تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816942214




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: اخبار كوتاه
اجراي توامان افزايش اشتغال و كاهش تورم
معاون اول رئيس جمهور گفت: با انضباط پولي و گسترش بنگاه هاي زودبازده اجراي همزمان افزايش اشتغال و كاهش نرخ تورم امكان پذير مي شود. "پرويزداودي"درگفت وگو با برنا، با اشاره به برنامه دولت براي كاهش نرخ تورم و بيكاري افزود:اجراي توامان اين اهداف امكان پذير است.به گفته معاون اول رئيس جمهور انضباط پولي مشكل تورم و گسترش بنگاه هاي زودبازده نيز معضل بيكاري را حل مي كند.وي در پاسخ به منتقداني كه معتقدند اجراي توامان كنترل تورم و بيكاري امكان پذير نيست تاكيد كرد: اگر انضباط پولي در كشور وجود داشته باشد اين اهداف نيز محقق مي شوند.معاون اول رئيس جمهور در خصوص بازشدن قفل هاي خزانه بانك مركزي و اعطاي تسهيلات به بنگاه هاي زودبازده نيز گفت: بازشدن قفل هاي خزانه اصطلاح بي معني است; اما اگر انضباط پولي باشد و تسهيلات بانكي نيز بر مبناي اين امر اعطا شود، تورم و بيكاري هر دو باهم كنترل مي شوند.

انار تاجيكستاني هم به بازار امد
رئيس اتحاديه صادركنندگان ميوه از واردات انار از تاجيكستان وقزاقستان خبر داد و گفت: قيمت هركيلو انار وارداتي 400 تومان بوده و از نوع ايراني ارزان تر است. "صدر الدين نياوراني"درگفت وگو با برنا، با بيان اينكه صادرات و واردات ميوه به عنوان يكي از ملزومات تجارت محسوب مي شود اظهار داشت:به دليل سرمازدگي سال گذشته امسال مجبور به واردات انار از كشورهايي همچون افغانستان، تاجيكستان وقزاقستان هستيم. وي با بيان اينكه قيمت انار خارجي نسبت به انار ايراني در سال جاري بسيار ارزان تر است افزود:هم اكنون هركيلو انار خارجي كيلويي 800 تومان وهركيلو انار داخلي به دليل كمبود در بازار كيلويي 1200تومان است.

تغيير تعرفه رومينگ بين الملل "الاتحاد" عربستان
اپراتور Etihab ( الاتحاد) عربستان تعرفه هاي خود را افزايش داده است. به گزارش روابط عمومي شركت ارتباطات سيار ايران، از اين پس تعرفه هر دقيقه مكالمه رومينگ از عربستان به مقصد ايران 5.9 ريال عربستان معادل 25669 ريال ايران محاسبه مي شود.همچنين تعرفه هر دقيقه مكالمه با تلفن هاي ثابت و همراه متعلق به كشور عربستان 5.3 ريال عربستان معادل 9457 ريال ايران مي باشد.تعرفه هر دقيقه مكالمه از ايران به مقصد تلفن همراه حجاج در عربستان براي تماس گيرنده از ايران برابر تعرفه داخلي تماس با تلفن همراه و براي زائر حاضر درعربستان 31.1 ريال عربستان معادل 3539 ريال ايران مي باشد. نرخ ارسال پيام كوتاه (SMS) به ازاي هر پيام 6.1 ريال عربستان معادل 4323 ريال ايران محاسبه مي شود.

صادرات پسته افزايش يافت
معاون وزير جهاد كشاورزي با بيان اينكه پسته ايران در جهان بدون رقيب است، گفت: در سالجاري صادرات پسته نسبت به مدت مشابه سال گذشته معادل 8 درصد به لحاظ وزني و 6 درصد به لحاظ ارزشي افزايش داشته است. به گزارش مهر، محمدرضا جهانسوز در مراسم امضاي پروژه مشترك ميان ايران و سازمان خوارو بار جهاني در تهران به عنوان پروژه كنترل، كاهش، نظارت، بررسي و پيشگيري از آفلاتوكسين در پسته ايران گفت: فعاليت اجرايي به منظور كنترل، بررسي و پيشگيري از آفلاتوكسين پسته با همكاري و حمايت سازمان فائو در قالب پروژه مشاركت فني در حال اجرا است.معاون وزير جهاد كشاورزي با اشاره به سه فاز اجرايي اين پروژه بيان كرد: اين پروژه اعتباري بالغ بر 850 ميليون تومان را مي طلبد كه 374 دلار آن از سوي فائو و 500 ميليون تومان نيز از طريق ايران با محوريت وزارت جهاد كشاورزي و نيز سازمان توسعه تجارت ايران تامين مي شود.وي با اعلام اينكه پسته ايران در جهان بدون رقيب است، افزود: سطح زيركشت پسته در كشور حدود 450 هزار هكتار و ميزان توليد حدود 250 هزار تن است و سال گذشته از197 هزار تن پسته توليدي بالغ بر 230 ميليون دلار صادرات صورت گرفته است.

88 هزار واحد اقتصادي بازرسي شد
در راستاي بررسي دقيق عملكرد واحدهاي اقتصادي و حمايت از حقوق مصرف كنندگان و با پيگيري بازرسان سازمانهاي بازرگاني سراسر كشور، در هفته گذشته بيش از 88 هزار واحد اقتصادي مورد بازرسي قرار گرفتند. به گزارش روابط عمومي سازمان حمايت مصرف كنندگان و توليد كنندگان در ادامه تشديد برخورد اقتصادي با واحدهاي اقتصادي متخلف به منظور كنترل بازار و نظارت بر عرضه كالاها و خدمات، بازرسان سازمانهاي بازرگاني سراسر كشور طي هفته گذشته، بيش از 88 هزار واحد صنفي، خدماتي، توزيعي و... را مورد بازرسي قرار دادند.از اين ميان، تعداد 8914 واحد متخلف را پس از انجام بررسيهاي كارشناسي مدارك و مستندات مربوط به اتهام گرانفروشي، كم فروشي و تقلب، احتكار، امتناع از عرضه كالا، عرضه خارج از شبكه كالا و... شناسايي و با پرونده تخلف جداگانه جمعا به ارزش كل 22 ميليارد و 950 ميليون ريال جهت صدور راي به هيئتهاي رسيدگي به تخلفات و شعب تعزيرات حكومتي معرفي كردند.

حذف رديف بودجه اي بسياري از شركتهاي بزرگ از بودجه 88
مديرعامل سازمان خصوصي سازي از حذف رديف بودجه اي بسياري از شركتهاي بزرگ از بودجه 88 خبر داد. غلامرضا حيدري كردزنگنه در گفتگو با مهر از واگذاري سهام بسياري از شركتهاي دولتي بيش از 50 درصد خبرداد و گفت: شركتهاي دولتي كه بيش از 50 درصد سهام آنها به بخشهاي غير دولتي واگذار شده باشد، به طور اتوماتيك از بودجه خارج مي شوند. معاون وزير امور اقتصادي و دارايي تاكيد كرد: در بودجه سال 87 اسامي بسياري از شركتهاي دولتي كه بيش از نيمي از سهام آنها واگذار شده، ديده نخواهد شد.وي تصريح كرد: همچنين هر شركت دولتي كه تا پايان سال جاري بيش از 50 درصد سهامش به بخش غير دولتي واگذار شود به طور اتوماتيك از بودجه دولت خارج مي شود.

صادرات خودرو به يك ميليارد دلار خواهد رسيد
معاون وزير صنايع و معادن با اشاره به صادرات 700 ميليون دلاري خودرو در سال گذشته گفت: اين رقم امسال با 30 درصد افزايش به حدود يك ميليارد دلار خواهد رسيد. به گزارش روابط عمومي سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران، احمد قلعه باني در نخستين همايش نوآوري در صنعت خودرو كه در دانشكده و پژوهشكده مهندسي خودرو دانشگاه علم و صنعت ايران برگزار شد، افزود: در شرايطي كه تا چند سال پيش حتي مواد اوليه ساخت قطعات خودرو را وارد مي كرديم، هم اكنون 75 درصد قطعات خودروها در داخل توليد مي شود، قطعات خودرو به چندين كشور صادر مي شود و به طراحي خودرو و موتور آن نيز دست يافته ايم.معاون وزير صنايع و معادن با اشاره به صادرات خودروي ايراني به كشورهاي ديگر گفت: با اين حال صنعت خودروسازي كشور براي حضور قوي، مستمر و پويا در بازار جهاني و سود آوري مناسب از طريق صادرات نيازمند نوآوري و خلاقيت بيشتر است.

نمايشگاه جهانگردي و توريسم آذرماه در كيش برگزار مي شود
پنجمين نمايشگاه بين المللي جهانگردي و توريسم از 25 لغايت 28 آذرماه سال جاري به مدت چهار روز به همت سازمان منطقه آزاد كيش برگزار مي شود. به گزارش ستاد خبري پنجمين نمايشگاه بين المللي جهانگردي و صنعت توريسم، مريم شفيعي مديرعامل كانون ايران نوين با اعلام اين خبر اظهار كرد: اين نمايشگاه در فضايي به وسعت 21000 مترمربع و تعداد بيش از 200 غرفه در حالي آغاز به كار مي كند كه جزيره كيش پذيراي حضور جمع كثيري از مسئولين، مديران ارشد، فعالان صنعت توريسم و گردشگري و.... خواهد بود. رئيس ستاد برگزاري پنجمين نمايشگاه بين المللي صنعت توريسم و جهانگردي معيار انتخاب جزيره كيش براي برگزاري را استقبال بازديدكنندگان در دوره هاي قبل عنوان كرد و گفت: از آنجايي كه بدست آوردن رضايت مردم در هر زمينه اي هميشه حرف اول را مي زند طبق نظرسنجي هاي به عمل آمده 90 درصد بازديدكنندگان و مشاركت كنندگان از شرايط و امكانات رضايت خود را اعلام نمودند كه اين مسئله بسيار دلگرم كننده است.
 سه شنبه 30 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 200]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن