تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819683243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه هنري


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه هنري
رييس انجمن روابط عمومي ايران:
روابط عمومي،بازاريابي و تبليغات سه يار ديرين هستند

با برگزاري سمينار بازاريابي، تبليغات و روابط عمومي، سه يار قديمي دور هم جمع شدند تا با همديگر هم زبان شوند و به اهدافي كه دارند دست يابند.
به گزارش "آفرينش"سيد غلامرضا كاظمي دينان در مراسم گشايش دومين روز از "اولين سمينار بازاريابي، تبليغات و روابط عمومي" كه به مقوله روابط عمومي اختصاص داشت،با خوشامدگويي به شركت كنندگان، اظهار داشت:اميدوارم جلسه امروز مفيد واقع شود و بتوانيم از سخنراني ها و مطالبي كه ارايه مي شود، استفاده كنيم تا روابط عمومي ها ارتقا پيدا كنند و به وظيفه محوله شان كه رسيدن به اهداف سازمان است، برسند.رييس انجمن روابط عمومي ايران در ادامه گفت:خدا را شكر مي كنيم كه اين نعمت الهي را بر ما ارزاني داشته و شغلي را پذيرفته ايم كه مقدس است.روابط عمومي هرچند كار سخت و استرس زايي است ولي اگر سختي هايش را بپذيريم، مانند عسل شيرين خواهد بود.
وي در ادامه سخنانش با تشكر از دست اندركاران ومجريان به دليل برگزاري اين سمينار، گفت:با برگزاري اين سمينار، سه يار قديمي يعني بازاريابي، تبليغات و روابط عمومي دور هم جمع شدند تا با همديگر هم زبان شوند و به اهدافي كه دارند دست يابند.كاظمي دينان رسانه را يار چهارم بازاريابي، تبليغات و روابط عمومي برشمرد و عنوان كرد:يار چهارم رسانه ها هستند كه جايشان در اين سمينار خالي است.رسانه ها مشاور و كمكي براي بازاريابي، تبليغات و روابط عمومي هستند.

"كنسرت دستگاهي گروه آواي رود"
در فرهنگسراي هنر

كنسرت گروه موسيقي دستگاهي گروه آواي رود به سرپرستي "بهزاد انصاري" از 15 تا 17 آبان ساعت 21 در فرهنگسراي هنر اجرا مي شود.
به گزارش آفرينش، برنامه اين گروه متشكل از سازهاي موسيقي ايراني، در دو بخش دستگاه همايون، چهارگاه و آواز بيات اصفهان است كه با هنرمندي بهزاد انصاري و چاووش اسكندري خواه (تار)، سياوش كاوه (كمانچه)، آزاده احمدي (عود)، پويا لقايي (رباب)، حسين خوش چهره (ني)، نازنين بازرگاني (سنتور)، شايان يزدي زاده (تنبك)، ارشاد واعظ تهراني (سازهاي كوبه اي)، سولماز بدري (هم خوان) و اميرحسين كاوه (آواز) برگزار مي شود. اين كنسرت شامل آثاري از حميد متبسم، اميرحسين اسلامي، سهيل امين زاده، چاووش اسكندري خواه و بهزاد انصاري است.
مراكز تهيه :فرهنگ سراي هنر: 22872818

"خط سوم" براي ماه محرم شبكه يك توليد مي شود

مجموعه تلويزيوني "خط سوم" به كارگرداني جواد افشار و بازي كامبيز ديرباز به مناسبت ماه محرم براي شبكه يك توليد مي شود. به گزارش آفرينش، اين مجموعه بر مبناي فيلمنامه آرش قادري به تهيه كنندگي بهادر اسدي مراحل پيش توليد را سپري مي كند و تاكنون حضور كامبيز ديرباز، سام درخشاني، ثريا قاسمي، عنايت بخشي، مارال فرجاد و شهروز ابراهيمي در آن قطعي شده است.
"خط سوم" در 13 قسمت 45 دقيقه اي به سفارش گروه فيلم و سريال شبكه يك تهيه مي شود و داستان آن درباره وصيت حاج كاظم است كه قصد دارد قبل از مرگ امانتي را به دست كسي بسپارد، اما فرزندان او با وسوسه بهرام دوست حاج كاظم درگير ماجراهايي مي شوند.

چهارشنبه 15 آبان ماه
كنگره عرس بيدل با پيام رييس جمهور افتتاح مي شود

سومين كنگره بين المللي بزرگداشت حضرت ابوالمعاني ميرزا عبدالقادر بيدل دهلوي، صبح چهارشنبه 15 آبانماه با پيام دكتر محمود احمدي نژاد آغاز به كار مي كند.
به گزارش آفرينش، مهندس اسفنديار رحيم مشايي معاون رييس جمهور و رييس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري در سومين كنگره بزرگداشت بيدل، حامل پيام احمدي نژاد است.
مراسم گشايش سومين عرس بيدل همچنين با سخنراني دكتر افتخار عارف شاعر پاكستاني و اجراي موسيقي كلاسيك هندي همراه است.
كنگره بين المللي عرس بيدل با حضور مهماناني از كشورهاي هند، پاكستان، افغانستان، تاجيكستان، تركيه، تونس، آلمان، انگلستان و آمريكا روزهاي 15 و 16 آبان در دو نوبت صبح و بعداظهر در تالار غدير وزارت كشور با مقاله خواني و اجراي موسيقي برگزار مي شود.

كارگاه آموزشي تربيت فرزندان در فرهنگسراي طبيعت

به گزارش آفرينش، فرهنگسراي طبيعت با هدف آشنايي هرچه بيشتر مادران با اصول و روشهاي تربيتي اقدام به برگزاري كارگاه آموزشي تربيت فرزندان در تاريخ 14 آبان ماه نموده است.
علاقمندان جهت شركت در اين كارگاه مي توانند در تاريخ مذكور از ساعت 10 الي 12 به نشاني فلكه دوم تهرانپارس، انتهاي خيابان جشنواره، فرهنگسراي طبيعت مراجعه نمايند.
 سه شنبه 14 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 235]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن