تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815390095




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حمايت رئيس گوگل و دو سوم يهوديان آمريكا از اوباما


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: حمايت رئيس گوگل و دو سوم يهوديان آمريكا از اوباما
رئيس اجرايي گوگل اعلام كرد كه اين هفته از باراك اوباما حمايت و براي وي مبارزه انتخاباتي خواهد كرد.

به گزارش ايسنا به نقل از روزنامه ديلي تلگراف، اريك اشميت رئيس اجرايي گوگل، قصد دارد به جمع ديگر روساي اجرايي شركت هاي ديگر در حوزه فناوري بپيوندد و حمايت خود را از باراك اوباما، نامزد دموكرات انتخابات رياست جمهوري آمريكا اعلام كند. وي افزود: جستجوگر اينترنتي گوگل كه در كاليفرنيا مستقر است، به طور رسمي در انتخابات رياست جمهوري چهارم نوامبر بي طرف است. اين روزنامه نام ديگر روساي اجرايي را معرفي نكرد.

اريك اشميت يكي از چند رئيس اجرايي است كه به عنوان مشاور در حوزه فناوري به ستاد انتخابات اوباما مشاوره داده اند. در همين حال، روزنامه هاآرتص گزارش داد كه نظرسنجي جديد دانشگاه نيويورك حاكي از اين است كه ٦٧درصد يهودي هاي آمريكا حامي باراك اوباما و تنها ٣٣درصد موافق جان مك كين هستند. اين نظرسنجي كه ٣٠٠٠پاسخگو در آن شركت داشتند و نيمي از آن ها يهودي بودند، همچنين نشان داد كه يهوديان به عنوان يك گروه نژادي تقريبا به ميزان ٣٠درصد بيشتر از ديگر راي دهندگان سفيد پوست غير اسپانيايي، به اوباما راي خواهند داد.

در اين نظرسنجي همچنين تلاش شد تا ميزان اهميت اسرائيل براي يهوديان آمريكا در راي دادنشان به اوباما تخمين زده شود. از كل پاسخگويان يهودي كه اظهار داشتند اسرائيل براي آن ها اهميت "بالايي " دارد، ٦٣درصد گفتند كه به اوباما راي خواهند داد. همچنين از بين آن هايي كه اسرائيل را حائز اهميت "بسيار بالايي "دانستند، ٤٢درصد گفتند كه قصد دارند به اوباما راي دهند. اما تعجبي ندارد كه آراي يهوديان در بين ارتدوكس ها به نفع مك كين است. بر اساس اين نظرسنجي، مك كين، سناتور آريزونا مي تواند روي حمايت ٧٥درصد راي دهندگان يهودي ارتدوكس حساب كند.
 چهارشنبه 1 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن