تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر باطل با حق درنياميزد، بر حقيقت جويان پوشيده نمى مانَد و اگر حق با باطل آميخته ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819679241




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار دامغان: تامين امنيت مهم‌ترين وظيفه نيروي انتظامي است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار دامغان: تامين امنيت مهم‌ترين وظيفه نيروي انتظامي است
خبرگزاري فارس: فرماندار شهرستان دامغان تامين امنيت را مهم‌ترين وظيفه نيروي انتظامي دانست.


به گزارش خبرگزاري فارس از دامغان، محمدرضا البرزي صبح امروز در نشست مشترك نيروهاي نظامي و انتظامي شهرستان دامغان كه به مناسبت هفته نيروي انتظامي برگزار شد، گفت: تلاش مستمر و شبانه‌روزي نيروهاي نظامي و انتظامي كشور قابل تحسين است.
وي تصريح كرد: جمهوري اسلامي ايران به بركت جانفشاني‌ها، ايثارگري‌ها و روحيه شهادت‌طلبي نيروهاي نظامي و انتظامي از امنيت پايدار برقرار است و با اين وجود، هيچ خطري اين كشور را تهديد نخواهد كرد.
فرماندار شهرستان دامغان به وظايف سخت و دشوار نيروي انتظامي در ابعاد برقراري و حفظ ثبات امنيت در كشور اشاره كرد و افزود: نيروي انتظامي بايد با افراد بدحجاب، شرور و قاچاقچيان مواد مخدر مقتدرانه برخورد كند.
وي با بيان اينكه تمام دستگاه‌هاي اجرايي در برقراري امنيت دخيل هستند، اظهار داشت: كوچك‌ترين غفلت در برقراري امنيت مي‌تواند ضربات جبران‌ناپذيري را به پيكره نظام وارد كند.
فرماندار دامغان تامين امنيت در جامعه و حفاظت از امنيت ايجاد شده را از وظايف اصلي نيروي انتظامي و ديگر مسئولان اجرايي دانست و افزود: برقراري امنيت در جامعه تنها به عهده نيروي انتظامي نيست و بحث امنيت زيرساخت هايي دارد كه ريشه‌هاي آن را بايد در تمام جامعه جستجو كرد.
وي با بيان اينكه تمام دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان، استان و كشور در ايجاد امنيت و امن كردن كشور به صورت بنيادي نقش دارند، از مسئولان اجرايي شهرستان دامغان خواست تا مقوله امنيت را جدي بگيرند و از امنيتي كه نيروي انتظامي براي مردم در جامعه فراهم كرده است هوشيارانه مراقبت كنند.
البرزي گفت: ما با تمام توان، پيشتيبان نيروهاي انتظامي بوده و با اين نيرو در برقراري امنيت از شكل سنتي به شكل مدرن موافق هستيم.
فرمانده انتظامي شهرستان دامغان نيز در اين ديدار برقراري امنيت و كشف سرقت را از عمده فعاليت‌هاي نيروي انتظامي دانست و گفت: كشفيات در اين دو بخش در شهرستان دامغان سير صعودي دارد.
رضا حسيني تعامل بيشتر بسيج، سپاه و نيروي انتظامي را در برقراري امنيت و آسايش در جامعه خواستار شد و افزود: اگر اين نيروها به صورت مستمر با اين ناجا همكاري كنند، در زمينه پيشگيري از وقوع جرائم هيچگونه نگراني نخواهيم داشت.
وي از نصب دوربين‌هاي مدار بسته در پارك‌ها، اماكن عمومي و محل‌هاي پرتردد شهرستان دامغان به منظور جلوگيري از رخداد جرم و جنايت خبر داد و گفت: اين اقدام به زودي با مشاركت شهرداري و شوراي شهر صورت مي‌گيرد.
حسيني از فرماندار دامغان خواست با توجه به مسائل و مشكلات پيش روي ناجا، از نيروهاي نظامي و انتظامي حمايت كند.
انتهاي پيام/ش
 جمعه 19 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن