تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821183877




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گردهمايي مسئولان نمايشگاه هاي فرهنگ رضوي كشور در مشهد برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گردهمايي مسئولان نمايشگاه هاي فرهنگ رضوي كشور در مشهد برگزار شد
مشهد - خبرگزاري مهر: گردهمايي يك روزه مسئولان نمايشگاه هاي فرهنگ رضوي كشور در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد در اين گردهمايي نمايندگاني از استانهاي تهران، بوشهر، كرمانشاه، يزد، گلستان، سمنان، مركزي، قزوين، خوزستان و خراسان رضوي حضور داشتند و در خصوص برگزاري هر چه بهتر نمايشگاه فرهنگ رضوي در استانهاي مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دبير جشنواره فرهنگي هنري امام رضا(ع) از نمايندگان استانهاي مختلف خواست تا آثار فاخر هنرمندان استان خود را در نمايشگاه فرهنگ رضوي به نمايش بگذارند.

سيد جواد جعفري گفت: نمايش خروجي كار هنرمندان استانهاي مختلف در اين نمايشگاه ها باعث آشكار شدن گستردگي و رشد جشنواره فرهنگي هنري امام رضا(ع) خواهد شد.

وي افزود: در هيچ جاي دنيا ديده نشده كه جشنواره اي در عرض پنج سال بتواند تا اين اندازه شاخ و برگ بگستراند و در اعماق جامعه نفوذ كند.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان رضوي بر برگزاري جشنواره هاي موضوعي به صورت بين المللي تاكيد كرد و اذعان داشت: امسال به جاي اينكه جشنواره را بين المللي اعلام كنيم تا چند شخصيت بين المللي از اقصي نقاط جهان در اين جشنواره حضور پيدا كنند، سعي كرديم برگزاري جشنواره ها را در عرصه بين المللي گسترش دهيم و در سالهاي بعدي در جهت ارتقاي آن قدم برداريم.

وي با اشاره به موفقيت اين طرح گفت: در مرحله اول حدود 30 كشور براي همكاري با ما اعلام آمادگي كردند ولي در راستاي كيفي سازي هشت كشور را براي برگزاري اين جشنواره ها انتخاب كرديم.

همچنين در ادامه اين جلسه هر يك از نمايندگان استان ها عملكرد مجموعه كاري شهرستان خود را براي برپايي نمايشگاه طي گزارشي اعلام كردند.

نمايشگاه هاي فرهنگ رضوي امسال همزمان با ايام ولادت حضرت ثامن الحجج (ع) و دهه كرامت در 11 استان كشور برگزار مي شود.
 چهارشنبه 17 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن