورو و حمل يكسره قطار بعنوان بزرگترين پروژه بندري شمال كشور محسوب مي شود.
پرداخت 75 درصد
مطالبات فرهنگيان
«عليرضا علي احمدي» وزير آموزش و پرورش در جريان سفر رئيس جمهور به مازندران از پرداخت 75 درصد مطالبات معوقه فرهنگيان كشور خبر داد و گفت: از مجموع 6 هزار ميليارد ريال مطالبات معوق فرهنگيان تنها 25 درصد باقي مانده است.
وي گفت: 90 درصد مطالبات و پاداش فرهنگيان كه به قبل از سال 86 مربوط مي شود، پرداخت شد.
وي در مورد مطالبات فرهنگيان بكارگيري شده در انتخابات يادآور شد: مطالبات اين دسته از فرهنگيان بايد توسط وزارت كشور پيگيري و پرداخت شود.
«علي احمدي» گفت: سرانه مدارس براي تأمين هزينه هاي جاري آموزشگاه ها پرداخت مي شود و خانواده ها بايد با هدف پيشرفت تحصيلي فرزندان خود به ياري مدارس بشتابند.
بهره برداري از 440 هزار طرح صنعتي و توليدي در كشور
«محمد جهرمي» وزير كار و امور اجتماعي نيز در حاشيه سفر هيئت دولت به مازندران از بهره برداري از 440 هزار طرح صنعتي، توليدي، كشاورزي و گردشگري در كشور خبر داد و گفت: در حال حاضر افزون بر 300 هزار طرح نيمه كاره در كشور وجود دارد.
وي با اظهار نگراني از روند افزايش نرخ بيكاري در كشور بر اثر عدم ابلاغ پرداخت تسهيلات به واحدهاي توليدي نيمه كاره افزود: با ادامه وضعيت كنوني نرخ رشد بيكاري تا پايان امسال به 11 درصد خواهد رسيد.
وي از وجود 23 طرح صنعتي داراي پيشرفت 20 تا 90 درصدي در كشور خبر داد ويادآور شد: در صورت بهره برداري از اين واحدها براي يك ميليون نفر در سطح كشور شغل ايجاد خواهد شد.
وزير كار با تاكيد بر عدم نظارت صحيح بانك ها به عنوان علت عمده برخي انحراف ها در طرح هاي زودبازده اقتصادي گفت: به زودي با اتخاذ شيوه عملياتي از سوي بانك مركزي تسهيلات مورد نياز واحدهاي راكد تأمين خواهد شد.
وي شمار بيكاران كنوني در كشور را حدود دو ميليون و 200 هزار نفر اعلام كرد و افزود: در نيمه اول امسال 250 هزار نفر به دليل عدم تامين نقدينگي و نبود مواد اوليه كارخانجات شغل خود را از دست داده اند.
جهرمي با تاكيد بر لزوم بازنگري در قانون كار گفت: دولت با هدف حمايت از كارآفرينان و كارفرمايان قانون جديد كار را تصويب و به مجلس شوراي اسلامي تقديم خواهد كرد.
وزارت صنايع و معادن؛ وزارت سبز
«عليرضا محرابيان» وزير صنايع و معادن نيز گفت: وزارت صنايع و معادن در دولت نهم با رعايت الزامات زيست محيطي به وزارت سبز تبديل شده است.
وي گفت: قبل از دولت نهم، رعايت مسائل زيست محيطي در حوزه صنعت مانند امروز جدي گرفته نمي شد.
وي گفت: رعايت الزامات زيست محيطي اساس توسعه صنعت در كشور است. وي از عزم دولت براي توسعه صنعت در شمال كشور خبر داد و افزود: با توجه به مطالعات جامع دولت، صنايع مازندران در قالب يك برنامه محوري گسترش خواهد يافت.
محرابيان با اشاره به رشد صنايع در مازندران افزود: با اجراي برنامه توسعه ميزان صدور پروانه هاي بهره برداري صنايع در مازندران 6 درصد رشد داشته است.
وزير صنايع دستاورد مازندران از سفر دوم هيئت دولت را رشد قابليت ها و امكانات توسعه صنعتي دانست و افزود: جهش توسعه صنعت در مازندران نيازمند تلاش همه جانبه عاملان اقتصادي است.
تكميل سد ملي البرز
مهندس «سيدپرويز فتاح» وزير نيرو نيز از تكميل سد ملي البرز مازندران در سال آينده خبر داد وگفت: وزارت نيرو اعتبار مورد نياز براي تكميل عمليات سدالبرز مازندران را در سال آينده تامين خواهد كرد.
وي گفت: در سال گذشته 600 ميليارد ريال به اين پروژه ملي اعتبار اختصاص داده شد.
وي تأمين اعتبار مورد نياز براي بازسازي شبكه هاي فرسوده آب و برق در مازندران را هديه دولت نهم در دومين سفر استاني بيان كرد و افزود: مشكلات صنعت آب و برق مازندران بررسي و برنامه عملياتي آن تدوين شده است.
راه اندازي بزرگترين كشتارگاه صنعتي طيور كشور در آمل
با حضور وزير جهاد كشاورزي بزرگترين واحد كشتارگاهي صنعتي طيور كشور در آمل به بهره برداري رسيد.
اسكندري وزير جهاد كشاورزي در اين مراسم گفت: دولت با اعطاي تسهيلات مناسب از سرمايه گذاران در بخش دام و طيور حمايت مي كند.
اين كشتارگاه در زميني به مساحت 30 هزار متر مربع و با صرف 70 ميليارد ريال هزينه از سوي بخش خصوصي راه اندازي شد. با بهره برداري از اين واحد توليدي كه سالانه 20 ميليون قطعه مرغ كشتار دارد 200 نفر بصورت مستقيم جذب كار شدند.
وزير جهاد كشاورزي همچنين از اختصاص اعتبار 450 ميليارد ريالي دولت به طرح هاي بخش كشاورزي مازندران در سفر دوم رئيس جمهور خبر داد.
«محمدرضا اسكندري» افزود: بخش اعظم اين اعتبار در بخش آب و خاك مازندران هزينه خواهد شد.
وي يكي از مشكلات جدي در مازندران را نبود زمين مورد نياز براي اجرايي شدن پروژه هاي زيربنايي بيان كرد و افزود از مجموع 204 پروژه تصويبي بخش كشاورزي مازندران در سفر اول هيئت دولت تنها 16 پروژه دامپروري و گلخانه اي به علت كمبود زمين اجرايي نشده است.
بازديد رئيس جمهور
از اولين سكوي نيمه شناور ايراني
رئيس جمهور عصر ديروز در ادامه سفر به مازندران از مراحل ساخت اولين سكوي نيمه شناور ايران در سواحل خزر بازديد كرد.
«دكتر احمدي نژاد» در اين بازديد با اشاره به اقدام ارزنده متخصصان ايراني در طراحي و ساخت سكوي حفاري نيمه شناور بر لزوم تلاش نيروهاي جوان و بالنده صنايع داخلي در ساخت يدك كش هاي مربوطه تاكيد كرد.
رئيس جمهور با افتخار آميز خواندن تصاحب فناوري حفاري و اكتشاف در اعماق 1000 متري بستر دريا توسط متخصصان داخلي گفت: دولت با تمام توان از تلاش و كوشش صنعتگران داخلي در كسب استقلال اقتصادي و صنعتي حمايت مي كند.
 چهارشنبه 22 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن