تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821261440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/تذكرات كتبي نمايندگان به مسوولان اجرايي كشور/ ضرورت اتخاذ تدابير لازم براي رفع نگراني رهبرمعظم انقلاب در مورد بي‌بندوباري برخي از مطبوعات


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /تذكرات كتبي نمايندگان به مسوولان اجرايي كشور/ ضرورت اتخاذ تدابير لازم براي رفع نگراني رهبرمعظم انقلاب در مورد بي‌بندوباري برخي از مطبوعات
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس

دكتر علي لاريجاني رييس مجلس شوراي اسلامي صبح امروز تذكرات كتبي نمايندگان به مسوولان اجرايي كشور را قرائت كرد.

به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، اين تذكرات به شرح زير است:

*بشيري نماينده‌ي پاكدشت به رييس‌جمهور: دستور بررسي عملكرد سازمان تربيت بدني و تشكيل اداره كل تربيت بدني مستقل براي شهرستان‌هاي استان تهران.

*قاضي‌پور نماينده‌ي اروميه به رييس‌جمهور: دستور رسيدگي به علت عدم اختصاص اعتبار توسط سازمان تربيت بدني كشور و فدراسيون‌هاي آن به استان آذربايجان غربي.

*كرمي نماينده‌ي سنندج به رييس‌جمهور: دستور هماهنگي و اطلاع‌رساني به نمايندگان مجلس براي سفرهاي وزرا و معاونان رييس‌جمهور به استان‌ها و دستور تسريع در رسيدگي به وضعيت نابسامان و بلاتكليف ساكنان حاشيه‌ي شهر سنندج و به وزير ارتباطات و فن‌آوري: بررسي علت عدم واريز مبلغ حدود يك ميليارد ريال از درآمدهاي شركت مخابرات استان كردستان به حساب دولت و به وزير راه و ترابري: ضرورت تسهيل در اجراي طرح راه‌آهن تهران – سنندج و به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي: نظارت بر اعمال تعرفه‌ها و قيمت‌هاي كارشناسي غيرمعمول و نامتعارف در واگذاري املاك اوقافي استان كردستان و به وزير نيرو: تسريع در رسيدگي به وضعيت بحراني اعتبارات سدهاي زي‌وي سياهزاخ، ژاوه و آزاد شهرستان‌هاي سنندج، ديوان‌دره و كامياران.

*نقوي‌حسيني نماينده‌ي ورامين به وزير امور اقتصادي و دارايي: توقف جريمه 400 هزار توماني تاكسي‌داران به دليل عدم اطلاع كافي آنان از ضرورت ارايه‌ي اظهارنامه مالياتي و اجراي آن در سال آينده

و به وزير آموزش و پرورش: احياي مراكز تربيت معلم و افزايش سهميه دانشجويان تربيت معلم و تعهد دبيري و تقويت آموزشكده‌هاي فني و حرفه‌اي.

*جلاليان نماينده‌ي دير به وزير آموزش و پرورش: تسريع در انجام مراحل استخدامي و به‌كارگيري نيروهاي پذيرفته شده در آزمون مهرماه سال 86.

*شجاعي كياسري نماينده‌ي ساري به وزير آموزش و پرورش: رسيدگي به افت كيفيت آموزش و وضعيت مديريت اداره كل استان.

*خيري نماينده‌ي بستان‌آباد به وزير راه و ترابري: رسيدگي فوري به راه روستايي تخريب شده قره‌بابا و كلقان.

*محمدي نماينده‌ي مريوان به وزير راه و ترابري: تخصيص اعتبار از محل رديف ملي و ماده 32 براي آسفالت و بهسازي جاده مريوان – پاوه و به وزير نفت: مطالعه و حضور چاه، گمانه و اكتشافات لازم به منظور بررسي منابع نفتي در دشت‌هاي مريوان.

*ذاكر نماينده‌ي اروميه به وزير نفت: رفع تبعيض در واگذاري انشعاب گاز به خانواده‌ها و اخذ مبالغ كلان از مردم اروميه و به وزير جهاد كشاورزي: ضرورت ثبات قيمت سيب زير درختي كشاورزان اروميه و به وزير راه و ترابري: تسريع در احداث راه آهن و آزادراه مياندوآب به اروميه و به رييس‌جمهور: رسيدگي به وضعيت آسفالت، آب و فاضلاب، فضاي سبز و نانوايي‌هاي مناطق محروم حسين‌آباد، كشتارگاه وكيل‌آباد، بدل‌آباد و اسلام‌آباد.

*جعفري نماينده‌ي سميرم به وزير رفاه و تامين اجتماعي: تاسيس درمانگاه تامين اجتماعي در شهرستان سميرم.

*اميري نماينده‌ي كهنوج به وزير بازرگاني: تسريع در تامين آرد، روغن و ديگر مواد و اقلام يارانه‌اي براي شهرستان‌هاي قلعه گنج و رودبار جنوب.

*يحيي‌زاده، ميرتاج‌الديني و هدايت‌خواه نمايندگان تفت، تبريز و بويراحمد به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي: ضرورت تسريع در اتخاذ تدابير لازم براي رفع نگراني رهبر معظم انقلاب در مورد بي بند و باري برخي از مطبوعات.

*كائيدي، رحيمي‌نسب، ملك‌شاهي و مقدسي نمايندگان پلدختر، خرم‌آباد و بروجرد به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي: رفع كمبود فضاي فرهنگي و هنري در سطح استان لرستان و به وزير راه و ترابري: ضرورت توجه به جاده‌ها و راه‌هاي اصلي و فرعي و بزرگراه استان لرستان.

*اختياري، يحيي‌زاده، اولياء و نصيري نمايندگان زرتشتيان، تفت، يزد و زنجان به وزير صنايع و معادن: تسريع در انتصاب رييس سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران.

*مرادنيا نماينده‌ي بيجار به وزير علوم، تحقيقات و فن‌آوري: تسريع در راه‌اندازي دانشكده فني شهرستان بيجار.

*يوسف‌نژاد نماينده‌ي ساري به وزير علوم، تحقيقات و فن‌آوري: بررسي ارتقاي دانشكده كشاورزي و منابع طبيعي ساري و به وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات: رسيدگي به وضعيت كارگزاران مخابرات روستايي و به وزير جهاد كشاورزي: بررسي طرح يكپارچه‌سازي اراضي در روستاهاي ملك‌آباد و مرمت.

انتهاي پيام
 يکشنبه 19 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن