تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816245170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آشنایی با لیگ های شبیه سازی در مسابقات روبوکاپ


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: لیگ شبيه سازی مربی فوتبال

مسابقه شبيه سازی مربی فوتبال، يک ليگ جنبی رقابتهای شبيه سازی است، که در آن نرم افزارهای هوشمندی که به عنوان مربی آماده شده اند، با استفاده از يک زبان استاندارد (Coaching Language) قادر خواهند بود با تيمهای مختلف کار کنند، و آنها را رهبری و هدايت نمايند. تحقيقات در اين رشته، بر مدلسازی رفتار حريف و سازگار شدن Online متمرکز است. اين نرم افزارها (مربی ها) ميتوانند به دو صورت عمل نمايند: بررسی و تجزيه و تحليل بازيهای قبلی، و تجزيه و تحليل و سازگار شدن در حالی که بازی در حال انجام است.

لیگ شبيه سازی سه بعدی فوتبال

اين رشته، بر مبنای سيستم شبيه سازی که در سمپوزيوم بين المللی ربوکاپ در سال 2003 معرفی گرديد به راه افتاده است. قرار است قابليتهای بسيار زيادتری به Server شبيه ساز سه بعدی اضافه گردد. نرم افزارها و مستندات مرتبط از طريق Sourceforge قابل دسترسی است.

لیگ توسعه شبيه ساز سه بعدی فوتبال

با توجه به اينکه رشته شبيه سازی سه بعدی فوتبال هنوز در ابتدای راه است، مسابقه جنبی ديگری در کنار ليگ شبيه سازی فوتبال راه افتاده است، که شرکت کنندگان ايده های خود را برای افزودن قابليتهای جديد به Server شبيه ساز سه بعدی فوتبال برای سايرين مطرح مينمايند. در پايان به برترين ايده ها (بنا به نظر اکثريت) جوايزی اهدا ميشود.

لیگ شبيه سازی دوبعدی فوتبال

در اين رشته که از جمله قديمی ترين رشته های مسابقات جهانی ربوکاپ است، تيمهايی متشکل از 11 برنامه نرم افزاری هوشمند با استفاده از يک نرم افزار Server به نام RoboCup Soccer Server که از سايت رسمی شبيه ساز ربوکاپ قابل دسترسی است، با هم به رقابت ميپردازند.

لیگ شبیه سازی امداد و نجات

پروژه شبیه سازی امداد روبوکاپ یکی از زمینه های تحقیقاتی – کاربردی جدید روبوکاپ است که هدف اصلی آن ایجاد یک سیستم پشتیبانی تصمیم اضطراری است. با استفاده از جمع آوری اطلاعات مربوط به بلای طبیعی رخ داده (زلزله)، پیشبینی، نقشه ریزی و سرانجام یک واسط کاربر ایجاد چنین سیستمی امکان پذیر می باشد. برای شبیه سازی، یک محیط شبیه سازی فاجعه شهری که روی شبکه ای از رایانه های متصل به هم کار می کند، ساخته شده است. در این دنیای شبیه سازی شده، عامل های ناهمگون مانند آتش نشان ها، فرماندهان، قربانیان، داوطلبان، و غیره عملیات جستجو و نجات را هدایت می کنند. امدادگران انسانی می توانند از این شبیه ساز به عنوان زیربنا و پایه سیستم شبیه ساز مورد نظر خود استفاده کنند و سپس ویژگیهای مورد نظر خود را با اضافه کردن ماژول های مورد نیاز به شبیه ساز به سیستم اضافه کنند. این پروژه موضوعات تحقیقاتی پیشرفته در زمینه های مختلفی را در بر می گیرد. به عنوان مثال در زمینه هوش مصنوعی و رباتیک، استراتژی رفتار (برای مثال برنامه ریزی چندعاملی، برنامه ریزی بلادرنگ، ناهمگونی عاملها، و غیره) یکی از مسایل پیچیده موجود می باشد. نتایج پژوهش های انجام شده در پروژه شبیه سازی امداد روبوکاپ در اختیار همگان قرار می گیرد. همه ساله افراد زیادی با هدف پژوهش، سرگرمی، و آموزش در این مسابقات شرکت می کنند. طیف گسترده ای از قسمت های مختلف این فناوری در ایجاد یک سیستم اجتماعی ایمن تر در آینده قابل استفاده خواهد بود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن