تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821315006




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از كميته انضباطي شكايت مي كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: از كميته انضباطي شكايت مي كنيم
سعدالله پور طهماسب گفت:‌ آيا در عدم نتيجه گيري تيم ملوان مديران باشگاه مقصر هستند،ما كه طي چند روز گذشته پس از رايزني هاي فراوان توانستيم مطالبات فصل گذشته بازيكنان را پرداخت كنيم و در تلاش هستيم طي چند هفته آينده پيش قراردادهاي امسال را نيز به آنها پرداخت كنيم.

مدير عامل باشگاه ملوان بندرانزلي در گفت و گو با ايلنا افزود: بازيكنان ملوان درمسابقه برابر پيام خيلي تلاش كردند،‌‏ اما تيم پيام خوش شانس بود و شاگردان خداداد عزيزي در ديدار مقابل ملوان علي الخصوص در نيمه اول حرفي براي گفتن نداشتند.

وي ادامه داد:‌ گلي هم كه اين تيم به ثمر رساند توسط مدافعان خودمان بود. در اين بين بازيكنان ملوان چهار موقعيت صد در صد را به هدر دادند و انصافاً بازيكنان ما برخلاف بازيهاي گذشته بسيار بهتر و پرحرارت تر ظاهر شدند اما در امر گلزني موفق عمل نكردند.

مدير عامل باشگاه ملوان در خصوص علل ناكامي مهاجمان اين تيم در گلزني گفت:‌ دلايل آن را بايد از احمدزاده به عنوان سرمربي تيم سوال كنيد.

پورطهماسب اضافه كرد: هواداران بعد از آنكه بادر نظر گرفتن وقت هاي تلف شده 95 دقيقه تيم را تشويق كردند اما در پايان بازي و از آنجا كه خيلي ناراحت بودند عليه من و بازيكنان تيم شعار دادند و اين هم يك امر طبيعي است ضمن اينكه من هيچگونه بي احترامي از هواداران خودمان نديدم. آنها فقط با عنوان مدير بي لياقت و بازيكن بي تعصب اعتراض خود را نشان دادند.

وي افزود‌:‌‏ البته من به هواداران حق مي دهم كه به بازيكنان لقب بي تعصب و به مدير عامل باشگاه لقب بي لياقت بدهند چرا كه آنها انتظار كسب نتايج قابل قبول تري از تيم محبوب خود دارند.
وي درادامه گفت: داور مسابقه در نيمه نخست بازي يك پنالتي مسلم رابه سود ملوان نگرفت در عوض آقاي شريفي رييس كميته انضباطي در يك برنامه تلويزني اعلام مي كند تيم هايي كه در انزلي بازيمي كنند امنيت ندارند.

وي گفت: درحالي كه در اولين بازي خود برابر راه آهن كه در انزلي برگزار شد داور سرما را بريد و ما بازي را واگذار كرديم در بازيهاي بعدي هم كه در شهر خودمان انجام داديم در مقابل پرسپوليس و سايپا نيز مساوي كرديم .

پورطهماسب ادامه داد: در آخرين مسابقه خود در انزلي ديروز به تيم ته جدولي پيام بازي را واگذار كرديم. با اين تفاصيل رييس كميته انضباطي با چه استدلالي در رسانه ملي كه برنامه اش در تمام دنيا پخش مي شود اعلام مي كند ملوان با توجه به شرايط ورزشگاه انزلي در بازيهاي خانگي نتيجه مي گيرد؟ با اين حال ما شكوائيه اي را از مجتبي شريفي رييس كميته انضباطي تنظيم كرده ايم تا به مسوولان فدراسيون فوتبال ارسال كنيم.

وي اضافه كرد: رييس كميته انضباطي بايد مستندات حرف هاي خود را ارايه دهد در غير اين صورت بايد باوي برخورد قانوني شود.

وي گفت: مديريت باشگاه ملوان به دليل عدم نتيجه گيري مطلوب تيم طي هفته هاي گذشته در انزلي تحت فشار هواداران و مسوولان شهر قرارگرفته و حالا هم رييس كميته انضباطي نيز اهرمي براي فشار بيشتر به مديران باشگاه ملوان شده است.
مديرعامل باشگاه ملوان ادامه داد: رييس كميته انضباطي اگر نتواند ادعاهاي خود را ثابت كند بايد از هواداران و اعضاي تيم ملوان عذرخواهي كند.

وي در خصوص استعفاي محمداحمد زاده گفت: او هنوز استعفايي به من ارايه نكرده است البته اگر هم احمدزاده استعفا دهد اين اعضاي هيات مديره باشگاه هستند كه در خصوص وي تصميم گيري خواهند كرد چرا كه من در عزل و نصب سرمربي اختياري ندارم.
 چهارشنبه 17 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن