تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815543398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: اخبار كوتاه
اعتراض صنفي دانشجويان
دانشگاه هنر 7

جمعي از دانشجويان دانشگاه هنر در اعتراض به برخي از مشكلات صنفي در دانشكده هنرهاي كاربردي و تجسمي دانشگاه دست به تجمع اعتراض آميز زدند. به گزارش اصلا حات، بنا به اخبار رسيده به اصلاحات صد ها تن از دانشجويان دانشكده هنرهاي كاربردي و تجسمي دانشگاه هنر در اعتراض به كيفيت پايين غذا، كمبود امكانات و تجهيزات در خوابگاه ها به خصوص خوابگاه متاهلين، نبود امكانات ورزشي در دانشگاه و برگزاري واحدهاي تربيت بدني دانشجويان در دانشگاه اميركبير اعتراض كرده و خواستار رفع اين مشكلات شدند. دانشجويان در اين تجمع در اعتراض به كيفيت غذا، ظروف غذاي خود را روي زمين چيدند. دانشجويان همچنين نسبت به رفتار برخي از پرسنل حراست و يكي از اعضاي هيات علمي دانشگاه كه به دانشجويان توهين كرده بود اعتراض داشتند.

هشدار سازمان هواشناسي
نسبت به آبگرفتگي معابر

سازمان هواشناسي اعلام كرد با تشديد بارش همراه با رعد و برق و وزش باد، در مناطق مختلف كشور آب گرفتگي معابر عمومي پيش بيني مي شود. مدير كل پيش بيني سازمان هواشناسي كشور در گفت وگو با مهر در كرج اظهار داشت: با تشديد بارش و وزش باد و رعد و برق آب گرفتگي در معابر عمومي مناطق مختلف كشور پيش بيني مي شود. وي براين اساس افزود: فردا چهارشنبه در برخي نقاط غر ب استان فارس، كهگيلويه و بويراحمد، غرب اصفهان و چهارمحال بختياري ناپايداريهاي آب و هوايي پيش بيني مي شود. رضازاده براي روز پنج شنبه در برخي نقاط غرب فارس، كهگيلويه و بويراحمد، غرب اصفهان، چهارمحال و بختياري، كرمانشاه، كردستان، لرستان، همدان، مركزي، زنجان، شرق خوزستان و جنوب آذربايجان هاي غربي و شرقي نيز شدت يافتن بارش و وزش باد و رعد و برق را پيش بيني كرد.

ضرورت ايجاد توليت واحد
در حوزه نظام سلا مت

وزير بهداشت خواستار ايجاد توليت واحد در حوزه نظام سلامت كشور شد و افزود: معتقديم اصلاحاتي بايد در نظام سلامت صورت بگيرد تا شرايط پاسخگويي فراهم شود. به گزارش مهر، دكتر كامران باقري لنكراني در حاشيه همايش بيماريهاي عفوني فراموش شده كه ديروز در بيمارستان امام خميني(ره) برگزار شد، به خبرنگاران گفت: تعيين استانداردهاي خدمات نظام سلامت بر عهده وزارت بهداشت است. وي در پاسخ به سوال خبرنگاري در مورد اينكه قرار بود پزشك خانواده از اول مهر ماه در شهرهاي بالاي 100 هزار اجرا شود، گفت: من هيچ وقت وعده اي نداده ام اما وزارت بهداشت آمادگي اجراي اين برنامه را دارد به شرطي كه لوازم آن فراهم شود.

بلامانع بودن تردد خودروها
با40 درصد شيشه دودي

رييس پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي گفت: خودروهاي داراي شيشه دودي تا 40 درصد، مجاز به تردد در معابر هستند. سردار محمد رويانيان روز سه شنبه در پاسخ به سوال خبر نگار ايسنا درباره شيشه هاي دودي خودروهاي توليدي و وارداتي، گفت: بر اساس دستورالعمل جديد ابلاغ شده، شيشه خودرهاي توليدي و وارداتي در صورتي كه تا 40 درصد رنگي باشند و بتوان از خارج خودرو داخل آن را مشاهده كرد، مجاز به تردد هستند.

اصلا ح كتب درسي كلاس اولي ها متناسب با روش حذف نمره

مديركل دفتر برنامه ريزي و تاليف كتب درسي وزارت آموزش و پرورش با بيان اين كه تعداد كتاب هاي درسي دانش آموزان كم مي شود، گفت: كتت درسي كلاس اولي ها در سال تحصيلي آينده متناسب با روش ارزشيابي توصيفي بازنگري و اصلاح مي شود. به گزارش فارس، علي ذوعلم در حاشيه مراسم رونمايي از 20 عنوان كتاب انشارات مدرسه در جمع خبرنگاران گفت: امسال بايد بر اساس مصوبه شوراي عالي آموزش و پرورش، اصلاح و بازنگري كتاب هاي دوره ابتدايي را بر اساس روش ارزشيابي توصيفي انجام دهيم. ذوعلم اضافه كرد: طراحي اين كار انجام شده است و برنامه ريزي كرديم كه در يك دوره زماني بين 4 تا 6 ماهه با يك برنامه فشرده اين كار انجام شود.

ارائه جديدترين فناوري «كدكم» براي ساخت پروتز دندان در آينده اي نزديك

دبير هفدهمين كنگره جامعه دندانسازان ايران از ارائه جديدترين فناوري «كدكم» (CAM-CAD) براي ساخت پروتز دندان در كنگره امسال اين جامعه كه از روز چهارشنبه 8 آبان ماه به مدت سه روز در مجموعه فرهنگي - ورزشي تلا ش (سالن وزارت كار) برپا مي شود، خبر داد. ناصر زرگرزاده، با اعلام اين خبر افزود: فناوري كدكم (CAM-CAD) در زمره آخرين دستاوردهاي علم پروتز دندان است كه با استفاده از ليزر و دوربين، اطلا عات از دهان بيمار يا از مدل گچي به مركز پردازنده وسازنده منتقل مي شود.

انتقاد از بي اهميتي مسائل
زيست محيطي در اذهان جامعه

معاون محيط زيست انساني سازمان حفاظت محيط زيست گفت: مسائل زيست محيطي دغدغه هيچ كسي نيست و عموم جامعه بايد حساسيت بيشتري نسبت به اين مسائل داشته باشد. حسن اصيليان در گفت وگو با فارس در ارتباط با تغيير در مديريت كميته كاهش آلودگي هوا گفت: منتظر نظر قطعي دولت درباره بند (الف) ماده (62) قانون برنامه چهارم توسعه هستيم. اين بند از قانون با توجه به تصويب در كميسيون هاي زيربنايي و تخصصي، مطمئنا تاييد خواهد شد.
 سه شنبه 7 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن