تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815467594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

باندراس نقش سالوادور دالي را بازي مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: باندراس نقش سالوادور دالي را بازي مي‌كند
بازيگر سرشناس اسپانيايي براي حضور در نقش هنرمند سوررئاليست اسپانيايي در فيلم مستقل زندگينامه‌اي "دالي" در حال مذاكره است.

به گزارش خبرنگار مهر، ورايتي اعلام كرد اين فيلم را سايمن وست بر مبناي فيلمنامه جرمي والترز مي‌سازد و قرار است نقش دالي را آنتونيو باندراس بازي كند. سازندگان "دالي" در تلاش براي ثبت خلاقيت و رنگ آثار دالي موسيقي و جلوه‌هاي ويژه را با هم تلفيق مي‌كنند. داستان نشان مي‌دهد او چطور با سوررئاليسم آمريكا و دنيا را فتح كرد و بعدها اسير رسوايي و بداقبالي شد.

سالوادور دالي

در حال حاضر حداقل دو پروژه زندگينامه‌اي ديگر درباره نقاش معروف در دست ساخت است: آل پاچينو قرار است در فيلم تازه اندرو نيكل "دالي و من: داستان سوررئال" نقش او را بازي كند و رابرت پاتينگسن نيز در "خاكستر كوچك" نقش دالي را دارد كه در آن دوران جواني دالي و عشق‌هاي او و لوئيس بونوئل فيلمساز و فدريكو گارسيا لوركا نويسنده و شاعر تصوير شده است.

وست كارگردان فيلم "دالي" به ورايتي گفت اين فيلم نه تنها درباره شيوه زندگي نامعمول دالي بلكه عشق ابدي او به همسر و منبع الهامش، گالا است. انتظار مي‌رود فيلمبرداري اين پروژه از سه ماهه اول سال 2009 در اسپانيا و انگلستان آغاز شود.

وست كه متولد 1961 بريتانياست فيلم‌هايي چون "هواپيماي محكومان" و "لارا كرافت: مهاجم مقبره" را در كارنامه دارد. باندراس 48 ساله اخيرا جايزه دونوستي يك عمر دستاورد هنري جشنواره سن سباستين را گرفت و "مرد ديگر" او آغازگر جشنواره بود.

باندراس كه از تحسين‌شده‌ترين بازيگران اسپانيايي است در دهه 1980 با بازي در فيلم‌هاي پدرو آلمودوار از جمله "هزارتوي دلبستگي"، "ماتادور" و "زنان در آستانه فروپاشي عصبي" به شهرت رسيد. "دسپرادو"، "افسانه زورو" و "اويتا" ديگر فيلم‌هاي باندراس است كه در دو فيلم مجموعه "شرك" جاي شخصيت گربه چكمه‌پوش صحبت كرد.

دالي كه يكي از مهمترين نقاشان قرن بيستم به شمار مي‌آيد، 23 ژانويه 1989 در 85 سالگي درگذشت. او با همكاري بونوئل كارگردان و دوست اسپانيايي خود فيلمنامه "سگ آندلسي" و بعدها فيلم "عصر طلايي" را نوشت.
 جمعه 17 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 297]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن