تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812621554




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در ديدار فرمانده انتظامي قم با چند تن از مراجع و علما در قم مطرح شد تاكيد بر حفظ امنيت و مقابله جدي با مفاسد اجتماعي


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: در ديدار فرمانده انتظامي قم با چند تن از مراجع و علما در قم مطرح شد تاكيد بر حفظ امنيت و مقابله جدي با مفاسد اجتماعي
بخش خبري شهرستان : فرمانده انتظامي قم به همراه جمعي از مسئولان انتظامي استان به مناسبت گراميداشت هفته انتظامي با چند تن از مراجع تقليد و علماي شهر قم ديدار و از رهنمودهاي آنان بهره مند شدند.
اين خبر حاكي است آيت الله صافي گلپايگاني در ديدار فرمانده انتظامي استان قم گفت : « نيروي انتظامي شغل مقدسي است مردم اين شغل و لباس را محترم مي شمارند.
آيت الله « صافي گلپايگاني » افزود : عالم براساس نظام خلق شده است و انسان نيز بايد زندگي اش را براساس نظم و انضباط تنظيم كند.
ايشان بااشاره به وظيفه نيروي انتظامي در ايجاد و حفظ نظم و امنيت در جامعه اظهارداشت : در هر جامعه اي كه امربه معروف و نهي ازمنكر زنده باشد رستگاري و امنيت در آن جامعه بيشتر است نيروي انتظامي بايد بر مبناي قانون جرائم را كنترل و از منهيات و منكرات در جامعه جلوگيري كند.
ايشان اضافه كرد : تامين و حفظ نظم و امنيت در جامعه فقط برعهده نيروي انتظامي نيست بلكه آحاد مردم . خانواده مدرسه راديو و تلويزيون دستگاه قضائي و... بايد طوري عمل كنند كه امنيت مطلوب در جامعه برقرار شود.
آيت الله صافي گلپايگاني خاطرنشان كرد : « نيروي انتظامي شغل مقدسي است شما كاركنان نيروي انتظامي بايد بدانيد براي خدا كار مي كنيد و عمال دين هستيد هرچه خلوص نيتتان بيشتر باشد به خدا مقرب و به امام زمان (عج ) نزديكتريد چه بسا پليسي به واسطه خلوص نيتش از مرجع تقليد هم به خداوند مقرب تر باشد.
آيت الله نوري همداني نيز در ديدار فرمانده انتظامي استان قم كه به مناسبت گراميداشت هفته ناجا صورت گرفت گفت : هدف از بعثت انبيا الهي ساختن انسان و جامعه و محيطي پاك و با فضيلت است . اسلام عنايت دارد هم انسان ها ساخته شوند و هم محيط زندگي شان .
ايشان ادامه داد : در فراهم كردن محيط مورد نظر اسلام بيشترين وظيفه بر عهده قواي انتظامي است نقش شما عزيزان در ايجاد و تامين امنيت بسيار مهم است و اين توفيق الهي است كه در بين همه كارها و مسئوليت ها اين كار به شما محول شده است و شما هم شايستگي داشته ايد كه اين مهم را قبول كرده ايد.
آيت الله نوري همداني افزود : چون شهر قم خواستگاه مبارزه با طاغوت و استكبار بوده است دشمنان نيز سعي مي كنند بيشترين اخلال را در شهر قم ايجاد كنند ولي الحمدلله به همت شما عزيزان نيروي انتظامي امنيت فكري مالي عرضي و ناموسي در قم برقرار است .
ايشان در پايان فرماندهان و مسئولان انتظامي را به اخلاص در عمل و تواضع در برابر مردم و برخورد توام با عطوفت و مهرباني توصيه كرد.
در ابتداي اين ديدارها سردار « خورشيدوند » فرمانده انتظامي استان قم ضمن ارائه گزارش عملكرد شش ماه گذشته پليس استان گفت : هفته ناجا فرصتي براي ارتباط مستقيم مردم با فرماندهان و مسئولان انتظامي و آگاهي آنها از اقدامات و عملكرد پليس و جلب مشاركت هاي مردمي در جهت پيشبرد اهداف و برنامه هاي نيروي انتظامي است .
وي بااشاره به اجراي طرح ارتقا امنيت اجتماعي پاكسازي مناطق آلوده و جرم خيز و كنترل نامحسوس جاده ها و معابر ادامه داد : خوشبختانه با افزايش همكاري مردم با پليس ارتباط و تعامل دستگاه هاي ذيربط و اجرائي كردن نقطه نظرات مراجع عالي قدر شاهد كاهش رشد جرائم و افزايش كشف جرم و دستگيري مجرمان كاهش تلفات انساني در جاده ها و محورهاي مواصلاتي و در نهايت افزايش رضايت عمومي مردم از نيروي انتظامي هستيم .
اين خبر حاكي است آيت الله مقتدايي مدير حوزه علميه قم نيز با ارسال پيامي هفته نيروي انتظامي را به نيروهاي پرتلاش آن تبريك گفت . در قسمتي از اين پيام آمده است : گرچه نمي توان با آمار و ارقام سطح وسيع عملكرد مسئولان و فداكارانه نيروي انتظامي را برشمرد اما ملت قدرشناس ايران اسلامي فرزندان غيور و سلحشوري كه با تمام توان آسايش و آرامش جامعه را به ارمغان مي آورند بخوبي مي شناسند و قدردان تلاش هاي طاقت فرساي آنها هستند.
اميد است با رهنمودهاي فرماندهي معظم كل قوا و حسن تدبير و دورانديشي فرماندهان عزيز نيروي انتظامي و در سايه تعامل سازنده نيروي فرهنگي و عقيدتي توطئه هاي دشمنان خنثي و جامعه اسلامي همچنان از آسايش و آرايش كامل برخوردار باشد.
همچنين آيت الله محمدجواد فاضل لنكراني با ارسال پيامي فرارسيدن هفته نيروي انتظامي را تبريك گفت . در قسمتي از پيام ايشان آمده است : خداوند را سپاسگزاريم كه در سايه حكومت اسلامي امنيت و نظمي را كه مورد اراده حق تعالي است تا حدي در ميان جامعه ما به دست بندگان صالح و سختكوش خود ايجاد فرمود.
نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران كه عهده دار برقراري نظم و امنيت است و اين دو عنوان بسيار اصيل و مقدس بر جبين زيباي او مي درخشد. امروز مفتخر است كه امنيت و نظام را در سايه دين و به عنوان مقررات نظام اسلامي دنبال مي كند مسئولين محترم اين نهاد و مردم عزيز و انقلابي ما نظم و امنيت موجود در جامعه را پرتوي از حكومت اسلامي مي دانند.
 جمعه 19 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 314]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن