تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 17 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه از حق دَم مى زند با سه ويژگى شناخته مى شود: ببينيد دوستانش چه كسانى هستند؟ نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821561846




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جاسبي خبر داد:تسهيلات جديد دانشگاه آزاد براي قهرمانان ورزشي كشور


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: جاسبي خبر داد:تسهيلات جديد دانشگاه آزاد براي قهرمانان ورزشي كشور
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي: دانشگاه آزاد امتيازات و تسهيلات ويژه اي نظير ادامه تحصيل در مقاطع بالاتر و تخفيف شهريه براي دانشجويان قهرمان ورزشي در نظر گرفته است.

به گزارش خبرگزاري مهر، دكتر عبدالله جاسبي در مراسم تجليل از قهرمانان تيم واليبال دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي در نخستين دوره مسابقات جهاني كنفدراسيون هاي آسيا با اشاره به اين كه دانشگاه آزاد اسلامي در حوزه هاي آموزشي و تربيت بدني، امتيازات ويژه اي براي دانشجويان و قهرمانان ورزشي كشور قائل است افزود: سرمايه گذاري در رشته هاي تربيت بدني و علوم ورزشي كار مهمي است كه به سلامت جامعه كمك مي كنند.

وي خاطرنشان كرد: دانشگاه آزاد اسلامي طي 15 سال گذشته در تمامي رشته هاي ورزشي نظير واليبال، تكواندو در سطح ملي و بين المللي بيشترين و بهترين امتيازات را براي كشور اسلامي مان كسب كرده است.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي اظهار داشت: سرمايه گذاري بر روي رشته هاي ورزشي علاوه بر اين كه به سلامت جامعه كمك مي كند موجب افتخار آفريني و حفظ آبرو و عزت كشور در صحنه هاي بين المللي مي شود.

جاسبي ادامه داد: رشته هاي تربيت بدني در مقاطع مختلف تحصيلي كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتري در دانشگاه آزاد اسلامي داير است و بيشترين نسبت دانشجويي در اين زمينه در سراسر متعلق به دانشگاه آزاد اسلامي است.

وي گفت: براي استخدام و به كارگيري فارغ التحصيلان تربيت بدني نيز تقاضاهاي زيادي وجود دارد و خود دانشگاه آزاد اسلامي نيز در اين زمينه به هزاران نفر نياز دارد و آنها را استخدام مي كند.
 شنبه 11 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن