تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821389936




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اختصاصي ايرنا/ طرح بهره مندي‪ ۸۰‬روستا مهد از يك وعده غذاي گرم در استان تهران آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: اختصاصي ايرنا/ طرح بهره مندي‪ ۸۰‬روستا مهد از يك وعده غذاي گرم در استان تهران آغاز شد
اجتماعي. بهزيستي . طرح
مدير كل بهزيستي استان تهران گفت: اجراي طرح بهره مندي ‪ ۸۰‬روستا مهد از يك وعده غذاي گرم در استان تهران از امروز به مناسبت روز جهاني كودك آغاز و تا پايان سالجاري ادامه دارد.

ظاهر رستمي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعي ايرنا افزود: در مرحله اول اجراي اين طرح، كودكان مهد كودك‌هاي روستاي جابان واقع در شهرستان دماوند از يك وعده غذاي گرم بهره مند شدند.

وي اظهار داشت: تا پايان سالجاري در اجراي اين طرح بيش از سه هزار و ‪۲۰۰‬ كودك در روستا مهدهاي استان تهران از يك وعده غذاي گرم بهره مند خواهند شد.

وي با بيان اينكه بهزيستي استان تهران به منظور حمايت، مراقبت و صيانت از حقوق كودكان بي‌سرپرست و بد سرپرست در جهت ارتقاي كيفيت خدمات ارائه شده به اين فرزندان است، افزود: تامين آينده فرزندان اين مراكز با توجه به اهميت آن با رعايت موازين اصولي مربوط به حقوق كودكان و حمايت مناسب از آنان امكان پذير خواهد بود.

رستمي گفت: در حال حاضر سه هزار و ‪ ۵۰۰‬كودك بي‌سرپرست و بد سرپرست تحت حمايت و پوشش بهزيستي استان قرار دارند كه حدود دو هزار نفر آنها به صورت شبانه روزي در اين مراكز نگهداري مي‌شوند.

وي، يكي از مهمترين دغدغه‌هاي مراكز شبانه روزي و شبه خانواده را وضعيت فرهنگي و آموزشي اين فرزندان ذكر كرد و گفت: اين كودكان دوران مهم زندگي خود را در مراكز شبانه روزي طي مي‌كنند و پس از اين دوران وارد جامعه مي شوند تا بتوانند به صورت مستقل و بدون حمايت ديگران به زندگي خود ادامه دهند.

مدير كل بهزيستي استان تهران اظهار داشت: طي يك سال گذشته ‪ ۶۶۷‬هزار و ‪۵۰۰‬ نفر در مهدهاي كودك استان تهران ثبت نام كرده و از خدمات اين مراكز استفاده كرده اند.

رستمي، با بيان اينكه اين تعداد رقم كمي نبوده و ضرورت ارتقاي كيفيت خدمات براي اين كودكان بايد مد نظر گرفته شود، خاطر نشان كرد: دوران كودكي دوران تربيت و سازندگي است و سرمايه‌گذاري در اين مقطع سني در خصوص آموزش و مهارت‌هاي زندگي، آينده اين كودكان را تضمين خواهد كرد.
 سه شنبه 16 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن