تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821286174




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با حضور فعالان عرصه آمار همايش آمار در دانشگاه علوم پزشكي اصفهان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: با حضور فعالان عرصه آمار همايش آمار در دانشگاه علوم پزشكي اصفهان برگزار شد
چهارمين همايش استاني آمار به مناسبت روز جهاني آمار و اطلاع رساني امروز در دانشگاه علوم پزشكي اصفهان برگزا شد.
به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از اصفهان، اين همايش با حضور فعالان عرصه آمار در حوزه بهداشت و درمان وابسته به دانشگاه علوم پزشكي اصفهان انجام شد.

در اين مراسم دكتر شيراني، رئيس دانشگاه علوم پزشكي اصفهان با اشاره به جمعيت 5/4ميليون نفري استان اصفهان و بالا بودن پرسنل، گستردگي حوزه وظايف در بخش هاي بهداشت و درمان، غذا و دارو، آموزش، پژوهش و تربيت نيروي انساني از سوي دانشگاه علوم پزشكي و اهميت تصميم گيري در اين حوزه ها و نقش آمار و اطلاعات در اين تصميم گيريَ گفت: در برنامه ريزي كلان و شهري با منطق آمار و اطلاعات مي توان پيش رفت و در بسياري از فعاليت هاي دانشگاه نيز ابزارها، اطلاعات و آمار است.

وي داشتن اطلاعات خام و پايش و تحليل اطلاعات را براي برنامه ريزي در جهت حركت در مسير صحيح و مشخص كردن وضعيت و شاخص هاي موجود و رسيدن به وضعيت مطلوب را ضروري دانست.

در حاشيه اين مراسم محمد باقر محبي، مدير مركز آمار و اطلاع رساني دانشگاه علوم پزشكي اصفهان در گفت و گو با خبرنگاران در رابطه با طرح جامع ساماندهي وضعيت آمار در حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشكي اصفهان گفت: اين طرح با هدف حاكميت آمار در تصميم گيري هاي مديريتي، توانمندسازي پرسنل درگير در چرخه آمار اعم از جمع آوري كننده تا تحليل كننده، استفاده از فناوري اطلاعات و ارتباطات در تحليل و پالايش اطلاعات و آمار و اجراي پژوهش هاي تحقيقاتي انجام شد.

محبي به گشايش اولين بانك جامع آماري در دانشگاه علوم پزشكي اصفهان در سطح دانشگاه هاي علوم پزشكي كشور اشاره كرد و افزود: بانك جامع اطلاعات آماري با هدف حذف فرم هاي كاغذي، بالا بردن سرعت جمع آوري اطلاعات و بايگاني الكترونيكي، اطلاعاتي چون آمار فعاليت هاي بيمارستاني آمار مراجعان درمانگاه ها، آمار مراكز بهداشتي و درماني استان، آمار نيروهاي شركتي و قراردادي دانشگاه ها، املاك و مستغلات و خودروهاي دانشگاه هاي علوم پزشكي و مراكز درماني استان را در خود جاي داده است.

وي به ساماندهي وب سايت هاي دانشگاه علوم پزشكي از اوايل سال جاري اشاره كرد و ابزار داشت: با پايشي كه انجام شد، دانشگاه علوم پزشكي اصفهان توانست و از سوي سايت vebmasterex.org (سازمان اروپايي كه وظيفه بررسي سايت هاي دانشگاه هاي جهان را به عهده دارد) از رتبه 4000 به مقام 3500 رسيده و حدود 400 رتبه ارتقا پيدا كند؛ همچنين در خاورميانه نيز از رتبه 10 به 3 و در كشور از رتبه شش به مقام اول دست پيدا كرد.

مدير مركز آمار و اطلاع رساني دانشگاه علوم پزشكي اصفهان در ادامه خاطرنشان كرد: معيار در انتخاب وب سايت هاي برتر غناي اطلاعاتي و تعداد مراجعان به سايت است كه دانشگاه علوم پزشكي اصفهان با داشتن 40 وب سايت و بيشترين بار اطلاعاتي در وب سايت ها توانست رتبه اول كشور در اين زمينه را از آن خود كند. /انتهاي پيام/
 چهارشنبه 8 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن