تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821297432




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هيئت العراقيه به زودي وارد تهران خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: سخنگوي ائتلاف العراقيه در گفتوگو با فارس:
هيئت العراقيه به زودي وارد تهران خواهد شد
خبرگزاري فارس: سخنگوي ائتلاف العراقيه با رد خبر لغو سفر هئيتي از اعضاي ارشد ائتلاف فهرست العراقيه به تهران گفت كه در چند روز آينده اين هئيت وارد تهران خواهد شد.






"ميسون الدملوجي " سخنگوي ائتلاف العراقيه در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاري فارس در بغداد اظهار داشت: سفر هيئتي از ائتلاف العراقيه به ايران لغو نشده و اين هيئت در چند روز آينده وارد تهران خواهند شد.
وي افزود: قرار بود سفر اين هيئت روز پنجشنبه گذشته صورت گيرد كه بنا به دلايل و وجود پارهاي از مشكلات اين سفر به روزهاي آينده موكول شده است.
الدملوجي در ادامه با تأكيد بر روابط دوستانه ايران و عراق خاطرنشان كرد: ما ميخواهيم تصورات دوستانه خود را به همسايگان عنوان كنيم.
سخنگوي فهرست العراقيه زمان دقيق اين سفر را مشخص نكرد.
از سوي ديگر "حسن كاظمي قمي " سفير ايران در عراق در كنفرانسي خبري از درخواست فهرست العراقيه براي سفر به تهران و ديدار با مقامات كشورمان استقبال كرد.
وي گفت: ايران از درخواست فهرست العراقيه براي سفر به تهران كه منظور از آن توسعه روابط سياسي باشد، استقبال ميكند.
كاظمي قمي در اين ديدار وجود تنشهاي سياسي بين جمهوري اسلامي ايران و فهرست العراقيه به رياست "اياد علاوي " را رد كرد و افزود:ايران با همه تشكلها، احزاب، شخصيتهاي سياسي و طوايف مختلف عراق در تعامل است و همواره بر شركت در انتخابات و تشكيل حكومت قوي ملي و مستقل در اين كشور تاكيد كرده است و در همين راستا نيز از حضور فهرست العراقيه در تهران استقبال خواهيم كرد.
سفير جمهوري اسلامي ايران ادعاهاي مطرح شده از سوي برخي از مقامات آمريكايي مبني بر دخالت ايران در امور عراق را به شدت رد كرد و گفت: سفر هيئتهاي وابسته به ائتلافهاي مختلف به ايران در راستاي كمك به رايزني درباره حكومت آينده اين كشور و شركت همه گروههاي سياسي در آن صورت خواهد گرفت.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن