تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821097835




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پژواك


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: پژواك
شهركرد- خبرنگار كيهان:
كنسرت موسيقي محلي بختياري در محل فرهنگسراي شهرستان بروجن برگزار شد.
در اين برنامه كه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان بروجن و همكاري شركت نمايشگاه هاي بين المللي خورشيد غرب برگزار شد، گروه موسيقي نواي مهر به خوانندگي رحيم عدناني به هنرنمايي پرداختند.
¤ دومين جشنواره تئاتر استاني ايثار و مقاومت «ققنوس» آبان ماه 87 برگزار مي شود.
داريوش رضواني دبير جشنواره با اعلام اين خبر گفت: اين جشنواره با همكاري انجمن نمايش فارسان در راستاي حمايت و تشويق هنرمندان تئاتر استان به منظور كشف استعدادهاي خلاق و جوان و همچنين توسعه وگسترش هنر نمايش آبان ماه سال جاري در فارسان برگزار مي شود.
شاهرود- خبرنگار كيهان:
به گزارش روابط عمومي حوزه هنري استان سمنان 20 اثر طنز مكتوب از پنج هنرمند واحد آفرينشهاي ادبي حوزه هنري استان سمنان به سومين جشنواره طنز مكتوب ارسال شد. اين جشنواره در رشته هاي شعر و نثر داستان كوتاه و در دو بخش آزاد و ويژه با موضوع تروريسم 25 و 26 آبان برگزار مي شود.
¤ تعداد 51 اثر از هنرمندان واحد آفرينشهاي ادبي استان سمنان براي شركت در سومين جشنواره فرهنگي هنري ايوان آيينه ارسال شد. سومين جشنواره دخترانه ايوان آيينه با هدف توسعه و ترويج توانمندي هاي دختران در بخش هاي فيلم كوتاه شعر و ترانه، داستان نويسي و موسيقي برگزار مي شود.
¤ از سوي انجمن سينماي جوان شاهرود و با همكاري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان شاهرود، پنجمين هفته فيلم و عكس شاهرود در فرهنگسراي مهر برگزار شد.
برگزاري كارگاه آموزشي فيلمنامه نويسي و بر پايي نمايشگاه عكس از آثار عكاسان از برنامه هاي جنبي پنجمين هفته فيلم و عكس شاهرود بود.
بجنورد- خبرنگار كيهان:
دبير جشنواره ملي تئاتر رضوي در بجنورد گفت: 405 اثر به دبيرخانه ششمين جشنواره تئاتر رضوي ارسال شده است كه نسبت به سال گذشته 30 درصد افزايش نشان مي دهد.
محمد خزايي با بيان اينكه كيفيت آثار رسيده نيز نسبت به سال گذشته ارتقاء يافته افزود اين جشنواره در چهار بخش نمايش هاي صحنه اي، تعزيه، آيين نمايشي و توليد متون نمايش برگزار مي شود.
¤ سرپرست دفتر انجمن سينماي جوان بجنورد از برگزاري دومين دوره آموزشي فيلم سازي در اين شهرستان خبر داد.
وي اين دوره را يك ساله و سرفصل هاي آموزشي ترم اول آنرا عكاسي، گزارش نويسي، مباني ارتباط تصويري و همچنين سرفصل هاي آموزشي ترم دوم را كارگرداني ، تدوين، فيلم نامه نويسي و تصويربرداري اعلام كرد.
بابل- خبرنگار كيهان:
مديركل تبليغات اسلامي مازندران از برگزاري كنگره بزرگ شعر عاشورايي از 25 تا 29 آذر ماه سال جاري در اين استان خبر داد.
حجت الاسلام والمسلمين ناصر شكريان گفت: كنگره بزرگ شعر عاشورايي امسال به ميزباني مازندران و مشاركت استانهاي گيلان و گلستان در اين استان برگزار خواهد شد.
تبريز- خبرنگار كيهان:
جلد سوم مجموعه نفيس يادنامه سرداران و شهداي سپاه عاشورا، به صورت آلبوم تصاوير سرداران و شهداي سرفراز اين سپاه، با عنوان «نسل عاشورا» منتشر شد.
¤ نرم افزار حاوي وصيت نامه، زندگي نامه و عكس 1700 شهيد لشكر 31 عاشورا در قالب «سخن عشق»، توليد شد.
مداحي ها و نوحه سرايي هاي دوران 8 سال دفاع مقدس، سخنراني روحانيون رزمنده و سرداران اين لشكر، در قالب هاي صوتي و نوشتاري، در اين نرم افزار گنجانده شده است.
شهريار- خبرنگار كيهان:
جشنواره پرستوهاي عاشق با همكاري مشترك اداره ارشاد شهريار و اداره حفظ و نشر ارزشهاي دفاع مقدس شهريار در راستاي اهداف ستاد يادواره شهداي شهرستان با حضور خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران جمعي از مسئولان ادارات و دوستداران شعر و ادب در فرهنگسراي استاد شهريار برگزار شد.
¤ نمايشگاه هنرهاي تجسمي به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان شهريار به مديريت بنفشه مقدم زاده به مدت يك هفته در فرهنگسراي استاد شهريار داير شد.
در اين نمايشگاه 140 اثر از آثار هنرمندان در رشته هاي صنايع دستي (معرق و قالي بافي) هنرهاي تجسمي (عكاسي و نقاشي) در معرض ديد علاقه مندان قرار گرفت.
گرگان- خبرنگار كيهان:
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان گلستان با اشاره به برپايي نمايشگاه فرهنگ رضوي در گرگان گفت: هم آرايي و هم سويي سه استان مازندران، گيلان و گلستان از مهمترين اهداف برپايي اين نمايشگاه است.
«غلامرضا منتظري» روز دوشنبه در جلسه هماهنگي نمايشگاه فرهنگ رضوي با حضور استان هاي گيلان و مازندران در سالن اجتماعات اداره كل افزود: در برخي غرفه هاي نمايشگاه، كار سه استان به صورت متمركز خواهد بود و يك تيم كارشناسي به صورت گزينشي آثار را جهت ارايه در غرفه ها انتخاب خواهند كرد.
نمايشگاه فرهنگ رضوي از 12 آبان ماه سال جاري به مدت 10 روز در تالار فخرالدين اسعد گرگاني داير مي شود.
تبريز- خبرنگار كيهان:
ششمين جشنواره فرهنگي و هنري امام رضا (ع) و جشنواره سفرنامه نويسي رضوي، همزمان با آغاز دهه كرامت (10 تا 20 آبان ماه امسال) در تبريز، برگزار مي شود.
«احمد- احمدي منش» مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي، ديروز گفت: تاكنون 550 اثر از 60 شهر به دبيرخانه جشنواره كشوري سفرنامه نويسي رضوي در تبريز ارسال شده است.
سرويس شهرستانها:
احمدي رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان بروجرد گفت: چهارمين هفته نمايش و نقد فيلمهاي فانتزي از پنجم لغايت نهم آبان ماه سال جاري در مجتمع فرهنگي و هنري دكتر عبدالحسين زرينكوب بروجرد برگزار مي شود.
وي اظهار داشت: در اين برنامه، فيلمهاي منتخب انيميشن آسيا، فيلمهاي منتخب بين الملل، فيلمهاي توليدي شركت هاي خانه سينماگران خورشيد بروجرد، دفتر انجمن سينماي جوانان بروجرد و فيلمسازي رهاسازان رويا نمايش داده و نقد و بررسي مي شود.
وي گفت: نهم آبان ماه سال جاري در مراسم اختتاميه به برگزيدگان عرصه انيميشن شهرستان بروجرد هدايايي اهدا مي شود.
¤ به گزارش روابط عمومي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان ازنا، اين كنگره شعر سراسري شعر غدير با همكاري انجمن شعر و ادب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي ازنا و به مناسبت عيد سعيد غدير خم، 28 آذر ماه سالجاري در ازنا برگزار مي شود.
در اين كنگره شعر كه با موضوع امام علي (ع) و غدير برگزار مي شود، اساتيد ادبيات كشور از جمله معلم، مشفق كاشاني و سبزواري نيز حضور دارند و شاعران به قرائت اشعار خود خواهند پرداخت.
دومين كنگره منطقه اي شعر لكي «بزرگداشت ملا منوچهر كوليوند» در شهرستان الشتر برگزار مي شود.
به گزارش روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان، حسيني رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان الشتر با اعلام اين خبر گفت: به منظور بزرگداشت ملا منوچهر كوليوند انجمن ادبي اين شهرستان با همكاري اداره كل اقدام به برگزاري اين همايش كرده است.
حسيني افزود: شاعران و هنرمندان مي توانند با ارسال مقالات و سروده هاي خود در دو بخش شعر خواني و قرائت مقاله در اين همايش شركت كنند.
وي با بيان اينكه موضوع مقالات و موارد مرتبط بايد با زبان لكي باشد گفت: هنرمندان مي توانند آثار خود را تا تاريخ 87.8.20 به دبيرخانه اين همايش مستقر در شهرستان الشتر، دبيرخانه اولين همايش منطقه اي شعر لكي ارسال كنند.
 پنجشنبه 2 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 475]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن