تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812542825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پايتخت


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: پايتخت
مصرف سالانه 4 ميليون تن آسفالت
در تهران

مدير عامل سازمان فني مهندسي شهر تهران گفت: ساليانه 3 الي 4 ميليون تن آسفالت در شهر تهران آسفالت مصرف شد.
به گزارش فارس، مسعود نصر آزاداني ديروز در مراسم افتتاح بزرگترين كارخانه توليد آسفالت كشور، تنوع توپوگرافي مناطق در شمال تا مركز و جنوب شهر تنوع دماي محيط، تراكم ترافيك و ضرورت درجه بندي كيفيت آسفالت توليدي بر اساس اهميت معابر را از محدوديت هاي شهر تهران در خصوص كاربرد آسفالت عنوان كرد و گفت:اين عوامل ما را ناگزير مي كند در شهر تهران تنوع فراوان داشته باشيم.

تكميل صدور كارت ملي
براي تمام تهراني ها در آينده نزديك

به گفته رئيس ثبت احوال استان تهران، تقريبا براي تمام تهراني ها كارت شناسايي ملي صادر شده است. فقط تعداد محدودي باقي مانده اند كه آنها نيز در صورت درخواست به زودي كارت دريافت مي كنند. احمد قشمي در گفت وگو با فارس با اشاره به اين كه در ماه گذشته 50 هزار كارت شناسايي ملي صادر شده است، گفت: اين در حالي است كه در مدت مشابه خود در سال گذشته حدود 400 هزار كارت شناسايي ملي صادر شده و اين نشان از تكميل شدن تقريبي كارت شناسايي ملي در تهران است.

رفع اختلال در تردد قطارهاي مترو
به واسطه قطعي برق

مديرعامل شركت بهره برداري ضمن تاييد اختلال به وجود آمده در تردد قطارهاي خط يك متروي تهران به واسطه قطعي برق، از رفع شدن مشكل مذكور و عادي شدن حركت قطارها خبر داد. جعفر ربيعي در گفت وگو با فارس مدت زمان قطع برق را در بخشي از خط يك متروي تهران را 10 دقيقه عنوان كرد و گفت: حركت قطارها از ساعت 9:27 تا 9:40 با تاخير مواجه شدند.

تجهيز يك هزار و 313 خودرو برف روب براي زمستان تهران

قائم مقام معاون خدمات شهري شهرداري تهران گفت: براي زمستان سال جاري يك ميليون و 300 هزار بسته شن و نمك به منظور استفاده به هنگام بارش برف و يخبندان در نظر گرفته شده است. به گزارش مهر، محمد عيديان با در نظر گرفتن سه نوع بسته بندي براي شن و نمك در سال جاري اظهار داشت: بخشي از شن و نمك در كيسه هاي 20 كيلويي زرد رنگ و در مخازني به همين رنگ براي استفاده پرسنل برف روبي در كنار خيابانها، مناطق حساس، رمپ و لوپ ها و... قرار خواهد گرفت.

محول كردن مسئوليت كاهش آلودگي هوا به سازمان محيط زيست

مديرعامل شركت كنترل كيفيت هواي تهران با تاكيد بر اينكه متولي كاهش آلودگي هوا مشخص است تصريح كرد: از ديدگاه مديريتي اين وظيفه بر عهده سازمان حفاظت محيط زيست است.
دكتر يوسف رشيدي با اشاره به برگزاري اولين جلسه بررسي وضعيت آلودگي هواي تهران در دادستاني كل كشور به خبرنگار مهر گفت: وضعيت آلودگي هواي تهران مربوط به زمان حال نبوده و از 40 سال پيش تاثيرات آن شروع شده است.

تشكيل كميته دائمي راهبردي
بهبود ايمني خودروها

«كميته دائمي راهبردي بهبود ايمني خودروها» به منظور كاهش شمار آتش سوزي خودروها و خسارت ناشي از آن تشكيل مي شود.
سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران به ايسنا، اعلام كرد: در پي اعلام فرصت يك ماهه مدير عامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران براي توجه شركت هاي سازنده خودرو به ايمني هرچه بيشتر محصولاتشان، چند نشست كارشناسي با حضور كارشناسان سازمان آتش نشاني تهران و نمايندگان شركت هاي سازنده خودرو برگزار شد. در پايان اين نشست ها با پيشنهاد شركت هاي سازنده براي تشكيل يك كميته مشترك موافقت و مقرر شد، به منظور افزايش ضريب ايمني خودروهاي توليدي و كنترل عوامل مربوط براي كاهش شمار آتش سوزي خودروها و خسارت ناشي از آن كميته اي با عنوان «كميته دائمي راهبردي بهبود ايمني خودروها» تشكيل شود.

اتمام ظرفيت زيست محيطي پايتخت

رييس كميته محيط زيست شوراي شهر تهران با اشاره به اين كه در كل كشور به ازاي هر هكتار 17 واحد صنعتي داريم، گفت: اين در حاليست كه در استان تهران به ازاي هر هكتار 270 واحد صنعتي و كارگاهي داريم. به گزارش ايسنا، دكتر معصومه ابتكار در پنجاه و يكمين جلسه كميته محيط زيست شوراي شهر تهران افزود: بارگذاري بيش از اين با توجه به ميزان جمعيت، منابع آبي و ظرفيت پذيري زيست محيطي و ... در تهران امكان پذير نيست. وي هشدار داد: مجموعه شهري تهران ديگر بيشتر از اين ظرفيت بارگذاري ندارد چرا كه در غير اين صورت اثرات و تبعات سو» آن گريبانگير پايتخت نشينان خواهد شد.

نمايش اتوبوس هاي دو طبقه پس از 16 سال

پس از 16 سال از خداحافظي آخرين اتوبوس هاي دو طبقه از تهران و مردم بار ديگر دو نمونه به جا مانده از اين نوع اتوبوس هاي قديمي به منظور نمايش در «ششمين نمايشگاه بين المللي حمل و نقل شهري» در خيابان هاي تهران به حركت درآمدند. به گزارش ايلنا اتوبوس هاي دو طبقه كه به نوعي به عنوان نمادهاي شهري دهه هاي 40 تا 60 به شمار مي روند، هنگام حركت در مسير توقفگاه شركت واحد تا نمايشگاه بين المللي و همچنين زمان نمايش در نمايشگاه مورد استقبال شهروندان و بازديدكنندگان قرار گرفتند.

گزارش عملكرد حوزه حمل و نقل و ترافيك منطقه 15 در محله ناحيه شش

حوزه معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري منطقه 15 در گزارشي اهم فعاليت هاي انجام شده در محدوده ناحيه شش منطقه را اعلام كرد.
به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه 15، نصب دو دكل چراغ راهنمايي، تعمير دو مورد چراغ راهنمايي، 25 هزار متر خط كشي محوري، 280 بلوك خط كشي عابر پياده، 250 متر تعمير و نگهداري گاردريل، اجراع 56 متر مربع سرعت گير آسفالتي، نصب سه عدد تابلو شناسايي و تعيين مسير، نصب 35 مورد تابلو انتظامي، نصب 150 عدد تابلو هشدار دهنده، نصب دو عدد تابلو اسامي معابر و مساجد، نصب يك عدد تابلو اطلاعاتي، ترسيم 200 عدد تابلو ترافيكي و نصب دو عدد پل عابر پياده همسطح از اقدامات انجام شده در ناحيه شش منطقه بوده است.

واگذاري امور شهرداري
به دفاتر خدمات الكترونيك شهر

مديرعامل موسسه فناوران وابسته به شهرداري تهران ايجاد دفاتر خدمات الكترونيك شهر در مناطق 22 گانه شهر تهران را بر اساس شاخص هاي جمعيت، گستردگي نواحي، ميزان بافت فرسوده و ميزان درخواستهاي مردمي از شهرداري عنوان كرد.
به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه 8، مهندس محمدباقر دشتگرد در حاشيه بازديد از دفاتر خدمات الكترونيك شهر در منطقه هشت با اشاره به اينكه در حال حاضر 70 دفتر از طريق بخش خصوصي در مناطق 22 گانه شهر تهران راه اندازي شده است گفت: خدمات اين دفاتر به شهروندان با تعرفه مصوب شوراي شهر تهران صورت مي گيرد.
 شنبه 11 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 267]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن