تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را با اعتقاد و دوستى محمد و آل پاكش و با تسليم در ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812554244




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تيم فوتسال به ميهن بازگشت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: تيم فوتسال به ميهن بازگشت
تهران - اعضاي تيم ملي فوتسال ايران كه در بازيهاي جام جهاني آن در برزيل، درخشش چشمگيري به نمايش گذاشته بودند، بامداد امروز جمعه با استقبال گسترده مردم در فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) به تهران بازگشتند.


به گزارش خبرنگار ايرنا، هنگام ورود اين تيم در ساعت حدود 3 بامداد، شماري از مسئولان ورزش كشور و جمعيت انبوهي از مردم و دوستداران ورزش، از ساعتها قبل خود را به فرودگاه رسانده بودند.
اين تيم كه از مسير دوبي وارد تهران شده بود، در بدو ورود از سوي "علي كفاشيان" رييس فدراسيون فوتبال كشور و "مهدي تاج" نايب رييس فدراسيون فوتبال و مدير تيمهاي ملي مورد استقبال قرار گرفت.
كفاشيان در جريان اين استقبال از بازيهاي خوب تيم ملي فوتسال قدرداني كرد و اظهارداشت: تيم ملي فوتسال كشورمان با كسب مقام نخست بازيهاي آسيايي توانست پس از 16 سال به جام جهاني راه پيدا كند و اكنون تيم پنجم جهان است.
وي با تاكيد بر اينكه بازي ها از سطح كيفي بالايي برخوردار بود، از اينكه فوتسال ايران در جمع 8 قدرت برتر جهان قرار دارد، ابراز خرسندي كرد.
رييس فدراسيون فوتبال ابراز اميدواري كرد تيم ملي فوتسال ايران در دوره هاي آينده به مقام هاي بهتري دست يابد.
هنگام ورود تيم ، در فرودگاه امام خميني(ره) تعداد زيادي پارچه نوشته و پلاكارد در حمايت از كادر فني و بازيكنان تيم ملي فوتسال ايران كه در آستانه ورود به مرحله نيمه نهايي مسابقات، به دليل تفاضل گل كمتر نسبت به ايتاليا حذف شدند، نصب شده بود.
تيم فوتسال ايران در جام جهاني 2008 برزيل به رهبري "حسين شمس" سرمربي خود 7 بار برابر حريفان قرار گرفت و پرونده آن با چهار پيروزي، 2 تساوي و يك شكست بسته شد.
اين تيم در مرحله مقدماتي، چهار بازي انجام داد و با امتيازي برابر با اسپانيا اما با تفاضل گل كمتر به همراه اين تيم به مرحله بعدي رقابت ها صعود كرد.
تيم ايران در مرحله يك چهارم نهايي نيز در برابر برزيل كه ميزبان مسابقات بود و انتظار مي رود به مقام قهرماني جام دست يابد، تنها يك گل دريافت كرد، سپس اوكراين را با نتيجه 5 بر 4 در هم شكست و سرانجام در حساس ترين مسابقه خود كه 23 مهر برگزار شد، با تيم ايتاليا، نايب قهرمان جهان، به نتيجه 5 بر 5 دست اما به دليل تفاضل گل كمتر، نتوانست به مرحله نيمه نهايي صعود كند.
گل تساوي درست 50 ثانيه مانده به پايان بازي وارد دروازه ايران شد تا آرزوهاي هواداران تيم ايران كه به عنوان "يك پديده"، توجه جهانيان را به خود جلب كرده بود، در آخرين لحظات به افسوس تبديل شود.
محمد طاهري با شش گل بهترين گلزن ايران در اين مسابقات بود. بعد از او وحيد شمسايي و محمد هاشم زاده به ترتيب با پنج و چهار گل در رده هاي بعدي قرار دارند.
مردان ايران در اين دوره از مسابقات 24 بار موفق به گشودن دروازه حريفان شدند و در مقابل 19 گل درون دروازه مصطفي نظري جاي گرفت. اوج هنرنمايي دروازه بان ايران در ديدار با تيم برزيل بود كه توپ هاي سخت مهاجمان حرفه اي قهرمان جام جهاني را يكي پس از ديگري مهار كرد.

شبد 1551 / 1685
 جمعه 26 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن