تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820984205




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قطبي در نشست خبري - 1:امسال با 70 امتياز قهرمان مي شويم/ از بودن در پرسپوليس لذت مي برم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: قطبي در نشست خبري - 1:امسال با 70 امتياز قهرمان مي شويم/ از بودن در پرسپوليس لذت مي برم
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس اين تيم را داراي شخصيت قهرماني خواند و مدعي شد كه سرخپوشان اين فصل با كسب 70 امتياز عنوان قهرماني ليگ برتر را از آن خود خواهد كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، افشين قطبي در نخستين نشست خبري باشگاه پرسپوليس در فصل جاري كه در سالن كنفرانس مطبوعاتي مركز همايش‌هاي بين المللي رايزن برگزار شد با بيان اينكه ايمان به خدا، دانش و تلاش از عوامل موفقيتش بوده است گفت: موفقيت سال گذشته پرسپوليس به خاطر تكيه به اين سه عامل بوده است و من مطمئنم پس از هر شكست با تلاش و دانش و ايمان مي توان به موفقيت رسيد.

پرسپوليس شخصيت و رفتار قهرماني دارد
وي اضافه كرد: امسال سال جديدي براي پرسپوليس است كه مشكلات خاصي دارد زيرا تجربه نشان داده تيم قهرمان فصل گذشته براي تكرار قهرماني با مشكلات ويژه‌اي مواجه خواهد شد اما بازيكنان من و تيم پرسپوليس دل شير دارند و از مديرعامل، كادر فني، كادر پزشكي تا بازيكنان همگي مغز فوتبال دارند كه در نهايت تلفيق اين دو موضوع پرسپوليس را داراي شخصيت و رفتار قهرماني كرده است.

از بودن در پرسپوليس لذت مي‌برم
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس همچنين با بيان اينكه هر لحظه كه با پرسپوليس هستم با داشتن ويژگي‌هاي منحصربفرد اين تيم از آن لذت مي برم، خاطرنشان كرد: من هدفي بالاتر از قهرماني دارم و اميدوارم با كمك مردم، هواداران، مديريت و كادر فني و بازيكنان به آن دست يابيم.هدف ما اين است فوتبالي بازي كنيم كه در كنار موفقيت، همه از تماشاي آن لذت ببرند. هر لحظه هيجان در بازي وجود داشته باشد و ما در هر بازي متفاوت از گذشته برنامه‌هاي جديدي به تيم القا كرده و در مسابقات به نمايش بگذاريم.

بايد براي پرسپوليس ساختارسازي كنيم
وي افزود: آخرين هدف من در باشگاه پرسپوليس اين است كه ساختار و چارچوبي در اين تيم به وجود آورم كه هميشه با تكيه بر آن بتوانم به موفقيت‌هاي بزرگي دست يابم. متاسفانه دو باشگاه استقلال و پرسپوليس به خاطر تغييرات مديريتي و كادر فني براي آماده‌سازي كار بسيار سختي را در پيش رو دارند و اين ساختارسازي مي تواند در ايجاد تيمي بين‌المللي به پرسپوليس كمك كند. اين كار سخت اما شدني است و مطمئنا فردايي كه من و يا مصطفوي در باشگاه نباشيم پرسپوليس به عنوان تيم هميشگي و ماندني مي تواند از اين ساختار براي موفقيت‌هاي خود استفاده كند.

گل استقلال به پرسپوليس آفسايد بود
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با اشاره به اين موضوع كه همه مردم وقتي او را مي بينند به ضعف خط دفاع پرسپوليس در هفته‌هاي اخير اشاره مي كنند، تاكيد كرد: در بازي با استقلال ما با همين دفاع تنها چهار بار به تيم مقابل فرصت گل زدني داديم و حتي گلي كه خورديم آفسايد بود اما همه نوشتند دفاع پرسپوليس مشكل دارد. ما در فصل جاري با مشكلات مختلفي از جمله نرسيدن ITC آتسو، حضور شيري و محروميت مسعود زارعي و بسياري از مشكلات ديگر مواجه بوديم و در هر بازي نتوانستيم آن 11 بازيكن ايده‌ال خود را به ميدان بفرستيم.

سرماخوردگي باعث شد با استقلال مساوي كنيم
وي ادامه داد: قبل از ديدار با استقلال هم شيوع بيماري سرماخوردگي در بين كادر فني و بازيكنان به ما ضربه بدي زد اما ما آن را علني نكرديم تا بعضي‌ها فكر نكنند كه دنبال توجيه هستيم.

امسال هجومي بازي مي كنيم
قطبي با تشريح برنامه تيم فوتبال پرسپوليس در فصل جاري افزود: امسال ما مي‌خواهيم حمله كنيم و بازي سراسر هجومي را به نمايش بگذاريم كه اين موضوع باعث مي شود تا حدودي بازتر از گذشته بازي كنيم. تيم‌ها هم سعي مي كنند با استفاده از توپ‌هاي بلند و سرعتي با عبور از خط دفاع و هافبك ما به گل برسند.

مدافعان ايراني سنتي كار مي كنند
وي ادامه داد: متاسفانه در فوتبال ما مدافعان از روش سنتي براي دفاع استفاده مي كنند. آنها زماني كه توپ را از دست مي دهند به عقب مي آيند اما در فوتبال مدرن از همان نقطه كه توپ از دست رفت، دفاع شروع مي شود. البته مدافع ايراني عادت كرده است كه يارگيري تك به تك داشته باشند اما ما در اين مدت سعي كرده ايم دفاع منطقه اي را كه بسيار ساده و مفيد تر است به آنها آموزش دهيم.

در پايان فصل پرسپوليس بهترين خط دفاع را خواهد داشت
مربي پيشين تيم فوتبال كره جنوبي ادامه داد: مطمئن باشيد پرسپوليس در آخر فصل كمترين گل خورده را خواهد داشت زيرا من به اين دفاع ايمان دارم و بازيكنان دفاعي ما در آينده با تلاش بيشتر سعي در رفع نقاط ضعف خود مي كنند.

مطبوعات براي پرسپوليس احترام قائل نشدند
وي با انتقاد از فضاي حاكم بر مطبوعات كه احترام خاصي براي تيم قهرمان فصل گذشته قائل نشدند، خاطرنشان كرد: زماني كه آث ميلان در فينال ليگ قهرمانان اروپا طي يك نيمه سه بار دروازه اش به روي ليوپول باز شد و قهرماني را به اين تيم اهدا كرد، هيچ كس مدافعان اين تيم را مقصر اصلي ندانست اما در ايران تا يك تيم گل مي خورد دفاع را مقصر مي دانند يا اعلام مي كنند بايد بازيكن جديد خريداري شود. اين درست نيست كه پس از يك اشتباه سپهر حيدري تا واعظي را با مطالب خود بكشيم.

هدف بزرگ ما قهرماني آسياست
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس افزود: ما دفاعي مي خواهيم كه بازي سازي كند نه به اين فكر كند كه دفاع يعني لگد زدن، تكل زدن و دفع كردن بي مورد توپ. ما دفاعي مي خواهيم كه دو پا باشد و يا از دو پا بتواند استفاده كند زيرا براي رسيدن به هدف بزرگ‌مان كه قهرماني آسيا است بايد بازي سازي را از آخرين نقطه تيم خود آغاز كنيم كه اين موضوع اهميت حرفه‌اي را نمايان مي كند.

امسال با 70 امتياز قهرمان ليگ مي شويم
قطبي افزود: امسال هم قول قهرماني پرسپوليس با 70 امتياز را مي دهم البته نمي گويم 76 امتياز زيرا ممكن است دوباره فيفا 6 امتياز را از ما كم كند يا داوران پنالتي‌هاي ما را نگيرد اما قطعا ما امسال قهرمان خواهيم شد و قدم‌هاي بزرگي را براي كسب عنوان قهرماني در آسيا برمي داريم.

خليلي از عوامل قهرماني ما بود
وي در خصوص مشكلات خط حمله پرسپوليس تاكيد كرد: سال گذشته عملكرد خليلي يكي از عوامل قهرماني ما بود. وي كيفيت بالايي داشت كه در زدن ضربات آخر بسيارعالي عمل مي كرد و محشر بود اما امسال فوروارد هاي ما بايد شش ياهفت موقعيت گير به دست آورند تا گل بزنند. زماني كه تيمي جريان بازي را در اختيار دارد و نمي تواند ازموقعيت‌هايش استفاده كند اين احتمال وجود دارد كه حريف از يك موقعيت خود گل برتري را به ثمر برساند كه اين موضوع مي‌تواند براي ما مشكل ايجاد كند.

روزهاي خوبي در انتظار توره است
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در اين مورد افزود: توره بازيكن جوان، با كيفيت، سرعتي، سرزني است اما تنها مشكل وي نداشتن اعتمادبنفس است تا بتواند از موقعيت‌هاي خود به خوبي استفاده كند. وي همچنين با مصدوميت و مشكلات خانوادگي مواجه بوده است كه قطعا با پشت سر گذاشتن اين مشكلات، روزهاي خوبي را در خط حمله پرسپوليس پيش رو خواهد داشت.

دي كارمو زمينه‌ساز گل پرسپوليس در دربي شد
قطبي در مورد وضعيت دي كارمو اظهار داشت: بازيكني را در نظر بگيرد كه براي اولين بار از كشورش دور مي شود، بايد با يك فضا و فرهنگي جديد خودش را تطبيق دهد، 3 هفته ITC اش ديرتر مي رسد و تمريناتش براي حضور در سه بازي بيهوده مي شود، آن وقت پس از يك بازي به آن مهمي برايش مطالب بدي مي نويسند، فكر مي كنيد چه اتفاقي براي آن بازيكن رقم مي خورد؟ استفاده از وي در دربي كاري ريسكي بود و حتي تلاشش را انجام داد و با مشغول كردن مدافعان حريف زمينه‌ساز گل پرسپوليس شد.

دي كارمو براي پرسپوليس 10 گل مي زند
وي با بيان اينكه تمام وسائل شخصي دي كارمو پيش از ديدار با ابومسلم مفقود شد و از وسائل باقري براي اين ديدار استفاده كرد، تصريح كرد: دي كارمو در اين بازي يك پاس گل داد اما شما (خبرنگاران) از او راضي نيستيد. باور كنيد رونالدو زماني كه جوان بود ابتدا نتوانست در پي اس وي آيندهون خوب بازي كند اما به او فرصت دادند. مطمئن باشيد اگر رسانه‌ها صبر داشته باشند، قول مي دهم پائولو با تلاش و قدرت تمام كنندگي كه دارد تا پايان فصل حداقل مي تواند 10 گل براي پرسپوليس به ثمر برساند. اين موضوعي است كه در مورد ابراهيم توره هم صدق مي كند.

ظالمانه انتقاد نكنيد
وي با بيان اينكه از عملكرد ماته هم راضي بود و اگر وي با تيم جديدي قرارداد نمي بست، اجازه نمي داد از پرسپوليس برود افزود: من تنها از شما مي خواهم با صبر و تفكر بيشتر مطالب خود را بيان كنيد. اين ظلم است پس از يك شكست تا اين اندازه از بازيكنان انتقاد كنيد زيرا بايد به آنها فرصت داد و آن وقت درموردشان قضاوت كرد.

حرفه‌اي تر مديران را به نقد بكشيد
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس خاطر نشان كرد: قلم شما قدرت بالايي دارد و نوشته‌هاي شما تاثير زيادي در جامعه داشته است. درست است بعضي از مطالب اشتباه را مي توان تكذيب كرد اما اين خبر 24 ساعت ذهن جامعه را عوض كرده و تكذيب آن هم نمي تواند تاثيرات منفي آن را كاملا برطرف كند. من از شما مي خواهم حرفه‌اي تر مديران، مربيان و بازيكنان را به نقد بكشيد.
 پنجشنبه 25 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 168]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن