تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821344445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پوريا پورسرخ نیز به جمع بازيگران مجموعه «پايتخت» پيوست


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: به گزارش سینمانگار، بازي پوريا پورسرخ در سريال نوروزی «پايتخت» به کارگردانی سیروس مقدم آغاز شد.

مجموعه تلويزيوني «پايتخت» که با فیلمنامه ای از محسن تنابنده كه براي پخش نوروزي شبكه اول سيما در حال توليد است، پس از پايان تصويربرداري در جاده دماوند، ويلايي در شهرک غرب، آشپزخانه، بزرگراه ارتش به خانه.اي در بزرگراه صياد شيرازي رسيد و در ادامه گروه در لوكيشن.هاي مختلفي از جمله پزشكي قانوني، مسافرخانه، كلانتري و... كار تصويربرداري را ادامه خواهند داد.

الهام غفوري تهيه.كننده اين مجموعه تلويزيوني درباره آخرین اخبار از این مجموعه گفت: تدوين همزمان با تصويربرداري توسط خشايار موحديان آغاز شده و اميدوار هستيم با توجه به تعدد لوكيشن..هاي خارجي و وضعيت جوي، بتوانيم در زمان مقرر كار را به پخش نوروزي برسانيم.

در خلاصه قصه مجموعه تلويزيوني «پايتخت» كه مضموني طنز دارد، آمده است: خانواده.اي پيش از زمان تحويل سال نو، تصميم مي.گيرند به تهران مهاجرت كنند. آنان هنگام ورود به پايتخت با مشكلاتي مواجه مي.شوند كه زمينه.ساز اتفاقاتي عجيب مي.شود.

در اين مجموعه كه در 13 قسمت در حال توليد است و محسن تنابنده، عليرضا خمسه، ريما رامين.فر، احمد مهران.فر، سميرا حسن.پور، سارا و نيكا فوقاني.اصل، خسرو احمدي، رضا بنفشه.خواه، كيانوش گرامي، فرهاد بشارتي، حسين توشه، نعيمه نظام.دوست، افشين سنگ.چاپ و آرش نوذري از جمله بازیگران آن هستند.

ديگر عوامل مجموعه «پايتخت» به شرح زیر است:

دستيار اول و مدير برنامه.ريزي: برزو نيک نژاد، مدير تصويربرداري: امير معقولي، صدابردار: سعيد احمدي، طراح گريم: مجيد اسكندري، طراح صحنه و لباس: آرزو غفوري، برنامه.ريز: فهيمه كمالي، دستيار دوم كارگردان: داود رادق.آبادي، منشي. صحنه: ليدا مقري، جانشين توليد: محمود اتحادي، مدير تداركات: آرش ديلم .صالحي، عكاس: پريسا افخمي و...























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 246]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن