تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):زيارت امام حسين عليه السلام را رها نكن و دوستان خود را هم به آن سفارش كن، كه در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814692387




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مصطفوي: قطبي در پرسپوليس مي ماند


واضح آرشیو وب فارسی:ایران اسپورت: مصطفوي: قطبي در پرسپوليس مي ماند


تهران IranSport.Net - داريوش مصطفوي مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران شايعه مذاكره با "بوناچيچ"‌ كروات را تكذيب كرد و گفت:‌ تا زماني كه در اين باشگاه باشم، "افشين قطبي"‌ سرمربي تيم فوتبال اين باشگاه خواهد بود. باشگاه پرسپوليس به هيچ وجه قصد تغيير سرمربي تيم فوتبال خود را ندارد به طوريكه همانند گذشته از قطبي حمايت خواهد كرد.
وي خاطر نشان كرد: پرسپوليس در بازي مقابل صباي قم نتوانست نتيجه بازي را بدست آورد تا هواداران با رضايت به خانه بروند.
مصطفوي با بيان اينكه هواداران سرمايه اصلي پرسپوليس هستند، افزود: آنان حق داردند كه از نتايج اخير اين تيم ناراضي باشند.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس ناكامي هاي اخير تيم فوتبال اين باشگاه را به گردن گرفت و اظهار داشت : من مقصر اصلي ناكامي هاي تيم فوتبال پرسپوليس هستم اما هنوز فرصت هاي زيادي براي جبران باقي مانده است.
وي از هواداران باشگاه پرسپوليس خواست تا با حمايت از كادر فني و بازيكنان شرايط را براي تكرار موفقيت هاي فصل گذشته اين باشگاه فراهم كنند.
مصطفوي از اظهار نظر درخصوص عملكرد "دي كارمو"‌ برزيلي خودداري كرد و افزود:‌ كادر فني در اين مورد بايد پاسخگو باشد به عنوان مديرعامل در كارهاي فني تيم دخالت نمي كنم.
ديدار تيم هاي پرسپوليس و صبا باتري قم عصر پنجشنبه در آغاز هفته چهاردهم رقابت هاي فوتبال باشگاه هاي برتر ايران با نتيجه تساوي دو بر دو خاتمه يافت.
 شنبه 18 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران اسپورت]
[مشاهده در: www.iransport.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن