تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802637058




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مهلت و مدارك لازم براي ثبت نام آزمون دستيار تخصصي رشته هاي پزشكي اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: مهلت و مدارك لازم براي ثبت نام آزمون دستيار تخصصي رشته هاي پزشكي اعلام شد
گروه آزمون وسنجش : ثبت نام سي و ششمين دوره آزمون پذيرش دستيار تخصصي رشته هاي پزشكي باليني از ديروز يكشنبه 5 آبان آغاز شد و تا 6 آذر ادامه خواهد داشت.
به گزارش خبرنگار آفرينش ، كليه متقاضيان شركت در آزمون پذيرش دستيار تخصصي مي توانند با مراجعه به سايتهاي اينترنتي .www ir.gov.mohme.sanjesh و ir.hdi.cgme.www و ir.hdi.bme.www و ir.gov.mohme.bmeدر آزمون ثبت نام كنند.
ثبت نام صرفا به صورت اينترنتي انجام مي گيرد و متقاضيان مي توانند با در نظر گرفتن دستورالعمل آزمون دستياري دوره سي و ششم كه بر روي سايت هاي اعلام شده قرار مي گيرد، نسبت به ثبت نام اقدام كنند.
سي و ششمين دوره آزمون پذيرش دستيار تخصصي روز پنجشنبه اول اسفندماه 87 به طور متمركز در كليه دانشگاههاي محل آموزش دستياري تخصصي برگزار مي شود.
مدارك لازم براي ثبت نام
مركز سنجش آموزش پزشكي وزارت بهداشت مدارك مورد نياز براي ثبت نام در دوره سي و ششم آزمون دستياري پزشكي را اعلام كرد.
بر اساس اين گزارش ، آزمون سي و ششمين دوره پذيرش دستيار تخصصي در رشته هاي باليني پزشكي در سال جاري طبق قوانين و مقررات موجود (بر اساس مصوبات شوراي آموزش پزشكي تخصصي تا پايان شصت و هشتمين نشست) و مطابق مندرجات راهنما برگزار خواهد شد . همچنين ثبت نام به صورت اينترنتي و تنها با مراجعه به سايتهاي اينترنتي اعلام شده از سوي وزارت بهداشت از ديروز 5 آبان تا 9 آذر انجام مي گيرد.
مدارك مورد نيازجهت ثبت نام اينترنتي از سوي مركز سنجش آموزش پزشكي وزارت بهداشت يك قطعه عكس پرسنلي كه اسكن شده باشد، درج شماره فيش بانكي به مبلغ 110 هزار ريال و تكميل فرم تقاضانامه ثبت نام به صورت اينترنتي اعلام شده است.
افراد واجد شرايط جهت شركت در آزمون پذيرش دستيار تخصصي در مرحله ثبت نام تنها ملزم به تكميل و ارسال موارد اعلام شده به صورت اينترنتي هستند.
فارغ التحصيلان خارج از كشور و اتباع بيگانه پس از ارائه معرفي نامه از اداره كل امور دانش آموختگان در زمان ثبت نام به دبيرخانه شوراي آموزش پزشكي وتخصصي مي توانند بر اساس مفاد اين راهنما به صورت اينترنتي در آزمون ثبت نام كنند.
داوطلبين استفاده از سهميه مناطق محروم، رزمندگان (به استثنا تحت پوشش بنياد شهيد و امورايثارگران)، مازاد مناطق محروم، مازاد نخبگان مطابق مفاد راهنماي ارسال مدارك، نسبت به اسكن مدارك مورد نياز مطابق راهنماي ارسال مدارك اقدام كنند.
ارسال مدارك صرفا به صورت اينترنتي و اسكن شده در زمانهاي مقرر قابل قبول است. بعد از مهلت مقرر هيچگونه مدركي قابل قبول نخواهد بود و به مداركي كه به غير از شيوه اينترنتي و اسكن شده ارسال شود ترتيب اثر داده نخواهد شد.
شرايط لازم براي پذيرش دستيار نيز تاييد صلاحيت عمومي طبق ضوابط شوراي عالي انقلاب فرهنگي، داشتن مدرك يا گواهينامه فارغ التحصيلي در رشته دكتري پزشكي عمومي، داشتن كارت پايان خدمت نظام وظيفه يا معافي براي آقايان، اتمام خدمات قانوني، عدم اشتغال به تحصيل داوطلب در يكي از رشته هاي تخصصي پزشكي و همچنين نداشتن مدرك تخصصي پزشكي باليني و نداشتن نقص عضو موثر حرفه اي برحسب رشته اعلام شده است.
شركت در اين دوره از آزمون دستياري محدوديت سني ندارد اما شركت در آزمون به صورت آزمايشي مجاز نيست. مشمولين سهميه مناطق محروم، مازاد مناطق محروم، تسهيل ادامه تحصيل نخبگان، استعدادهاي درخشان و استعدادهاي برتر و سهميه رزمندگان از 7 آذر تا 12 آذر مهلت دارند تا با مراجعه به سايت مرتبط با ثبت نام آزمون دستياري مدارك خود را بر اساس راهنماي اعلام شده تكميل كنند.
اين مهلت به هيچ عنوان قابل تمديد نيست و در صورت عدم ارسال مدارك در زمانهاي مقرر، سهميه اين دسته از داوطلبان، آزاد در نظر گرفته مي شود. ساير داوطلبين از جمله سهميه هاي آزاد، خانمها، رزمندگان تحت پوشش بنياد شهيد در اين مرحله نيازي به ارسال مدارك ندارند.
آزمون دستياري دوره سي و ششم روز اول اسفند ماه در دانشگاه هاي علوم پزشكي اراك، اردبيل، اروميه، زاهدان، اصفهان، زنجان، اهواز، سمنان، ايران، شهركرد، بابل، شيراز، كرمانشاه، گلستان، بندرعباس، قزوين، شهيدبهشتي، كاشان، ايلام، كرمان، تبريز، گيلان، تهران، مازندران، بوشهر، مشهد، كردستان، بقيه الله، همدان، يزد و لرستان برگزار مي شود.
داوطلبان در رشته هاي جراحي استخوان و مفاصل (ارتوپدي)، جراحي كليه و مجاري ادراري تناسلي (ارولوژي)، بيماريهاي اعصاب (نورولوژي)، بيماريهاي داخلي، بيماريهاي عفوني و گرمسيري، بيماريهاي قلب وعروق، بيماريهاي كودكان، بيهوشي، پزشكي اجتماعي، پزشكي هسته اي، آسيب شناسي (پاتولوژي)، پوست، طب فيزيكي و توانبخشي، جراحي عمومي، جراحي مغز و اعصاب، چشم پزشكي، پرتودرماني (راديوتراپي)، راديولوژي، روانپزشكي، زنان و زايمان، گوش و گلو و بيني و جراحي سر و گردن، پزشكي قانوني، طب كار، طب اورژانس و پزشكي ورزشي به رقابت مي پردازند.
 يکشنبه 5 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 386]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن