تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814693609




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مصطفوي:قطبي در پرسپوليس مي‌ماند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مصطفوي:قطبي در پرسپوليس مي‌ماند
مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران گفت: حضور بوناچيچ در تيم ما فقط يك شايعه است و قطبي تا انتهاي قراردادش مي ماند.

به گزارش فارس، داريوش مصطفوي پس از تساوي مقابل صبا باتري اظهار داشت: بازي هاي ليگ برتر به يكديگر نزديك شده اند و تيم هاي حريف با تدابير خاص به ديدار پرسپوليس مي‌آيند. تيم ما خوب تمرين مي‌كند و فوتبال زيبايي به نمايش مي گذارد؛ اما در پاره اي از اوقات ضعيف عمل مي‌كند تا امتيازات را از دست دهد.

وي ادامه داد: مشكل اساسي ما راحت گل خوردن و سخت گل زدن است. با اين حال نااميد نيستيم و فقط 5 امتياز با صدر جدول اختلاف داريم و اين در حالي است كه فقط 14 هفته از ليگ 34 هفته اي را سپري كرده ايم.

مصطفوي كه مورد انتقاد طرفداران پرسپوليس قرار گرفته بود، با بيان اين مطلب كه هواداران حق دارند از ما ناراضي باشند،‌ خاطرنشان كرد: آنها بايد بدانند با اين ستاره ها روزهاي خوبي در انتظار ما خواهد بود، چون فوتبال زيبايي به نمايش مي‌گذاريم و از اين پس نتايج نيز به سود ما رقم خواهد خورد.

وي در مورد شايعه حضور بوناچيچ در پرسپوليس تاكيد كرد: قطبي و مربيان ديگر مثل عابدزاده و پيرواني كار خود را به خوبي انجام مي دهند و با قدرت از آنها حمايت مي‌كنم. حضور بوناچيچ يك شايعه است و همه بايد بدانند افشين قطبي تا انتهاي قرار دادش در پرسپوليس مي‌ماند.

وي در خصوص شعارهايي كه عليه او داده شد، تصريح كرد: از برخي هواداران كه خيلي زود تشويق هاي خود را متوقف كردند و عليه باشگاه شعار دادند، ناراحتم. اين كار حرفه اي نيست. بايد در بازي هاي بزرگي مثل ليگ قهرمانان آسيا به ميدان برويم و اين حركت تماشاگران، اتفاق خوبي براي ما نيست.

وي افزود: آنهايي كه دست به اين كار زدند را مي‌شناسم. ليدرها به دو گروه تقسيم شده اند، گروهي همسو با باشگاه هستند و هدفشان موفقيت ماست و گروهي با ذهن مردم بازي مي‌كنند تا عليه پرسپوليس و من شعار بدهند؛ اما بدانند يك روز اگر صبرم تمام شود حرف هايي را مي‌زنم و نام آنها و خواسته هاي پليدشان را به زبان مي‌آورم.

مصطفوي خاطرنشان كرد: متاسفانه در فوتبال ايران حاشيه ها بيشتر از مسائل فني مطرح مي‌شود. اگر مديري در يك خبرگزاري مصاحبه كند، روزنامه ها به دلخواه خود آن را طوري تغيير مي دهند كه خواننده بيشتري داشته باشند.

مدير عامل پرسپوليس در خصوص دي كارمو گفت: همانطور كه گفتم او بازيكن بدي نيست. درباره اش با قطبي حرف زدم و ديديد در بازي مقابل صبا باتري از ابتدا به ميدان نرفت.
مصطفوي ضمن انتقاد از خط دفاعي پرسپوليس گفت: تيم در هنگام برگشت و دفاع تيمي دچار مشكل است و قطبي بارها اين مورد را اعلام كرده است. بايد بيشتر روي دفاع خود كار كنيم تا تيم‌ها به راحتي از اين نقطه به ما ضربه نزنند و دروازه ما را به راحتي يك ليوان آب خوردن باز نكنند.

وي در خصوص تشويق‌ حبيب كاشاني پس از بازي اظهار داشت: اينكه كاشاني تشويق مي شود و عليه من شعار مي دهند نشان دهنده دست هاي پشت پرده است، البته كاشاني مدير فوتبالي و زحمتكش و استاد من است و با قهرماني فصل قبل جايگاهش در فوتبال مشخص است. هرگز دوست ندارم به ايشان بي احترامي كنم.

مصطفوي در پايان خاطر نشان كرد: اگر پرسپوليس مي‌بازد همه مقصر هستند و اگر مي‌برد همه شريك هستند، پس هرگز نبايد اين نتايج را به گردن فرد خاصي انداخت.
 جمعه 17 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 294]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن