تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815513764




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چند خبر از شهر تهران/ بازديد برج ميلاد فقط از طريق ثبت نام اينترنتي امكان پذير است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: چند خبر از شهر تهران/ بازديد برج ميلاد فقط از طريق ثبت نام اينترنتي امكان پذير است
روابط عمومي شركت يادمان سازه شهرداري تهران در اطلاعيه اي اعلام كرد: بازديد از برج ميلاد ،‌ فقط از طريق ثبت نام اينترنتي امكان پذير است.


* ثبت نام جهت بازديد از پروژه ملي برج ميلاد ، تنها از طريق سايت http://www.tehran.ir صورت مي گيرد و شهروندان مي توانند با مراجعه به اين سايت ضمن ثبت نام تا دهه مبارك فجر به صورت رايگان از اين سازه عظيم ديدن كرده و از تماس با شركت يادمان سازه و حضور در محل برج ميلاد خودداري كنند.
در بخش ديگري از اين اطلاعيه آمده است : هموطناني كه از طريق اين سايت ثبت نام خود را تكميل كرده، بر اساس اولويت ثبت نام و قرعه كشي براي بازديد از برج ميلاد دعوت خواهند شد.
همچنين پس از دهه مبارك فجر، فروش بليط براي بازديد عمومي از پروژه آغاز خواهد شد.
***
* معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران با اشاره به تاخير نسبتا زياد در تردد خودروها و اتوبوس هاي تندرو در تقاطع خيابان انقلاب با پيچ شميران و خيابان روشندلان، گفت: براي تسهيل ترافيك خيابان انقلاب، پل روگذري در حد فاصل اين دو تقاطع ايجاد خواهد شد تا اتلاف وقت براي تردد در اين قاطع ها به حداقل برسد.
سيد جعفر تشكري هاشمي اظهارداشت: احداث اين پل سبب كاهش قابل توجه تاخيرها و بار ترافيكي خيابان انقلاب، خيابان شريعتي در مسير شمال به جنوب و خيابان روشندلان مي شود، ضمن آنكه حركت اتوبوس هاي تندرو را سرعت مي بخشد و زمان سفر در اين خط را كاهش مي دهد.
وي با بيان اينكه طول اين پل حدود 850 متر و عرض آن حدود 16 متر است، افزود: مسير ويژه تردد اتوبوس هاي تندرو بر روي اين تقاطع غير همسطح، در لاين وسط خواهد بود و خودروهاي شخصي نيز مي توانند از طرفين تردد كنند.
معاون شهردار تهران با اشاره به اينكه در ساخت اين تقاطع غير همسطح نمي توان به يكباره تمام منطقه را درگير كرد، گفت : ابتدا بايد فونداسيون در تقاطع روشندلان به اتمام برسد و شرايط براي نصب پايه و ستون هاي پل فراهم شود تا با بازگشايي اين بخش از خيابان ادامه كار در تقاطع پيچ شميران دنبال شود به همين دليل عمليات ساخت كمي زمان بر خواهد شد.
***
* آموزش هاي اجتماعي به كودكان و نوجواناني ارائه مي شود كه به اعتقاد مديريت شهري تهران در آينده از اعضاي شوراي شهر و شهرداران مناطق و يا شهروند خوبي خواهند شد.
محمد ناري ابيانه مدير كل آموزش و مشاركت هاي اجتماعي شهرداري تهران با بيان اين مطلب، گفت: طي سه سال گذشته در حوزه آموزش و مشاركت هاي اجتماعي، شهروندان را بر اساس مشخصه هاي رفتاري به گروه هاي ويژه اي تقسيم كرديم كه كودكان و نوجوانان سهم قابل توجهي در اين تقسيم بندي دارند .
وي افزود: علاوه بر شهروندان صفر تا 4 سال كه در قالب طرح غنچه هاي شهر قرار دارند و يك جمعيت 150 هزار نفري را شامل مي شوند طرح هاي ويژه اي نيز براي شهروندان 5 تا 11 سال و 12 تا 15 سال در حال برنامه ريزي است.
ناري ابيانه تصريح كرد : 5 تا 11 ساله ها شهردار خانواده هستند و اين گروه 300 هزار نفري وظايف شهرداري را در مقياس خانواده، موضوعاتي مانند زباله، حفظ فضاي سبز، رعايت نظافت و بهداشت و مسائل حمل و نقل و ترافيك خانواده پيگيري مي كنند.
مدير كل آموزش و مشاركت هاي اجتماعي شهر تهران افزود: يكي ديگر از طرح هايي كه با جديت در حال پيگيري و اجراست طرح شهردار مدرسه براي جمعيتي بالغ بر 500 هزار نفر از دانش آموزان شهر تهران است كه وظيفه آنان فراگيري آموزش هاي مرتبط با ماموريت هاي شهرداري در حفظ و نگهداري شهر و شهروندان و اجراي آنها در مقياس مدرسه و تا شعاع 500 متري اطراف آن است.
***
*‌ نخستين گردهمايي نظام پيشنهادهاي كاركنان اداره كل املاك و مستغلات شهرداري تهران برگزار شد.
"مراد كردي" دبير نظام پيشنهادهاي شهرداري تهران در اين نشست با اشاره به اين كه طرح نظام پيشنهادها بر اساس تكليفي كه از سوي شهردار تهران به معاونت مالي اداري محول شده، اجرا مي شود، گفت: نظام اداري و اجرائي شهرداري تهران يك نظام سنتي و تقريباً 100 ساله است و اين نظام بر اساس تغييرات تدريجي و كمي قوانين و مقررات و شيوه‌هاي اداري مختلف ايجاد شده است .
وي ادامه داد: نظام پيشنهادها با كمك گرفتن از توانمندي هاي كاركنان شهرداري كه سابقه طولاني دارند تلاش خواهد كرد كه فاصله هايي را كه بين كارشناسان و مديران در ساليان متمادي به وجود آمده، پوشش دهد.
كردي خاطرنشان كرد: اين طرح در راستاي بهبود اجراي سيكل نظام اداري انجام مي شود و در آن با استفاده از توانمندي هاي جمعي در جهت بهبود اهداف و تحقق ماموريت ها حركت مي شود، به طوري كه همه كاركنان مديريت كنند و همگي سيستم را اداره كنند.
دبير نظام پيشنهاد ها با اشاره به اين كه از افراد ارائه دهنده پيشنهادهاي برتر قدرداني مي شود و اين پيشنهادها در مجامع، جلسات و سمينارهاي مختلف مطرح مي‌شود، گفت: مقولات منابع انساني، رفاه و مسائل رفاهي سيستم، كاهش هزينه ها و افزايش درآمد و منابع جديد درآمدي از موضوعات مهمي است كه كاركنان درباره آن مي توانند به ارائه پيشنهاد بپردازند.
 يکشنبه 21 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن