تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821303503




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كارگري - اسانلو نيازمند درمان است


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: كارگري - اسانلو نيازمند درمان است
كارگري - اسانلو نيازمند درمان است

«مادر منصور اسانلو كه در آخرين روز شهريورماه موفق شد او را ملاقات كند گفته است كه جاي بخيه‌هاي چشم فرزندش به خاطر تاخير در اعزام به بيمارستان عفونت كرده است.» وكلاي منصور اسانلو - دكتر يوسف مولايي و پرويز خورشيد - در نامه‌اي كه به تازگي خطاب به معاون و سخنگوي قوه قضائيه نوشته‌اند ضمن بيان مطالب بالا يادآور شده‌اند كه از زمان بازداشت رئيس سنديكاي كارگران شركت واحد تا به امروز كه بيش از ۱۶ ماه مي‌گذرد تنها دوبار موفق به ملاقات موكل خود شده‌اند و از زماني كه وي به بازداشتگاه رجايي‌شهر منتقل شده است و دشواري‌هاي ملاقات با او دو چندان شده و عملا تا به امروز هيچ ملاقاتي بين وكلا با منصور اسانلو در زندان رجايي‌شهر صورت نگرفته است.

در بخش ديگري از اين نامه با اشاره به وضعيت سلامتي اسانلو گفته شده است: آقاي اسانلو به علت ناراحتي قلبي و عمل چشم نيازمند مراقبت‌هاي پزشكي و اعزام به‌موقع به مراكز درماني مي‌باشد و علاوه بر عفونت جاي بخيه‌هاي چشم، ناراحتي قلبي او به علت عدم‌اعزام به مراكز درماني شدت گرفته و فضاي آلوده زندان سلامتي وي را به خطر انداخته است. از طرف ديگر در رفتار با وي مقررات قانون اساسي، آيين دادرسي و حقوق شهروندي معطوف به احترام به شأن و منزلت انسان و ممنوعيت هتك حرمت و كرامت زنداني رعايت نشده است.
وكلاي منصور اسانلو در پايان اين نامه از دستگاه قضايي خواسته‌اند ترتيبي اتخاذ شود كه موارد نقض حقوق موكل‌شان مورد رسيدگي قرار گرفته، امكان دسترسي وي به مراكز درماني فراهم شده، بازگشت مجدد وي به زندان اوين مورد توجه قرار گيرد و اسانلو هم همانند ديگر زندانيان از مرخصي مقرر در آيين‌نامه سازمان زندان‌ها برخوردار شود.
 چهارشنبه 15 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن