تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815807433




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه اقتصادي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار كوتاه اقتصادي
وزير بازرگاني مهمان صبحانه بخش خصوصي
دور جديد نشستهاي موسوم به صبحانه با مسئولان با حضور مسعود ميركاظمي وزير بازرگاني از يك شنبه هفته آينده آغاز مي شود. به گزارش اتاق تهران براساس برنامه ريزي ها پرويز فتاح وزير نيرو سيدشمس الدين حسيني وزير امور اقتصادي و دارايي و غلامحسين نوذري وزير نفت هم ظرف هفته هاي آينده در نشستهاي صبحانه اتاق تهران شركت مي كنند. براساس دعوت رسمي يحيي آل اسحاق رئيس اتاق تهران مسعود ميركاظمي وزير بازرگاني به اتاق تهران مي آيد تا در مورد مسائل جاري حوزه بازرگاني و تجارت كشور با نمايندگان بخش خصوصي به تبادل نظر بپردازد.
بازپرداخت 15 درصد منابع مالي حاصل از صرفه جويي انرژي به صنايع
وزير صنايع از طرح بازپرداخت 15 درصد منابع مالي حاصل از صرفه جويي در مصرف انرژي صنايع به واحدهاي صرفه جو خبر داد و گفت : اين موضوع در طرح تحول اقتصادي مطرح خواهد شد. علي اكبر محرابيان اظهار داشت : در طرح تحول اقتصادي بر اصلاح مصرف انرژي در واحدهاي صنعتي و خانگي تاكيد شده است و در لايحه اي كه در دولت در حال تدوين است پيش بيني شده كه بخشي از منابع مالي ناشي از صرفه جويي مصرف انرژي به صنايع بازپرداخت شود تا براي اصلاح سيستم سوخت اين واحدها به كار گرفته شود. وي ادامه داد : بخشي از صنايع بويژه واحدهايي كه طي سالهاي اخير ايجاد شده اند از ميزان مصرف انرژي قابل قبولي برخوردارند ولي بعضي از واحدها نيازمند اصلاح ساختار و سيستم مصرف انرژي هستند. به گفته وي ميزان مصرف انرژي صنايع در ايران نسبت به استانداردهاي بين المللي تقريبا 2 5 برابر است .
دولت نگاه درآمدي به نظام ماليات بر ارزش افزوده ندارد
وزير امور اقتصادي و دارايي با بيان اينكه در بيشتر كشورهاي توسعه يافته نرخ ماليات بر ارزش افزوده بالاي 15 درصد است گفت : اين رقم در ايران معادل 3 درصد است و همين نشان مي دهد كه نگاه به اين طرح اصلا مبتني بر كسب درآمد نيست . سيدشمس الدين حسيني تصريح كرد : به اعتقاد من اهميت قانون ماليات ارزش افزوده بسيار بيشتر از ماليات هاي مستقيم است و بديهي است كه ادارات امور مالياتي استاني بايد نسبت به نهادينه كردن آن در استان ها همت كنند. وزير امور اقتصادي و دارايي با بيان اينكه پيام اصلي قانون ماليات بر ارزش افزوده لزوم تحول در شيوه مديريت اقتصاد كشور و تغيير نگرش نسبت به آن است افزود : يكي از ابزارهاي اصلي تحقق اين امر توجه به موضوع آموزش اقتصاد در كشور است ما بايد به اين سئوال جواب بدهيم كه آيا همانگونه كه به طور مثال شاغلان بخش بهداشت و درمان كشور توانسته اند اهميت بهداشت را به مردم تفهيم كنند موفق بوده ايم و تلاش كرده ايم يا خير
نوسازي 4 هزار خودروي بالاي 40 سال طي 6 ماه آينده
« محمد رويانيان » در گفت وگو با برنا با اشاره به اينكه توانسته ايم تعامل مناسبي را با مجموعه وزارت راه به ويژه وزير راه و ترابري داشته باشيم گفت : اميدواريم اين تعاملات ادامه داشته باشد. رويانيان نوسازي خودروهاي سنگين بالاي عمر چهل سال را از مهمترين برنامه هاي وزارت راه و مديريت سوخت كشور اعلام كرد و افزود : در اين خصوص توانسته ايم تعاملات مناسبي با وزير راه ايجاد كنيم . وي اظهار داشت : از وزير راه درخواست داريم تا تسهيلات لازم را براي نوسازي خودروهاي يادشده در اختيار متصديان امر قرار دهند. به گفته رويانيان نوسازي 4 هزار خودرو بالاي چهل سال مي تواند از مرگ و مير ناشي از تصادفات جلوگيري كند . وي خاطرنشان كرد : جلسات مختلفي را با وزارت راه و ترابري برگزار خواهيم كرد تا مديريت حمل و نقل كشور به استاندارد لازم خود دست يابد.
اعضاي هيات رئيسه شوراي اصناف مشخص شد
قاسم نوده فراهاني با كسب 92 راي بالاترين راي را در ميان كانديداي هيات رئيسه شوراي اصناف كسب كرد . به گزارش برنا صبح ديروز در مراسم برگزاري انتخابات هيات رئيسه شوراي اصناف قاسم نوده فراهاني رئيس مجمع امور صنفي توزيعي با كسب 92 راي از 141 راي توانست بالاترين راي را براي هيات رئيسه كسب كند . همچنين سعيد ممبيني با كسب 66 راي و سيدمحمود هاشمي با كسب 57 راي به ترتيب به عنوان اعضاي هيات رئيسه از مجمع امور صنفي توزيعي انتخاب شدند . گفتني است محمد جلال الدين شكريه با 69 راي فرهاد عزت پور با كسب 58 راي و عبدالله افشاري صالحي با كسب 57 راي به ترتيب توانستند بالاترين راي را در ميان كانديداي مجمع امور صنفي توليدي كسب كنند . براساس اين گزارش در اين انتخابات جمعا 33 نفر از 141 نفر نامزد هيات رئيسه شدند كه در ابتدا دو نفر از مجمع توليدي و 7 نفر از مجمع توزيعي از نامزدي انصراف دادند . اين انتخابات با حضور حسين فرجي نماينده وزارت بازرگاني و دبير كميسيون عالي نظارت بر انتخابات وزارت بازرگاني برگزار شد.
مجامع بانكهاي دولتي مشمول واگذاري به زودي برگزار مي شود
معاون سازمان خصوصي سازي از برگزاري مجامع بانكهاي مشمول واگذاري سهام در آينده اي نزديك خبر داد و گفت : پس از برگزاري مجامع سهام اين بانكها بلافاصله در بورس عرضه مي شود. اسماعيل غلامي در گفتگو با مهر از آماده شدن سهام دو بانك ملت و صادرات براي عرضه در بورس خبر داد و افزود : مجامع اين دو بانك بزودي برگزار خواهد شد و پس از آن سهام آنها در بورس عرضه مي شود. وي افزود : صورتهاي مالي بانك صادرات به بورس ارائه شده و مشكل اساسنامه هر دو بانك نيز رفع شده است . غلامي همچنين از رفع مشكلات مربوط به صندوقهاي بازنشستگي بانكها خبر داد. مجمع عمومي بانك ملت و تجارت در هفته جاري و مجمع عمومي بانك صادرات در هفته آتي برگزار خواهد شد.
عرضه سهام فروشگاه رفاه در بورس تا پايان سال جاري
سهام شركت رفاه به عنوان اولين فروشگاه زنجيره اي كشور تا پايان سال 87 در بورس اوراق بهادار عرضه مي شود . به گزارش روابط عمومي شركت فروشگاه هاي زنجيره اي رفاه « كوروش پرتوي » مدير امور مالي شركت با بيان اين كه موافقت با پذيرش سهام رفاه در تاريخ 26 شهريورماه سال جاري از سوي هيات پذيرش بورس اوراق بهادار صورت گرفت اعلام كرد : مهمترين عامل ورود به بورس گزارش سالهاي مالي دو سال اخير شركت بوده كه طي آن رقمي بالغ بر 45 ميليارد ريال سود به سهامداران پرداخت شده است .
 سه شنبه 16 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن