تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820673307




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بی خانمانی بیش از 100 هزار کودک ژاپنی


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: بیش از صد هزار کودک ژاپنی بر اثر زمین لرزه و سونامی اخیردر ا ین کشور ، بی خانمان شده اند.
واحد مرکزی خبر: اندرو واندر مسئول سازمان خیریه نجات کودکان گفت : هم اکنون دست کم یکصد هزار کودک در ژاپن ، بی خانمان شده و اکثراً در اردوگاه ها و پناهگاه های موقت زندگی می کنند.
وی تأکید کرد، رسیدگی به وضع وخیم تمامی این کودکان بسیار دشوار و قطعاً از عهده یک گروه یا سازمان خیریه خارج است، و نیاز به کمک های گسترده از جانب مسئولان ژاپنی و گروه های مختلف بین المللی دارد.
مسئول سازمان خیریه نجات کودکان گفت : شش روز پس از وقوع زمین لرزه و سونامی مهیب در شمال شرق ژاپن و تشدید وخامت بحران انسانی ، حاکی از آن است که جامعه بین المللی به مدیریت بحران دولت این کشور ، به خصوص در رابطه با جلوگیری از فاجعه هسته ای، بیش از پیش بدبین شده است. بسیاری از کشورهای جهان، در حال تخلیه شهروندان خود از این کشور بحران زده هستند.
اندرو واندر افزود : هرچند ما برای کمک به مردم ژاپن به این کشور آمده ایم، اولین مسئولیت این سازمان خیریه البته حفظ امنیت و سلامت کارکنان خودمان است که در صدر اولیت های کاری ما قرار دارد. از همین رو، اگر تشعشعات یا مواد هسته ای از نیروگاه های فوکوشیما در یکصد و پنجاه مایلی شمال توکیو، به بیرون نشت کند، ما کارکنان خود را از مناطق آلوده ی ژاپن بیرون خواهیم کشید.
وی افزود : اکثر نیروهای ما هم اکنون در منطقه سونامی زده سندایی در حال امدادرسانی هستند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن