تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813237699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/راه‌اندازي سيستم توزين وسايل نقليه در حال حركت/ عضو انجمن توليد‌كنندگان وسايل سنجش و توزين: مشخصات وسايل نقليه با بار بيش از حد مجاز ثبت مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /راه‌اندازي سيستم توزين وسايل نقليه در حال حركت/ عضو انجمن توليد‌كنندگان وسايل سنجش و توزين: مشخصات وسايل نقليه با بار بيش از حد مجاز ثبت مي‌شود
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: صنعت و معدن

سيستم سنجش و توزين وسايل نقليه در حال حركت با استفاده از سنسورهاي پيزو براي اولين بار در كشور روز گذشته به طور آزمايشي در همدان راه‌اندازي شد.

مهرداد رستمي - نايب رييس هيات مديره انجمن توليد كنندگان وسايل سنجش و توزين - در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين مطلب افزود: اين سيستم توزين، وزن كل وسيله نقليه، نوع آن، وزن هر محور و وزن گروه محورها را به همراه سرعت آن هنگام عبور وسيله نقليه از جاده ثبت كرده و به پليس راه منطقه ارسال مي‌كند.

وي خاطرنشان كرد: در صورتي كه وسيله نقليه‌اي مانند كاميون داراي وزن باري بيش از حد مجاز باشد، اين سيستم مشخصات آن را ثبت و به همراه عكس آن به اولين پليس راه منطقه ارسال كرده و در آن جا وسيله نقليه متخلف، متوقف و اعمال قانون مي‌شود.

به گفته او در صورتي كه كاميوني داراي اضافه بار باشد، موجب خسارت ديدن راه آسفالت و پل‌هاي مسير شده و علاوه بر هزينه‌هاي سنگين براي كشور، باعث صدمات و خسارات جاني نيز مي‌شود.

نايب رييس هيات مديره انجمن توليد كنندگان وسايل سنجش و توزين گفت: دقت اين سيستم سنجش و توزين وسايل نقليه در حال حركت بالا بوده واز نظر سطح تكنولوژي، هم سطح به روزترين سيستم‌هاي سنجش و توزين در حال حركت در دنياست.

وي خاطرنشان كرد: سيستم سنجش و توزين وسايل نقليه در حال حركت داراي دو نوع پيزو و كوارترز است كه در فاز اول، نوع پيزو آن تا هشت ماه آينده در 16 استان كشور راه‌اندازي خواهد شد.

وي افزود: طريقه استفاده از اين سيستم به اين صورت است كه سنسورهاي آن در داخل آسفالت جاده نصب شده و مجهز به دوربيني است كه از وسايل نقليه در حال حركت عكسبرداري مي‌كند.

رستمي تصريح كرد: راه‌اندازي سيستم سنجس و توزين وسايل نقليه در حال حركت پروژه‌اي ملي است كه با راه‌اندازي آن در تمام استان‌ها، موجب حفاظت و نگهداري بهتر از شريان‌هاي ارتباطي كشور و امنيت بيش از پيش جاده‌ها خواهد شد.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 15 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 264]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن