تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820948459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حامد بهداد برگزیده جشنواره ابوظبی


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:

فیلم- در مراسم اختتامیه فستیوال ابوظبی که شب گذشته برگزار شد یکی از جوایز اصلی جشنواره ابوظبی به بازیگری از سینمای ایران رسید.
حامد بهداد که از ابتدای حضورش در عرصه سینما بارها نامزد دریافت جایزه از جشنواره فیلم فجر و جشن خانه سینما شده بود سرانجام موفق شد اولین جایزه بازیگریاش را از یک فستیوال غیرایرانی بگیرد. بهداد این جایزه را به خاطر بازی در فیلم «چه کسی از گربههای ایرانی خبر داره» بدست آورد. این بازیگر البته شب گذشته در اختتامیه این مراسم حضور نداشت و به خاطر بازی در فیلم «آدمکش» در تهران بود.
بهمن قبادی کارگردان «چه کسی از گربههای ایرانی خبر داره» نیز شب گذشته یکی از جوایز اصلی این فستیوال را نصیب خود کرد تا سهم سینمای ایران از جشنواره ابوظبی دو جایزه باشد.
«درباره الی» دیگر فیلم ایرانی نیز در بخش خارج از مسابقه این جشنواره به نمایش درآورد. جشنواره ابوظبی از هشتم اکتبر در پایتخت امارات آغاز شده که ریاست هیأت داوران آن برعهده عباس کیارستمی بوده است.
نیمی از فیلمهای سومین جشنواره MEIFF ابوظبی محصول کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا بودند و فیلم های انتخاب شده برای شرکت در جشنواره امسال توسط کمیتهای از کارشناسان بینالمللی متشکل از پیتر اسکارلیت، انتشال التمیمی، رشا سلطی و تیریزا کافیناو کیلین کوین برگزیده شدهاند. در بخش فیلمهای مستند نیز فیلم ایرانی - عراقی «همه مادران من» ساخته ابراهیم سعیدی و زهاوی سنجاوی به نمایش درآمد.
جوایز فیلمهای بلند این جشنواره نیز این گونه اعلام شده بود:
100 هزار دلار برای بهترین فیلم بلند سینمایی، 50 هزار دلار برای بهترین کارگردان، 100 هزار دلار برای بهترین فیلم بلند از خاورمیانه، 50 هزار دلار برای بهترین کارگردان جدید شرق میانه، 25 هزار دلار برای بهترین بازیگر مرد، 25 هزار دلار برای بهترین بازیگر زن.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن