تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از حرام دورى كند، خداوند به جاى آن عبادتى كه او را شاد كند نصيبش مى‏گردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806840509




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بررسی تخصصی ال جی bl20 شكلات جدید


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: گوشی BL20 شكلات جدید ال جی ممكن است مانند مدل BL40 منحصر بفرد و شگفت انگیز نباشد با اینحال جانشین خوبی برای این گوشی محسوب می شود . BL20 دنباله سری شكلات است و گوشی های این سری با یكدیگر تفاوت دارند . گوشی جدید BL20 كه جدیدترین عضو سری شكلات می باشد دارای یك صفحه نمایش مناسب و مسیریابی با Touchpad است كه قابلیت صفحه كلید كشویی را افزایش می دهد یعنی علاوه بر طراحی قدیمی در جهت كارایی لمسی جدید نیز گام برمی دارد . مزایا :

• پشتیبانی از چهار باند GSM/GPRS /EDGE و دو باند UMTS با 3.6Mbps HSDPA
• صفحه نمایش 2.4 اینچ QVGA با 262k رنگ
• صفحه لمسی برای مسیریابی
• دوربین 5 مگاپیكسل با كانون ثابت و لنز Schneider-Kreuznach ، نور كمكی AF و فلش LED
• پورت استاندارد microUSB
• بلوتوث با A2DP
• محل كارت حافظه microSD با امكان جابجایی در زمان روشن بودن گوشی تا 16GB
• طراحی كلاسیك شكلات با touchpad
• رادیو FM
• ساختار مناسب صفحه كلید
معایب :

• نمی توان آن را یك گوشی شیك در نظر گرفت
• شتاب سنج ندارد
• كلید ولوم و كلید دوربین بخوبی واكنش نمی دهند
• اثر انگشت روی سطح مشكی باقی می ماند
• محل كارت حافظه زیر درب باتری است
• فیلمبرداری كیفیت پایینی دارد
• مرور در گالری عكس كند است
• مرورگر مستندات ندارد
• نشانه ای از پشتیبانی شبكه های اجتماعی وجود ندارد
طراحی :

جعبه گوشی اندازه بزرگی دارد اگرچه بجز موارد معمول چیز خاصی در آن مشاهده نمی شود . در داخل جعبه علاوه بر گوشی ، یك كابل داده / شارژر ، هدست دو تكه ای با سوكت 3.5 میلی متری در پایین آن و یك سی دی نرم افزاری نیز وجود دارد . گوشی BL20 شكلات جدید ال جی در میان گوشی های كشویی باریك ترین گوشی محسوب نمی شود و ال جی تلاش كرده است تا حد امكان سبك آن را به شكلات اورجینال نزدیك كند .






ابعاد گوشی 106.9 × 50.8 × 12.3 میلی متر و وزن آن 115 گرم است كه به راحتی در جیب جا می شود و كاركردن با آن آسان است . پس از باز كردن درب كشویی گوشی شاید به این نتیجه برسید كه طول آن كمی زیاد است . این گوشی مانند مدل قبلی خود جمع و جور نیست . گوشی BL20 ال جی را می توان نسخه به روز و 2009 از شكلات اورجینال در نظر گرفت زیرا این گوشی توالی سری شكلات است اگرچه طراحی متفاوتی دارد . پلاستیك براق بكار گرفته شده در ساختار گوشی اثر انگشت را نشان می دهد و باید مرتب گوشی را تمیز كنید اگرچه زیاد طول نمی كشد كه به حالت اول بر می گردد . در صورت قفل بودن گوشی كنترل های لمسی آن قابل مشاهده نیستند و زمانی كه مورد استفاده قرار می گیرند به رنگ قرمز روشن می شوند . touchpad بخوبی واكنش می دهد و از ویژگی ویبره نیز برخوردار است . اگرچه امكان تنظیم آن وجود ندارد با اینحال ویبره های touchpad بسیار سریع و دقیق است .




دكمه های لمسی شامل دو كلید Context ، كلید حركتی با ویژگی تایید ، یك Task Manager و راه انداز Widget است . touchpad به اندازه كافی بزرگ است و تمامی دكمه ها فضای كافی دارند كه كاركردن با آنها آسان می باشد . حركت در منوها با touchpad بسیار راحت است . خروجی صدای گوشی در بالای قاب جلو وجود دارد كه از آن بعنوان بلندگو نیز استفاده می شود . بقیه قاب جلو توسط صفحه نمایش 2.4 اینچ TFT در بر گرفته شده است كه اندازه آن برای ابعاد گوشی بسیار كوچك است . به موجب حاشیه اطراف صفحه نمایش در زمان بسته بودن درب گوشی ، BL20 بیشتر شبیه یك music Player شیك است نه یك گوشی .




پورت microUSB در طرف چپ گوشی قرار دارد در حالی كه كلید ولوم و دوربین در طرف راست BL20 مشاهده می شوند . كنترل های ولوم و كلید دیافراگم بخوبی كار می كنند و اندازه كوچكی دارند كه فقط كافی است آنها را لمس كنید . گاهی اوقات كوچكترین ضربه روی كلید ولوم موجب فعال شدن آن می شود.




كلید دیافراگم نیز با یك ضربه نرم افزار دوربین را فعال می كند . در زمان گرفتن عكس یك ضربه ، كانون را قفل می كند و با قراردادن انگشت روی كلید ، عكس گرفته می شود . اگرچه پیش از شنیدن صدای دیافراگم متوجه نمی شوید كه این كار انجام شده است و كمی زمان می برد تا به آن عادت كنید . كلید دیافراگم پس از قفل شدن كانون به شما امكان می دهد كه به عكس بعدی بروید .




در بالای گوشی فقط كلید قفل وجود دارد در حالی كه در پایین آن نیز بجز حفره میكروفن چیز دیگری مشاهده نمی شود .






لنز دوربین 5 مگاپیكسل و فلش LED در قاب پشت گوشی قرار دارد . لنز فاقد پوشش است و دارای كمی برآمدگی است كه به راحتی خراشیده می شود .






باتری گوشی از نوع Li-Ion با توان 960mAh است كه زیر درب باتری قرار دارد و سیم كارت و محل كارت حافظه microSD نیز در این قسمت وجود دارند . امكان جابجایی كارت حافظه در زمان روشن بودن گوشی فراهم شده است . این گوشی با كارت حافظه تا 16GB به آسانی كار می كند . تنها مشكل راه اندازی كند كارت حافظه است و هر بار كه یك پوشه عكس را باز می كنید نمونه های كوچك با سرعت بسيار پایین پردازش می شوند . باتری به اندازه كافی شارژ را نگهداری می كند .




ساختار گوشی BL20 شكلات جدید ال جی رضایت بخش است . مكانیسم كشویی آن بخوبی كار می كند و صفحه كلید ساختار مناسبی دارد . تنها مشكل اینجاست كه اثر انگشت روی سطح پلاستیكی براق گوشی باقی می ماند .







صفحه نمايش :
صفحه نمایش دارای وضوح QVGA است كه از كنتراست و پردازشگر مناسب رنگ برخوردار می باشد . خوانایی صفحه نمایش زیر نور مستقیم خورشید چندان رضایت بخش نیست با اینحال نور زمینه آن عالی است و صفحه نمایش در تاریكی بسیار خوب بنظر می رسد .




صفحه كليد:
صفحه كلید كاراكتری نیز وجود دارد كه اكنون دارای سه دكمه دیگر شامل كلیدهای Call و End و كلید Clear است . صفحه كلید كلیدهای بزرگی دارد و تایپ كردن با آن آسان است . ساختار صفحه كلید كاملا تخت است و حد فاصله مشخصی بین كلید ها وجود ندارد . خطوط فلزی باریك بین ردیف ها بیشتر به جنبه زیبایی در طراحی گوشی مربوط می شود . فاصله بین كلیدها و واكنش پذیری آنها عالی است .






دكمه های تخت نیز بخوبی واكنش می دهند و بطور كلی صفحه كلید ساختار مناسبی دارد . نور زمینه صفحه كلید به رنگ سفید است كه با روشنایی صفحه نمایش ادغام می شود و كاركردن با گوشی را در تاریكی لذت بخش می كند .
ساختار منو :

گوشی جدید شكلات دارای منوی پیشرفته ال جی است كه طراحی زیبایی دارد . منوی این گوشی از S-Class ال جی الگو گرفته است و بنظر می رسد كه دو گوشی جدید شكلات از نظر ویژگی های داخلی نیز شبیه یكدیگر می باشند . كاركردن با BL20 لذت بش است و منوی آن رنگی و قابل تنظیم می باشد . منو از سرعت كافی برخوردار است و بخوبی واكنش می دهد . صفحه نمایش Stand by اطلاعاتی مانند تاریخ ، زمان ، شاخص های وضعیت ( شدت سیگنال ، پروفایل فعال و وضعیت باتری ) را نشان می دهد .






گزینه ای برای اضافه كردن آیتم های دیگر مانند تقویم و ساعت های مختلف نیز وجود دارد. اگرچه در یك زمان فقط می توانید از یك آیتم روی صفحه اصلی استفاده كنید. منوی اصلی بصورت ماتریس و لیست نشان داده می شود. تمامی زیر منو ها بصورت لیست ظاهر می شوند . در BL20 شكلات جدید ال جی دو تم از پیش نصب شده وجود دارد كه مانند مدل BL40 است. آیكن های منو دارای سبك سه بعدی با جلوه های ویژه می باشند اگرچه در صورت تمایل می توانید از منوی قدیمی سیاه سفید استفاده كنید.






برای هر یك از جهت های touchpad یك میانبر تعیین شده است كه شامل مخاطب جدید ، پیام متنی جدید ، پروفایل ها و منوی Quick است . در منوی Quick می توانید حداكثر 9 میانبر را به هر یك از ویژگی های گوشی اختصاص دهید . استفاده از این منو آسان است و با لمس مكان نمای جهت بالا ، فعال می شود .




ویژگی دو Softkey قابل تنظیم نیست و آنها برای mystuff و Contacts تعیین شده اند . دكمه task manager روی touchpad امكان سوئیچ آسان بین نرم افزارهای در حال اجرا را فراهم می كند . دكمه Widget دسترسی به نرم افزارهای كوچك و مفید مانند یادداشت ، RSS خوان ، تقویم ، وضعیت هوا ، آلارم ها و مخاطبین VIP را فراهم می نماید . مخاطبین VIP در یك قوس قابل مرور از پنج مخاطب با عكس نشان داده می شوند . این ویژگی مانند شماره گیری سریع كارایی ندارد با اینحال طراحی مناسبی دارد .











تماس و دفترچه تلفن :

دفترچه تلفن در BL20 شكلات جدید ال جی حداكثر 1000 مخاطب را ذخیره می كند . می توان گوشی را تنظیم كرد تا شماره های ذخیره شده در سیم كارت و حافظه گوشی را بطور جداگانه یا با هم نشان دهد . امكان مرتب كردن مخاطبین براساس اسم كوچك یا اسم فامیل وجود دارد . جستجو نیز با تایپ كردن تدریجی نام مورد نظر امكانپذیر است . در صورت تعیین یك عكس برای یك مخاطب فقط در زمان انتخاب مخاطب مورد نظر می توانید آن را مشاهده كنید .






زمینه های بسیاری برای وارد كردن اطلاعات وجود دارد . این گوشی در برقراری تماس كه مهمترین ویژگی یك تلفن است بخوبی عمل می كند . آنتن دهی گوشی در طول مكالمه و همچنین كیفیت صوتی گوشی رضایت بخش است . BL20 شكلات جدید ال جی از قابلیت شماره گیری هوشمند نیز برخوردار است .




پیام :

گوشی BL20 شكلات جدید ال جی از انواع پیام ها شامل SMS ، EMS ، MMS و ایمیل پشتیبانی می كند . سه نوع نخست پیام دارای یك ویرایشگر مشترك می باشند . برای سوئیچ بین آنها فقط كافی است تا به آن محتوای چندرسانه ای مانند عكس یا تراك صوتی و ... اضافه كنید . ویرایشگر دارای ظاهری مناسب می باشد.




email Client ساختار مناسبی دارد و كاركردن با آن آسان است . صندوق های پستی در كوتاهترین زمان تنظیم می شوند . ایجاد یك حساب ایمیل بسیار آسان است . برای این كار باید ایمیل و رمز خود را وارد كنید و سپس نوع پروتكل ( POP3 یا IMAP ) را انتخاب كنید تا صندوق پستی بطور اتوماتیك تنظیم شود .








موسیقی و رادیو :
نرم افزار پخش موسیقی در گوشی BL20 شكلات جدید مانند گوشی KF750 Secret است . این نرم افزار تراك ها را براساس سه فیلتر متفاوت تفكیك می كند كه عبارتند از خواننده ، آلبوم و نوع . امكان ایجاد PlayList شخصی نیز فراهم شده است . نرم افزار پخش موسیقی دارای دو گزینه نمادین ساده شامل جلد آلبوم و نوارهای اكولایزر است . در زمان فعال بودن این برنامه ، دكمه های روی touchpad بعنوان كنترل های media مورد استفاده قرار می گیرند . در BL20 ال جی 7 گزینه برای پیش نظیمات اكولایزر وجود دارد كه هیچ یك از آنها قابل تنظیم نیستند و امكان ایجاد گزینه های جدید نیز فراهم نشده است .








نرم افزار پخش ویدئو در این گوشی نیز مانند سایر گوشی های رده متوسط از فرمت های بسیاری پشتیبانی نمی كند و فقط می توان فایل های 3gp و MP4 را در آن پخش كرد كه آنها نیز سرعت بیت پایینی دارند . فقط چند گزینه در منوی این برنامه وجود دارد كه شامل تمام صفحه ، حذف یا ارسال فایل می باشد . می توان در timeline ویدئو به جلو و عقب حركت كرد .


این گوشی دارای یك رادیو FM با منوی ساده است كه كاركردن با آن آسان می باشد . ویژگی اسكن اتوماتیك نیز فراهم شده است كه هر ایستگاه رادیویی در محدوده كاربر را پیدا كرده و آن را ذخیره می كند . رادیو از RDS پشتیبانی نمی كند .




دوربین :

گوشی BL20 شكلات جدید ال جی به یك دوربین 5 مگاپیكسل با كانون اتوماتیك مجهز است كه لنز دوربین Schneider-Kreuznach می باشد . علاوه بر آن دوربین دارای فلش LED است كه بعنوان نور ویدئو نیز مورد استفاده قرار می گیرد . منوی دوربین مانند مدل KF750 Secret است و از نمودار رنگ سیاه سفید استفاده می كند . دوربین ویژگی های محدودی دارد كه از آنها می توان به كانون اتوماتیك ، حالت اسكن كردن متن و فلش LED اشاره كرد . گزینه های قابل تنظیم توسط كاربر شامل جلوه های ویژه ، تنظیمات ISO تا 400 ، حالت شب ، تعادل رنگ سفید و روشنایی می باشد . در حالت اسكن كردن متن ، ویژگی تشخیص كاراكتر وجود ندارد و دوربین تنظیمات مناسب تر را برای عكس گرفتن از متن قرار داده است .




طرح نمایاب بسیار ساده است ، یك ستون در طرف راست صفحه وجود دارد كه در آن می توان حالت اسكن متن را فعال / غیر فعال كرد ، بین دوربین عكاسی و فیلمبرداری سوئیچ نمود ، گزینه های فلش و زوم دیجیتال را تنظیم كرد . سایر موارد در تنظیمات پیشرفته قرار دارند . از دكمه تایید touchpad نیز می توان بعنوان كلید دیافراگم استفاده نمود كه در اینحالت پس از قفل شدن كانون ، عكس گرفته می شود . گوشی در وضوح QVGA در 15fps فیلمبرداری می كند كه ویدئو های حاصل فقط برای MMS مناسب می باشند .




سایر امكانات :

گالری در BL20 شكلات جدید ال جی فقط از طریق آیكن myStuff در منوی اصلی قابل دسترسی است و دارای دو حالت مشاهده می باشد كه یكی بصورت 9 نمونه كوچك روی صفحه نمایش و دیگری حالت مشاهده لیست با 7 نام فایل همراه با نمونه های كوچك است . هر بار كه گالری refresh می شود تمامی نمونه های كوچك در پوشه ها نیز پردازش می شوند . می توان تصاویر را در حالت افقی و عمودی مشاهده كرد یا به حالت تمام صفحه سوئیچ نمود .




برای مشاهده جزئیات بیشتر می توانید در تصاویر زوم كنید . اگر اندازه عكس بزرگتر از دو مگاپیكسل باشد BL20 به شما اعلام می كند كه فایل خیلی بزرگ است و امكان زوم وجود ندارد . زوم با سرعت پایین انجام می شود اگرچه سرعت مرور رضایت بخش است . بارگذاری عكس بعدی در گالری نیز زمان زیادی ظول میكشد.




مرورگر وب در این گوشی بخوبی كار می كند و اكثر صفحات وب را بدون مشكل پردازش می نماید اگرچه اندازه كوچك صفحه نمایش و عدم پشتیبانی از Flash از مزایای آن می كاهد . مرورگر وب دارای مكان نمای مجازی ماوس است كه بین لینك ها حركت می كند و در اكثر موارد دقیق عمل نمی نماید .






پس از بارگذاری صفحه وب ، مرورگر بطور اتوماتیك صفحه را زوم می كند . با ضربه زدن به كلید لمسی میانی زمانی كه مكان نمای ماوس روی یك لینك قرار ندارد می توانید به حالت مشاهده استاندارد زوم كنید .






در تنظیمات گزینه هایی برای خواندن صفحات وب از حافظه و پذیرش كوكی ها فراهم شده است . برای كاهش هزینه داده می توان تصاویر را غیر فعال كرد . كاربر می تواند از منو بطور همزمان حداكثر دو صفحه را باز كند . به یاد داشته باشید كه پروفایل Streaming را در Settings تنظیم كنید .






Organizer و نرم افزار های استاندارد یك بسته مناسب را ایجاد می كنند . بخش عمده ای از این بسته مانند مدل KF750 Secret ال جی است اگرچه مرورگر مستندات وجود ندارد و شاید این نخستین گوشی ال جی است كه فاقد این ویژگی می باشد . تقویم دارای حالت مشاهده براساس روز ، هفته و ماه است و سه رویداد متفاوت را می توان در آن تنظیم كرد كه عبارتند از سالروز ، تاریخ تولد و قرار ملاقات . هر یك از آنها دارای زمینه های خاص خود است . آلارم را می توان تنظیم كرد تا یك رویداد را در زمان معین یادآوری نماید .








نرم افزار To-Do ، متن و عكس ، تنظیمات آلارم ، ماشین حساب ، ضبط صوت ، كرنومتر و مبدل واحد نیز وجود دارد . تمامی این نرم افزارها منوی ساده ای دارند كه كاركردن با آنها اسان است. آلارم ، تقویم و Memo (يادداشت) به راحتی از طریق Widgets مربوطه در دسترس قرار می گیرند .








Googel Maps ، Sudoku و یك سری بازی آزمایشی نیز در BL20 شكلات جدید ال جی مشاهده می شود . این گوشی به GPS مجهز نیست و بنابراین كاربرد Gmaps محدود است .











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 278]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن