تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820986854




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انتخابات هيات منصفه مطبوعات در راه است بيژن مقدم، نامزد انجمن روزنامه‌نگاران


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: انتخابات هيات منصفه مطبوعات در راه است بيژن مقدم، نامزد انجمن روزنامه‌نگاران
جام جم آنلاين: انجمن روزنامه نگاران مسلمان با صدور اطلاعيه‌اي اعلام كرد كه در انتخابات نماينده مديران مسئول در هيات منصفه مطبوعات حضوري فعال خواهد داشت و در آن، از نامزدي "بيژن مقدم" مديرمسئول روزنامه "جام جم" حمايت مي كند.


در اين اطلاعيه كه امروز چهارشنبه انتشار يافت، آمده است:"پيروي مسائل مطروحه در جلسات هيات مديره انجمن روزنامه نگاران مسلمان در مورد انتخاب نماينده مديران مسئول در هيات منصفه مطبوعات و پس از بحث و بررسي پيرامون نامزدهاي اين انتخابات و همچنين رايزني با چهره‌هاي باسابقه حوزه رسانه‌هاي مكتوب ،اين انجمن با توجه به مواضع اصولي و حضور در عرصه‌هاي مختلف انقلاب اسلامي ،بيش از دو دهه سابقه فعاليت مطبوعاتي و رسانه‌اي و مدير مسئولي پر شماره ترين روزنامه كشور از نامزدي آقاي بيژن مقدم مدير مسئول روزنامه جام‌جم در اين انتخابات حمايت مي كند."

انتخابات تعيين نماينده مديران مسئول مطبوعات كشور براي عضويت در دوازدهمين دوره هيئت نظارت بر مطبوعات،ساعت 15 روز پنجشنبه 18 مهر ماه جاري در تالار رودكي برگزار مي‌شود و به گفته عليرضا ملكيان معاون امور مطبوعاتي و اطلاع رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، 51 نفر از مديران مسوول نشريات در اين انتخابات با يكديگر به رقابت خواهند پرداخت.

انجمن روزنامه نگاران مسلمان در اطلاعيه اش، "از همه كساني كه احساس وظيفه كرده و در اين انتخابات به عنوان نامزد شركت كرده‌اند، تقدير و تشكر" كرده است.

اين تشكل صنفي همچنين با اداي احترام به ديگر نامزدها "خصوصا عزيزان همفكري كه با حضور در اين عرصه بار ديگر احساس وظيفه نسبت به آرمان‌هاي انقلاب اسلامي را به نمايش گذاشتند،" از همه مديران مسئول نشريات و روزنامه ها خواسته است تا با حضور پرشور خود در اين انتخابات و گزينش نامزد اصلح بر دفاع از حقوق مطبوعات و اهالي قلم و اصحاب رسانه تاكيد كنند.

بنا به اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، انتخابات 18 مهر با حضور اكثريت مطلق مديران مسوول نشريات رسميت مي‌يابد و چنانچه تعداد حاضران به حد نصاب قانوني نرسد، مرحله بعدي انتخابات در تاريخ دوم آبان ماه امسال برگزار خواهد شد.

بر اساس آئين نامه برگزاري انتخابات تعيين نماينده نشريات در هيئت نظارت بر مطبوعات، داوطلبان پيش از راي‌گيري از امكان اعلام برنامه‌هاي خود به طور برابر برخوردار خواهند شد.

به گفته معاونت امور مطبوعاتي و اطلاع‌رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي،‌در اين دوره از انتخابات با انصراف دو نفر از داوطلبان 51 مدير مسئول به رقابت مي‌پردازند كه در ميان آن‌ها اسامي 13 مديرمسئول روزنامه،13 هفته نامه،10 ماهنامه، 13 فصلنامه و 2 دوهفته نامه ديده مي‌شود.

اسامي نامزدهاي اين انتخابات به اين شرح اعلام شده است:

بي‍ژن مقدم جهانگيري از روزنامه جام جم،‌ مرتضي احمدي منش از راه موفقيت، حسن اختري از همراهان، مصطفي ارفعي از حديث زنگان،مهدي اصفهانيان از بازار ارتباطات، حميدرضا الهي دهقي از دنياي فوتبال، سيد تقي امامي از ميثاق با كوثر، فريدون اميني از زئونوزها، حسين انتظامي از فارغ التحصيلان، اكبر ايراني قمي از گزارش ميراث، محمد رضا بامداديان از هنر و رايانه، سيد ابوالحسن بتولي از امين جامعه، محمد پيرعلي از سياست روز، سيد فريد پيمان از عصر آزادي، اميرعباس تقي پور از جوان ري، اكرم ثابت جو از آويژه، محمدرضا جمالي از جوان، علي محمد جهاني از ارمغان خراسان شمالي، سيداحمد حسيني ماهيني از ماهين، محمدرضا حسينيان از زندگي ايده‌آل، الياس حضرتي از اعتماد، جعفر خدا قلي‌زاده از بصيرت جوان، مهدي خزعلي از كتاب حيان، صادق خليلي عباس آبادي از مديران و روسا، مرتضي داستاني از 19 دي، يحيي دولتي از فصلنامه بيماري‌هاي پوستي، عليرضا ذاكر اصفهاني از برداشت اول، حسن رحيمي از دادگستر، يونس رنجكش از معين، حميد رضا زماني از كاربر، محمدكاظم سالمي از هنرپو، محمدتقي سرمدي از سرمد، فضل الله سلطاني رناني از گل گندم، سيدمحمد صفي‌زاده از ابرار، محمد عسلي از عصر مردم، منصور غفوري از وظيفه، احمد فارسي عباس آبادي احمد از پيام گستر، محمدنصير فرهمند از پردازشگر، بهرام قاسمي از نيرو، جليل قنادزاده از مناقصه، محمدرضا كريمي از فرهيختگان، مصطفي كواكبيان از مردم سالاري، محمد‌رضا مجمع از راهنما، يعقوب مشفق شلماني از دانشمند، اصغر ملاسعيدي از هدف و اقتصاد، داوود مولوي از جنگ رياضي دانش‌آموز، امير سعيد نقي زاده سهي از البرز ورزشي، حسين نوش آبادي از نداي ولايت، فواد وجداني از آب در قرن بيست ويكم، هاله يحيي‌زاده از تغذيه طيور صنعتي و سيف الله يزداني از عصر اقتصاد.
 چهارشنبه 17 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن