تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821298812




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در جشنواره فرهنگي هنري «باران»آثار دانشجويان با موضوع نماز و نيايش به رقابت گذاشته مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: در جشنواره فرهنگي هنري «باران»آثار دانشجويان با موضوع نماز و نيايش به رقابت گذاشته مي‌شود
گروه اجتماعي: دانشجويان، دانش‌آموختگان و استادان دانشگاه‌هاي كشور مي‌توانند در نخستين جشنواره فرهنگي هنري «باران» با موضوع نماز و نيايش كه آبان‌ماه سال جاري در تهران برگزار مي‌شود، شركت كنند.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا)، «غلامرضا خواجه‌سروي» قائم‌مقام معاونت فرهنگي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري امروز 27 مهرماه در نشست خبري تشريح برنامه‌هاي نخستين جشنواره فرهنگي ـ هنري «باران» در اين‌باره گفت: آگاه‌سازي جوانان از آثار و اهميت برگزاري نماز به‌ويژه در دانشگاه‌ها مي‌تواند زمينه مناسبي را براي حاكميت معنويت در اين محيط‌ها فراهم كند.

وي افزود: از همين‌رو اين وزارتخانه در نظر دارد با برگزاري نخستين دوره جشنواره فرهنگي هنري «باران» علاوه بر آشنايي با ديدگاه‌هاي دانشجويان نسبت به نماز و نيايش از ايده‌هاي آنان براي تدوين برنامه‌هاي آتي مرتبط با اين موضوع بهره‌مند شود.

در ادامه اين نشست خبري «حسن علي‌كرمي» دبير جشنواره «نماز و نيايش» به تشريح محورهاي مورد بحث در اين جشنواره پرداخت و تصريح كرد: نماز و نيايش در بين اديان، نماز و نيايش در زندگي اجتماعي و فرهنگ عامه، ارتباط هنرهاي گوناگون با مقوله نماز و نيايش، نماز و نيايش در بين جامعه دانشگاهي، نماز و نيايش در خارج از ايران و نماز و نيايش در خانواده از جمله موضوعات مورد توجه در اين جشنواره است.

وي در ادامه اظهار كرد: دانشجويان علاقه‌مند به شركت در اين جشنواره مي‌توانند آثار مرتبط خود با اين محورها را در قالب مقاله‌نويسي، طراحي، نقاشي، عكس، نرم‌افزار فرهنگي و هنري، فيلم كوتاه، نماهنگ، فيلم داستاني، برنامه راديويي، نمايشنامه، شعر، اذان و موسيقي(با كلام) به دبيرخانه اين جشنواره ارسال كنند.

علي‌كرمي در پاسخ به پرسشي مبني بر اينكه اين جشنواره در چه سطحي برگزار مي‌شود، افزود: دانشجويان و دانش‌آموختگان، استادان دانشگاه‌هاي كشور، دانشجويان خارجي در حال تحصيل در ايران، هنرجويان آموزشگاه‌هاي آزاد هنري، دانشجويان و دانش‌آموختگان ايراني دانشگاه‌هاي خارج از ايران و هنرمندان اروپايي و آسيايي مقيم كشور مي‌توانند در نخستين جشنواره «باران» شركت كنند.

وي درباره زمان‌بندي ارسال آثار به اين جشنواره گفت: 17 آبان‌ماه سال جاري آخرين مهلت ارسال آثار داخلي و پايان آذرماه سال جاري نيز مهلت پاياني علاقه‌مندان خارجي براي شركت در اين جشنواره است.

علي‌كرمي درباره عرضه اين آثار و داوري آنها تصريح كرد: پس از تاريخ ذكر شده، آثار ارسالي توسط كميته علمي اين جشنواره مورد ارزيابي قرار مي‌گيرند و آثار برگزيده در قالب نمايشگاهي كه پايان آذرماه سال جاري در فرهنگسراي «بهمن» داير مي‌شود، به نمايش درخواهد آمد.

دبير نخستين جشنواره «باران» در پايان گفت: دانشجويان و استادان علاقه‌مند به شركت در اين جشنواره مي‌توانند آثار خود را به دبيرخانه اين جشنواره واقع در تهران، شهرك قدس، ميدان صنعت، خيابان خوردين، خيابان هرمزان، نبش پيروزان جنوبي، ساختمان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، طبقه 12، دفتر بر نامه‌ريزي اجتماعي و مطالعات فرهنگي، گروه توليدات هنري ارسال كنند.

همچنين نخستين جشنواره فرهنگي هنري «باران» 25 آبان‌ماه سال جاري به‌همت دفتر برنامه‌ريزي اجتماعي و مطالعات فرهنگي، معاونت فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي و ... در تالار وحدت برگزار مي‌شود.
 شنبه 27 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن