تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 4 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به جرّاح مدائنى فرمودند: آيا به تو بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، سهي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812435745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرصت دادن به پيمانكاران ايراني بهترين راهكار براي حضور در پروژه‌هاي بين المللي است


واضح آرشیو وب فارسی:سياست روز: فرصت دادن به پيمانكاران ايراني بهترين راهكار براي حضور در پروژه‌هاي بين المللي است
بهترين و موثر ترين راهكار براي حضور فعالتر در پروژه‌هاي بين المللي فرصت دادن به پيمانكاران ايراني براي حضور رقابت آميز همراه با شركاي داخلي و خارجي خود در پروژه‌هاي ‌EPC بزرگ صنايع نفت و گاز و پتروشيمي داخلي بوده تا ضمن كسب و ارتقاء دانش مديريت اجراي پروژه‌هاي بزرگ، تجربه و توانمندي خود براي رقابت در بازارهاي بين المللي را افزايش و اعتماد شركاي خارجي را جلب نمايند.
به گزارش ستاد خبري جشنواره اقتصاد سبز مهندس حسين عابد، مدير عامل شركت مديريت طرحهاي صنعتي ايران در خصوص نحوه فعاليت اين شركت گفت: شركت مديريت طرحهاي صنعتي ايران با قدمت نزديك به 40 سال از شركتهاي مشاور مهندسي تحت پوشش سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران بوده كه از گذشته تا به حال در پروژه‌هاي صنعتي زيادي حضور فعال داشته و تغيير استراتژي كه از حدود 10 سال پيش در ماموريت شركت بعمل آمده به عنوان پيمانكار عمومي نفت و گاز و پتروشيمي جهت گيري خود را به سمت پروژه‌هاي صنايع نفت و گاز متمركز نموده كه در حال حاضر نيز شخصا ًدر اين حوزه مشغول فعاليت است.
مدير عامل شركت مديريت طرحهاي صنعتي ايران در خصوص نقش اين شركت در كار آفريني و نو آوري گفت: از آنجايي كه فعاليت اين شركت عمدتاً مشاور مهندسي و پيمانكاري است و ضرورت دارد در پروژه‌هاي مختلف نقش آفريني و رقابت نمايد، بايد با ورود به عرصه‌هاي جديد فعاليت در زمينه‌هاي مهندسي و مديريت به عنوان مشاور مهندسي قوي خود را در پروژه‌هاي فوق الذكر مطرح كند و تلا‌ش نمايد تا با تكيه بر تجربيات و توان مهندسي نيروهاي تخصصي به دانش فني و فن آوري طراحي برخي واحدهاي فرآيندي به ويژه در پالا‌يشگاههاي گاز مجهز شود.
بنابراين اين شركت مي تواند به مفهوم واقعي كارآفريني كند.عابد با اشاره به اينكه اجراي هرچه سريعتر و بهتر قانون اصل 44 و واگذاري صنايع زمينه فعاليت پيمانكاران بخش خصوصي در پروژه‌هاي بزرگ صنايع نفت و گاز را تسهيل مي كند افزود: خوشبختانه در سالهاي اخير حضور بخش خصوصي در اجراي پروژه‌هاي ‌EPC پر رنگ تر بوده و حتي با اتكاء به سوابق داخلي توانسته بعضاً در مناقصات بين المللي بويژه در كشورهايي كه از روابط سياسي خوبي برخوردارند حضور فعالتري داشته باشند.
وي در خصوص كمبودها و مشكلا‌ت صنعتگران اين عرصه بازگو كرد در حال حاضر اهم مشكلا‌ت يك مدير صنعتي رنج بردن از كمبود نقدينگي و محدوديت تسهيلا‌ت بانكي و از طرفي مشكلا‌ت و محدوديت‌هايي كه بواسطه تحريم در مسيربازرگاني خارجي براي تامين اقلا‌م مورد نياز پروازها پيش آمده مي باشد كه از جمله راهكارهاي قابل پيش بيني و موثر براي حل اين مشكلا‌ت در درجه اول تأمين مبالغ مالي كافي اوليه براي راه اندازي پروژه‌ها از طرف كارفرمايان و همچنين اتخاذ سياستهاي مناسب براي روابط مساعد سياسي كشور در سطح بين المللي جهت برقراري و توسعه بازرگاني است.
 پنجشنبه 9 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سياست روز]
[مشاهده در: www.siasatrooz.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن