تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816582968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بهره برداري از يك طرح راهسازي در منطقه اي محروم از استان اصفهان توسط بنياد 15 خرداد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: بهره برداري از يك طرح راهسازي در منطقه اي محروم از استان اصفهان توسط بنياد 15 خرداد
اصفهان ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : همزمان با ميلاد با سعادت حضرت علي ابن موسي الرضا(ع ) پروژه احداث باند دوم جاده اصفهان ـ زيار تا سه راهي رحيم آباد با حضور آيه الله صانعي نماينده ولي فقيه و سرپرست بنياد 15 خرداد افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت .
اين پروژه به طول 8 كيلومتر با هزينه اي افزون بر ده ميليارد ريال و تامين اعتبار توسط بنياد 15 خرداد و اجراي اداره كل راه و ترابري استان اصفهان طي 4 ماه گذشته احداث و مورد بهره برداري قرار گرفته است .
با اجراي اين پروژه كه با هدف روان سازي ترافيك در اين محور پرتردد و جلوگيري از حوادث رانندگي در ادامه پروژه بزرگراه 15 خرداد به اجرا درآمده است شاهد رفع مشكلات اين منطقه محروم استان اصفهان خواهيم بود.
در آئين بهره برداري از اين پروژه كه استاندار و مسئولين استان اصفهان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند آيه الله شيخ حسن صانعي نماينده ولي فقيه و سرپرست بنياد 15 خرداد در سخناني با تبريك ميلاد گوهربار حضرت ثامن الحجج (ع ) علي ابن موسي الرضا(ع ) ياد و خاطره امام خميني (ره ) بنيان گذار نظام مقدس جمهوري اسلامي را گرامي داشت و گفت : كسي به ولايت حضرت رضا(ع ) ايمان داشته باشد به حضرت صاحب الامر حضرت مهدي (عج ) هم ايمان و ارادت خواهد داشت .
وي با اشاره به ابعاد شخصيتي حضرت ثامن الحجج (ع ) و علاقمندي مردم به وجود آن امام بزرگ افزود : حضرت رضا(ع ) در اجتماع عظيم مردم مشتاق و دوستدار ايشان در نيشابور كه برخي معتقدند آن استقبال مردمي از امام (ع ) باعث عقده مضاعف و حسد دشمنان دين قرار گرفت مي فرمايند « كلمه لااله الاالله حصني فمن دخل حصني امن من عذابي » كه اين حديث جامع تمام مسائل مهم و حساس دين اسلام مثل فطرت و بعثت پيامبران الهي در آن نهفته است (كلمه لااله الاالله ـ حصار الهي است هر كس در آن وارد شد از عذاب ايمن خواهد شد).
وي ادامه داد : در اين حديث شريف هزاران نكته مهم ديگر نهفته است كه فقط انبيا و اوليا الهي و امامان معصوم (ع ) قادر به فهم كامل آن ها هستند ولي عقل ناقص بشر از درك آن بي بهره است .
آيه الله صانعي با اشاره به ويژگي هاي حضرت امام خميني (ره ) گفت : حضرت امام (ره ) از آدم هاي متعبدي بود كه با قرآن مانوس بود و هنگام نماز از شوق الهي تكان مي خوردند.
وي افزود : آن مرد الهي در سال هاي اول كه قم تشريف داشتند هر روز و در اين اواخر هر هفته به زيارت حضرت معصومه (س ) مشرف مي شدند و 15 سال حضور در نجف اشرف هر شب در وقت معين به زيارت قبر مطهر حضرت علي (ع ) مي رفتند ولي در سال هايي كه به ايران بازگشتند عليرغم ميل باطني نتوانستند به زيارت امام رضا(ع ) مشرف شوند و با اين آرزو دنياي فاني را وداع كردند.
وي در ادامه خطاب به مسئولين استان گفت : نگاه كنيد حرف چيست نه گوينده آن كيست كه ممكن است همان اوضاع را عوض كند به طور مثال در كودتاي نوژه يك حيوان نقشه توطئه گران را نقش بر آب كرد.
سرپرست بنياد 15 خرداد با اشاره به نقش حضرت امام (ره ) در تاريخ انقلاب اسلامي و احيا دين محمدي (ص ) بر ضرورت قدرداني از زحمات امام خميني (ره ) تاكيد كرد و افزود : امام خميني (ره ) حق بزرگي بر گردن ملت ايران بخصوص مسئولين دارد همانطوريكه پيامبر اكرم (ص ) اميرالمومنين و ائمه اطهار بر گردن مردم حق دارند.
وي زمزمه هاي حذف تعطيلي برخي ايام الله را مورد انتقاد قرار داد و گفت : خدا مي داند اگر اين مسائل تكرار مي شد كاري مي كردم كه تر و خشك در اين زمينه بسوزند ما هر چه داريم از 15 خرداد است 15 خرداد يوم الله مي باشد و همه وظيفه دارند آن را گرامي بدارند .
وي افزود : 15 خرداد دم شير است با آن بازي نكنيد مگر امام خميني چه كرد حركت انبيا را ادامه داد رسانه ها شرعا ملزم هستند اين مخالفت ها را بگوش مسئولين برسانند.
وي ادامه داد : الحمدالله با وجود رهبر عظيم الشان انقلاب با آن فضائل و مسئولين محترم مجلس ملتزم و دستگاه قضايي اين اتفاقات به جايي نمي رسد همانطوريكه با تذكر فرزندان روحاني امام خميني اين غائله ختم به خير شد اينها خواب خرگوشي است كه برخي مي بينند و تا بحال هم ديده اند كه همه آنها افسانه است .
نماينده ولي فقيه و سرپرست بنياد 15 خرداد در اين مورد خاطرنشان كرد : با تذكر من به يكي از مراجع بزرگوار تهران كه از دوستانم مي باشند ايشان به رئيس مجلس به طور محكم تذكر دادند و الحمدالله ماجرا تمام شد.
آيه الله صانعي با تقدير از زحمات دست اندركاران اين پروژه مهم در منطقه كويري و محروم شرق اصفهان خاطرنشان كرد : طرحها و فعاليت هاي بنياد 15 خرداد در زمينه راه سازي دنبال مي گردد از جمله آنها راه « باقرآباد به جاده مشهد » در ورامين تهران است .
در ادامه اين آئين استاندار اصفهان در سخناني گفت : تفكر توحيدي همواره انسان را به سمت خدمتگزاري براي مردم سوق مي دهد.

سيد مرتضي بختياري عملكرد بنياد 15 خرداد را در مشاركت اين پروژه بسيار عالي بيان كرد و افزود : اين بنياد با الگوگيري از رهنمودهاي امام خميني (ره ) زمينه سازندگي در مناطق محروم را سرلوحه كار خويش قرار داده و كمك به محرومين را باتمام توان به اجرا مي گذارد.
وي اذعان داشت : دست پرورده هاي مكتب توحيدي نسبت به مردم خاضع و خاشع هستند و اجراي چنين پروژه هايي صرفا در جهت خدمتگزاري به مردم است .
استاندار اصفهان با بيان اينكه افتخار نوكري مردم منشا ايجاد خدمات بزرگ است گفت : آيت الله صانعي سرپرست بنياد 15 خرداد در تمامي اين سالها امانت دار صديق و معتمدي بوده اند كه با سرمايه گذاري مالي و معنوي در پروژه هاي عمراني در تمام نقاط ايران برگهاي زريني بر تارك اين بنياد اضافه نموده اند.
وي با قدرداني از توان دستگاه هاي اجرايي استان تصريح كرد : اقدامات بنياد 15 خرداد اداره كل راه و ترابري و فرمانداري استان در عمليات اجرايي اين پروژه بسيار سازنده بوده است و اعتبارات استاني با مشاركت بنياد 15 خرداد جهت به پايان رساندن اين پروژه بهينه مصرف شده است .
بختياري ادامه داد : با توجه به محدوديت اعتبارات عمراني ملي و استان و عدم امكان تامين اعتبار و در راستاي راه اندازي مبحث خيرين راه سازي و بهره برداري از امكانات با بركتي كه در اين عرصه وجود دارد براساس توافق بنياد 15 خرداد و وزارت راه و ترابري احداث باند دوم زيار سه راهي رحيم آباد در برنامه كاري اداره كل راه و ترابري استان اصفهان قرار گرفت .
وي يادآور شد : احداث باند دوم رحيم آباد ـ نيك آباد به طول 30 كيلومتر قبلا بر مبناي تامين اعتبار پروژه بالغ بر 50 ميليارد ريال توسط بنياد 15 خرداد و اجراي پروژه توسط اداره راه و ترابري استان اصفهان از سال 1386 آغاز و در سال 87 نيز به بهره برداري رسيده است .
استاندار اصفهان با تاكيد بر امر خدمت رساني به كليه نقاط استان افزود : محروميت زدايي و ايجاد بسترهاي رفاهي براي شهروندان مختص به شهر اصفهان نيست و مبناي كار توسعه عدالت اجتماعي به كليه نقاط استان مي باشد.
وي اضافه كرد : خيرين راهساز در جهت رفع نقاط حادثه خيز استان كه سالانه جمع كثيري از فرزندان اين ملت را به كام مرگ مي فرستد پيشگام شوند و به اعتبارات استاني در اين زمينه كمك كنند.
بختياري با تشكر از اقدامات مسئولين اداره راه و ترابري در رفع نقاط حادثه خيز گفت : با تلاش مستمر مسئولين اداره راه و ترابري نقاط حادثه خيز جاده اي در استان يكي پس از ديگري در حال ترميم و بازسازي است .
گزارش خبرنگار ما حاكيست در ادامه اين آيين دكتر جمشيدي از اعضاي هيات مديره بيمارستان امام خميني جرقويه طي سخناني با اظهار خوشوقتي از احداث راه هاي ايمن در اين منطقه گفت : سال گذشته 22 نفر بر اثر حادثه رانندگي در اين مسير جان باختند كه ميانگين عمرشان 35 سال بود و خانواده هاي زيادي را داغدار نمود.
وي افزود : خوشبختانه در 6 ماه اول امسال كه بزرگراه 15 خرداد به طول سي كيلومتر به بهره برداري رسيده هيچگونه حادثه منجر به فوت در اين مسير نداشته ايم .
وي در ادامه گزارشي از فعاليتهاي اين بيمارستان ارائه نمود و گفت : از تاريخ بهره برداري از بيمارستان تاكنون نزديك به 4 هزار عمل جراحي و 205 هزار نفر ويزيت تخصصي و عمومي در اين بيمارستان انجام شده است .
وي افزود : انجام 160 هزار آزمايش 40 هزار فقره راديولوژي 106 هزار نسخه و سرويس دهي به 6 هزار بيمار فيزيوترابي از ديگر خدمات بيمارستان امام خميني جرقويه مي باشد كه زير نظر آيه الله صانعي اداره مي شود.
وي گفت : در اين بيمارستان مجموعه سه سطح تخصصي درمان را مطابق با استانداردهاي موجود كشور داريم كه شاخص عدالت در سلامت مي باشد و كمتر جايي در كشور اين سه بخش تخصصي را دارد.
وي افزود : با تمهيدات انجام شده آيه الله صانعي و هيات امنا بيمارستان هزينه هاي درماني اين مركز يك بيستم تهران و يك پنجم شهر اصفهان ميباشد و اين غير از هزينه هاي رفت و آمد و اسكان و غيره است .
در پايان اين مراسم پروژه باند دوم جاده زيار تا سه راهي رحيم آباد افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت .
خاطرنشان مي شود تاكنون در استان اصفهان حدود 40 كيلومتر جاده جديد از جمله جاده هاي نيك آباد تا سه راهي رحيم آباد سه راهي رحيم آباد تا زيار قسمتي از جاده سه راهي رحيم آباد جاده قلعه شور و باند دوم جاده حسين آباد آذرخواران توسط بنياد 15 خرداد احداث و حدود 26 كيلومتر جاده اژيه نيك آباد از امام زاده تا نيك آباد توسط اين بنياد تعريض و آسفالت شده است .
 چهارشنبه 22 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن