تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815257873




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

Advanced Audio Recorder 6.0.2 - ضبط پیشرفته صدا


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی دی:

 
Advanced Audio Recorder

Advanced Audio Recorder يک راه حل ايده آل براي ضبط، ويرايش و تبديل فايل هاي صوتي مي باشد. اين برنامه شامل کليه چيزهايي که شما براي ايجاد صداهاي ضبط شده و سي دي هاي صوتي با کيفيت عالي نياز داريد، مي باشد. که عبارتند از ابزارهاي حرفه اي براي ضبط، تجزيه و ويرايش. رابط کاربري اين نرم افزار بر پايه سرعت، دقت و استفاده آسان طراحي شده است.
Advanced Audio Recorder مي تواند هر صدايي که از ميان خطوط کارت صداي کامپيوترتان عبور کند را ضبط کند. براي مثال: شما مي توانيد صدايي که در حين اجراي يک برنامه خارجي ايجاد شده، صداها از طريق ميکروفن، يک LP خارجي، کاست، سي دي يا دي وي دي پلير، راديو و ... را ضبط کنيد.

خصوصيات کليدي Advanced Audio Recorder:
   کيفيت سي دي هاي ضبط شده: با استفاده از موتور صداي قدرتمند، اين نرم افزار صداها را با کيفيت عالي توليد مي کند.
   ضبط کننده قدرتمند: اين نرم افزار مي تواند هر سيگنالي که از طريق کارت صوتي تان پخش مي شود را به فرمت فايل هاي Mp3, Wma, Ogg و يا Wav ضبط کند.
   امکان ويرايش فايل هاي صوتي: اين نرم افزار مي تواند فايل هاي صوتي مورد نظرتان را از طريق برش دادن، کپي کردن، انتقال دادن، حذف بخش هاي زائد و افکت هاي گوناگون ويرايش کند.
•   رابط کاربري آسان: اکثر توابع و کارها تنها با يک کليک ساده موس و يا انتخاب از طريق منو مي توانند اجرا شوند. اين نرم افزار مي تواند به طور خودکار فرمت فايل هاي صوتي که کارت صدايتان پشتيباني مي کند را کشف کرده و سپس پارامترهاي اين برنامه را براي دستيابي به بهترين کارايي ممکن تنظيم کند.
 


Advanced Audio Recorder
دانلود Advanced Audio Recorder 6.0.2 (لینک مستقیم)
 

Advanced Audio Recorder
دانلود Advanced Audio Recorder 6.0.2 (سرور Rapidshare)
 

Advanced Audio Recorder
14 MB


Advanced Audio Recorder
www.p30day.com











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی دی]
[مشاهده در: www.p30day.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 235]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن