تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819422801




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ريز و درشت از فوتبال ايران


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: ريز و درشت از فوتبال ايران
سعيد بيات استارت زد
سعيد بيات هافبك فصل گذشته استقلال كه دچار مصدوميت شده و به همين خاطر از ليست بازيكنان كنار گذاشته شده بود، چند روزي است كه تمرينات انفرادي اش را آغاز كرده است.
بيات فصل گذشته در پست هافبك دفاعي درتركيب استقلال به ميدان رفت و توانسته بود خود را به عنوان يكي از پديده هاي رقابتهاي ليگ برتر معرفي كند. احتمالاً او در نيم فصل دوم آماده بازي مي شود.

مهدوي كيا: با كريمي صحبت مي كنم
مهدي مهدوي كيا در مورد خداحافظي علي كريمي از تيم ملي گفت: اين خبر من را شوكه كرد زيرا انتظار چنين تصميمي را نداشتم.
كريمي بازيكن بزرگي است و همچنان مي تواند به فوتبال ملي ايران كمك كند. در اين چند روز نتوانستم با او صحبت كنم، اما سعي مي كنم در روزهاي آينده وي را براي بازگشت به تيم ملي قانع كنم.

برگزاري جام حذفي
به اتحاديه فوتبال واگذار شد
مسؤولان فدراسيون فوتبال و اتحاديه باشگاههاي فوتبال در محل فدراسيون جلسه مشتركي برگزار كردند كه طي آن توافقاتي در راستاي رشد فوتبال كشور و مشاركت بيشتر باشگاهها صورت گرفت.
مهمترين موضوعات و ماده هاي اين توافقنامه كه به اجرا درخواهد آمد برگزاري رقابتهاي جام حذفي باشگاههاي كشور توسط اتحاديه فوتبال است.
همچنين اتحاديه در راستاي خصوصي سازي باشگاههاي فوتبال كشور تلاش خود را آغاز خواهد كرد.

كريمي: دست از سر من برداريد
هافبك تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: هر چه لازم بود در مورد تيم ملي گفته ام و بهتر است رسانه ها دست از سر من بردارند.
علي كريمي بعد از تمرين ديروز گفت: بهتر است ديگر براي انجام مصاحبه كسي به من رجوع نكند چون دوست ندارم حرفي بزنم و هر چه لازم بود، گفتم.
وي ادامه داد: با حرفهايي كه در روزهاي اخير زدم، بسيار تحت فشار قرار گرفتم، تا آنجايي كه فكر مي كنم اشتباه كردم كه حرف دلم را گفتم؛ ولي به هر حال صحبت كردم و اكنون ديگر بايد خبرنگاران دست از سر من برداشته و اجازه دهند به پرسپوليس فكر كنم.

خيرخواه به استيل آذين مي رود
با توجه به موافقت كادر فني با درخواست هدايتي، رئيس هيأت مديره باشگاه پرسپوليس و مالك باشگاه استيل آذين، فرهاد خيرخواه در صورت موافقت داريوش مصطفوي به تيم استيل آذين خواهد پيوست.

نوجوانان ايران به جام جهاني صعود كردند
تيم فوتبال نوجوانان ايران با پيروزي دوبرصفر مقابل سوريه در مرحله يك چهارم نهايي مسابقات قهرماني آسيا، به جام جهاني صعود كرد.گلهاي ايران را در اين مسابقه كاوه رضايي و پيام صادقيان به ثمر رساندند. ايران با اين پيروزي ضمن صعود به مرحله نيمه نهايي مسابقات قهرماني آسيا به جام جهاني صعود كرد.ملي پوشان كشورمان چهارشنبه به مصاف امارات ميروند.

هافبك استقلال به پاس همدان پيوست
حسين قنبري هافبك استقلال براي گذراندن خدمت سربازي با امضاي قرارداد رسمي و دوساله، به عضويت تيم پاس همدان درآمد.

نيكبخت: براي خودم نه
براي كريمي ناراحتم
هافبك پرسپوليس گفت: علي كريمي مي توانست براي تيم ملي مفيد باشد و در راستاي صعود تيم ملي به جام جهاني به كادر فني تيم ملي كمك كند.عليرضا نيكبخت واحدي افزود: من آن قدر كه براي كريمي ناراحتم، براي دعوت نشدن خودم ناراحت نيستم.

پگاه گيلان به داماش ايرانيان واگذار شد
مدير عامل باشگاه پگاه گيلان گفت: استاندار گيلان به من اطلاع داد كه اين باشگاه به داماش ايرانيان واگذار شده است.اسماعيل شاد اظهار داشت: مركز داماش ايرانيان در رودبار است و عابديني مديرعامل اسبق پرسپوليس با اين باشگاه همكاري مي كند و من اطلاعاتي بيشتر در اين خصوص ندارم؛ اما همين كه پگاه در استان گيلان ماند، باعث خوشحالي است.
شجاعي:
كره شمالي حريف سختي است
بازيكن ايراني تيم اوساسوناي اسپانيا گفت: در آستانه بازي مقابل كره شمالي انسجام خوبي در تيم ملي ايجاد شده است.
مسعود شجاعي اظهار داشت: چند روزي است كه به تمرينات تيم ملي ملحق شده ام و با وجود خستگي اوليه اكنون شرايط بسيار خوبي را پيدا كرده ام و خوشبختانه هر روز كه از تمرينات مي گذرد، انسجام بازيكنان و شناخت آنها از يكديگر بيشتر مي شود و تيم ما در آستانه بازي مقابل كره شمالي در شرايط بسيار خوبي قرار دارد.
وي درباره بازي مقابل كره شمالي نيز گفت: كره شمالي تيم خوبي است و تاكنون نيز نتايج خوبي گرفته است. اين تيم، كره جنوبي را متوقف ساخته است و بي ترديد حريف سرسختي براي ما خواهد بود، اما اميد زيادي داريم كه در ورزشگاه آزادي اين تيم را شكست دهيم.

نفريه:
استقلال تا دو سال ديگر
خودكفا مي شود
عضو هيأت مديره باشگاه استقلال تهران گفت: با برنامه ريزيهايي كه انجام داده ايم باشگاه تا دو سال آينده از نظر مالي خودكفا مي شود.
محمد سعيد نفريه در خصوص ساخت كمپ باشگاه استقلال اظهار داشت: در حال حاضر مشغول انجام عمليات خاكبرداري هستيم و پيمانكار، كار خود را انجام مي دهد. به شايعاتي نيز كه برخي رسانه ها مطرح مي كنند اهميتي نمي دهيم زيرا ساخت و ساز تخصص ماست و مدعي هستيم در اين زمينه مثل ما در ورزش كمتر وجود دارد. قسط اول را هم زماني كه پيمانكار بخواهد از طريق سازمان تربيت بدني در اختيارش قرار مي دهيم.

نظري جويباري:
خبر استعفايم كذب است
علي نظري جويباري سرپرست تيم فوتبال استقلال درباره اينكه گفته مي شد قصد استعفا از سمت خود را داشته است، اظهار داشت: در كارم با كسي تعارف ندارم و اگر نخواهم بمانم، مي گويم و در حال حاضر در اين تيم كارم را دنبال مي كنم.
وي با بيان اينكه همچنان سرپرست استقلال است، افزود: در اين باره با واعظ آشتياني هم حرف زده ام و پيش از اين هم ايشان گفته بود كه من بايد با قدرت به كارم ادامه دهم و تا زماني هم كه در اين تيم هستم، در خدمتشان مي مانم.

شروع تمرينات پرسپوليس
با حضور بادامكي
تمرين تيم فوتبال پرسپوليس تهران صبح ديروز با حضور حسين بادامكي و زير نظر افشين قطبي برگزار شد.
* مهدي واعظي به دليل مصدوميت، پس از صحبت با قطبي، با لباس شخصي نظاره گر تمرين بود.
* كريمي، باقري و ماركو غايب بودند.
* محمود ياوري مربي تيم فوتبال راه آهن از نزديك نظاره گر تمرين قرمزپوشان بود و دقايقي با افشين پيرواني، محمود خوردبين و قطبي به گفتگو پرداخت.
* مجتبي شيري، الونگ الونگ و فرانك آتسو پس از 10 دقيقه تمرينات گروهي، به صورت اختصاصي تمرين كردند.
* مسعود زارعي به دليل مصدوميت به طور اختصاصي زير نظر زرينه تمرين كرد.
* حسين بادامكي پس از دو ماه دوري از ميادين، در تمرينات گروهي شركت كرد.

هاشمي:
امكان انتقال پگاه به استان ديگر وجود ندارد
مسؤولان هيأت فوتبال استان گيلان ديروز اعلام كردند، سران پگاه به دليل مشكلات مالي قصد واگذاري امتياز باشگاه را به استان ديگري دارند.
كيومرث هاشمي معاون ورزش قهرماني سازمان تربيت بدني در واكنش به اين خبر اعلام كرد: از نظر قانوني امكان واگذاري باشگاه پگاه به استان ديگر وجود ندارد، البته ما نمي خواهيم در چارچوب مقررات اداري با اين باشگاه برخورد كنيم، بلكه قصد حمايت از اين باشگاه و مردم فوتبال دوست گيلان و شهر رشت را داريم. امروز(ديروز) صبح نيز براي نخستين مرتبه شنيدم كه پگاه قصد واگذاري به استان ديگر را دارد كه چنين مسأله اي امكان پذير نيست.

آناليزور استقلال به جاي قلعه نويي به برزيل رفت
رضا رجبي، آناليزور باشگاه استقلال، به نمايندگي از كادر فني استقلال به برزيل رفت تا بتواند از نزديك مهاجمان برزيلي را زير نظر بگيرد و بازيكني را كه براي اين تيم مناسب است، به ايران بياورد.
قرار بود امير قلعه نويي خود به برزيل برود؛ اما به دليل عدم صدور رواديد و طولاني بودن اين سفر، رجبي جاي او رفت.

پيام ميزبان اتحاديه فوتبال!
مديران باشگاههاي فوتبال به همراه اعضاي هيأت رئيسه فدراسيون و سازمان ليگ اواخر مهرماه به مشهد مي روند تا برگزار كننده جلسه بعدي اتحاديه فوتبال باشند.
اين جلسه به ميزباني باشگاه پيام خراسان و با حضور نزديك به 90 ميهمان برگزار مي شود.

شكوهي طي روزهاي آينده مي آيد
تغييرات اساسي در مديريت ابومسلم
به گزارش برنا، با تصميم بني اسد مديرعامل ابومسلم سه سازمان ورزشي، اقتصادي و فرهنگي به زودي فعاليت خود را در اين باشگاه آغاز خواهند كرد.
گفته مي شود، حسين شكوهي مدير كل سابق تربيت بدني خراسان به عنوان رئيس سازمان ورزشي برگزيده شده و طي روزهاي آينده مشغول به كار خواهد شد.
در صورت اضافه شدن شكوهي، تصميمات ورزشي باشگاه با شكوهي خواهد بود و ديگر بني اسد دخالتي در تصميمات ورزشي ندارد.

خبر شكايت استقلال از فردوسي پورتكذيب شد
يكي از مديران باشگاه استقلال تهران كه تمايلي نداشت، نامش فاش شود، گفت: متأسفانه به اشتباه خبرهايي درخصوص شكايت استقلال از عادل فردوسي پور عنوان شده كه به هيچ وجه صحت ندارد و قصد انجام چنين كاري را نيز نداريم.
گفتني است واعظ آشتياني مدير عامل استقلال هم از انتشار چنين اخباري ابراز تعجب نمود.

محروميت سنگين در انتظار يك استقلالي!
بيژن كوشكي، آرش برهاني و حسين كاظمي سه بازيكن استقلال هستند كه امروز به همراه علي نظري جويباري در كميته انضباطي حاضر مي شوند تا پاسخگوي سؤالهاي مجتبي شريفي باشند.
خبرهايي رسيده حكايت از آن دارد كه محروميتي سنگين در انتظار يكي از بازيكنان استقلال است.

آخرين اولتيماتوم پرسپوليس به ماركو
در شرايطي كه باشگاه پرسپوليس به تمامي تعهدات خود در خصوص ماركو دستيار برزيلي افشين قطبي عمل كرده، اما اين مربي به بهانه فوت پدرش همچنان در برزيل به سر مي برد كه اين موضوع باعث ناراحتي مسؤولان پرسپوليس شده است.باشگاه پرسپوليس نيز طي چند روز گذشته براي حضور ماركو در ايران آخرين ضرب الاجل را صادر كرد و ماركو بايد براساس آخرين ضرب الاجل طي امروز يا فردا وارد ايران شود.
مجيد فرخزادي سخنگوي هيأت مديره باشگاه پرسپوليس با تأييد اين خبر گفت: ما آخرين ضرب الاجل را به او داديم و اگر وي طي امروز يا فردا وارد ايران نشود تصميم جدي و جديد اتخاذ مي كنيم.

استيل آذين حريف تداركاتي استقلال
شاگردان امير قلعه نويي عصر امروز و در ورزشگاه دستگردي ميزبان تيم دسته اولي استيل آذين هستند
به همين دليل تمرين صبح امروز استقلال لغو شد. اين تنها بازي تداركاتي آبي پوشان پايتخت قبل از بازي معوقه هفته پنجم برابر برق شيراز است.
 دوشنبه 22 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 188]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن