تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820541585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از مجلس هشتم انتظار شجاعت بيشتري داشتيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: از مجلس هشتم انتظار شجاعت بيشتري داشتيم
يكي از مراجع عظام تقليد قم گفت: ‌ما از مجلس هشتم انتظار شجاعت بيشتري در برخورد با مسائل مختلف را داشتيم.


به گزارش خبرنگار برنا در قم، آيت الله ناصر مكارم شيرازي در ديدار با نمايندگان روحاني مجلس شوراي اسلامي گفت: مسئله‌اي كه مي‌خواهم بگويم در خصوص شجاعت نمايندگان مجلس است و واقعيت اين است كه ما آن شجاعتي كه از نمايندگان انتظار داشتيم امروز نمي‌بينيم.

وي افزود: شجاعت به معني درگيري در مجلس نيست و بلكه شجاعت اين است كه حق به صورت اساسي و جدي و با شجاعت بيشتر پي گير شود.

آيت الله مكارم شيرازي در ادامه به مشكلات موجود در كشور اشاره كرد و گفت: گراني از جمله مشكلاتي است كه امروزه مردم را به ستوه آورده و مردم از تورم افسار گسيخته رنج مي‌برند.

اين مرجع تقليد با اشاره به مشكلات اقتصادي در دنيا گفت: ‌اين مشكلات را ما مي‌دانيم اما نبايد مشكلات كشور را برگردن اين مسائل انداخت.

وي وجود برخي مشكلات اخلاقي را از ديگر مشكلات كشور برشمرد و گفت: اين مشكلات اخلاقي از جمله مشكلاتي است كه موجب انحراف به خصوص در نسل جوان مي‌شود كه بايد از آن جلوگيري شود.

آيت الله مكارم شيرازي به وجود وسائلي چون ماهواره‌ و اينترنت اشاره كرد و گفت: اين وسائل در زمينه مشكلات اخلاقي تاثير به سزايي دارد كه بايد كنترل شود.

اين مرجع تقليد با اشاره به افزايش آمار طلاق در جامعه گفت:‌ امروزه پرونده‌هاي طلاق و آمار آن در كشور بسيار بالا است كه نشان دهنده يك نوع بيماري در كشور است.

وي افزود:‌ اين مشكل بايد رفع شده تا از اثرات مخرب آن جلوگيري كرد.

استاد حوزه علميه قم قوميت‌ها و مذاهب گوناگون در كشور را از ديگر مشكلات عنوان كرد و گفت: سلسله تبليغات بر عليه اسلام از سوي اين گروه‌ها امروزه در جامعه مشاهده مي‌شود كه تمامي آن‌ها منشا خارجي دارد و از سوي دشمنان است.

آيت الله مكارم شيرازي اظهار داشت: اين گروه‌ها و مذاهب كه تاكنون به صورت گروه‌هاي آرام در كنار هموطنان مسلمان زندگي مي‌كردند امروزه از سوي دشمنان بر عليه اسلام تحريك شده‌اند و با خريد زمين‌هاي مختلف قصد دارند توطئه‌اي كه در فلسطين به راه‌ انداختند در ايران راه‌اندازي كنند.

وي در پايان خواستار جلوگيري از اين مشكلات شد و گفت: اگر جلوي اين مشكلات گرفته نشود تمامي اين‌ها تبديل به مشكلات سياسي مي‌شود كه براي كشور خطرناك است.

انتهاي خبر // شبكه خبري برنا//177 - 270 - 73//www.BornaNews.ir
 شنبه 18 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن